HYUNDAI ACCENT 1,3 i. – GASI SE
Poštovani g. Meić, Na preporuku prijatelja koji Vas je preporučio, obraćam Vam se za pomoć. Vlasnik sam automobila marke Hyundai Accent 1.3 (2003.) sa plinskom instalacijom (BRC). Napominjem kako se svi dole navedeni simptomi (problemi) javljaju kada motor radi na benzin. Imam velikih problema kada pokušavam pokrenuti motor koji nije zagrijan, odnosno svako jutro i svako popodne kada se vraćam s posla ne mogu iz prve upaliti auto. Kad dajem kontakt čujem samo kako 'vergla'. Nakon nekoliko bezuspješnih paljenja motor napokon proradi, ali se vrlo brzo ugasi (padne broj okretaja). Slijedeći put kada dam kontakt, motor proradi, ostaje raditi malo duže nego prijašnji put, ali se opet ugasi. Svaki slijedeći pokušaj motor radi sve duže. Nakon nekoliko pokušaja ostaje stabilno raditi i radi bez ikakvih problema. Ako kojim slučajem stanem i ugasim motor i ako ga u kraćem vremenu opet pokušam upaliti, tada se upali bez problema. Koliko sam shvatio, kada je motor topli, tada nemam nikakvih problema. Kako se prazni spremnik goriva, tada su gore navedeni simptomi sve gori i gori, odnosno auto mi treba sve duže i duže vrijeme da ga upalim (najbolje radi kada je tank iznad 80 %). Kada je tank na 50%, tada je praktički nemoguće upaliti motor. Odnosno, uspije upaliti nakon 5-10 minuta). Jednom automehaničaru sam isto objasnio ove probleme, pa mi je maknuo gumicu sa poklopca od spremnika goriva (mislio je da nastaje podtlak u spremniku), ali ni to nije pomoglo. Drugi automehaničar je rekao da je do goriva i da pokušam isprazniti tank i da ga onda natankam, ali ni to nije pomoglo. I imam još jedan problem oko kojeg se previše ne brinem, ali možda ima neke veze sa gore navedenim problemom. Kada natankam spremnik goriva do kraja, tada slijedeće jedne ili dvije vožnje imam problema u vožnji. U vožnji se auto počinje jednostavno gušiti i počinje cukati, ali se na svu sreću motor ne ugasi. Kada stanem na semaforu (20m od pumpne stanice gdje sam natočio pun rezervoar), tada se auto zna ugasiti (padne broj okretaja). U tom slučaju auto znam držati 'na životu', tako da cijelo vrijeme dok čekam na semaforu auto držim na 3-4 tisuće okretaja. Ovaj problem mi i nije toliko bitan, jer u zadnje vrijeme nikad ne tankam do kraja. Zaboravio sam napomenuti da su mi se ovi problemi počeli pojavljivati kada sam ugradio plin (ne znam da li to ima kakve veze ili ne, jer se auto pali na benzin). Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru, Lijepi pozdrav, Dalibor