MERCEDES C 180 – PROBLEM SA PALJENJEM

molim odgovor za Mercedes C180, 1994 godiste, 100.000 km, redovno servisiran, pre mesec dana sam ugradio plinski sustav Prins po Vasoj preporuci i imao par pitanja u vezi toga,pa sam prezadovljan odgovorima. Promenio sam i akumulator, malo je bilo problema sa paljenjem sa starim, pa ste mi preporucili promenu.Kupio sam Vartu 74kw i auto je palio bez problema 20 dana, danas se desilo da ujutro, malo bilo hladnije i auto kao da nema sauha, pa nije htio upaliti. Posle sam upalio stiskom na papucicu za gas, pa je posle normalno radio.Posle toga, popodne je normalno zapalio (posle 8 sati radnog vremena).Inace u voznji nema nikakvih problema sa plinskim sustavom, mislim da je sve OK. Dali je moguce da je problem za paljenjem povezan sa elektronskim sauhom ili je nesto drugo u pitanju. Kako ispitati dali je sauh mozda pokvaren. Hvala na odgovoru. Pozdrav, Vladimir Makedonija

VW GOLF IV 1,9 TDI PD – ULJE U MJENJAčU

Poštovani g. Meiću, lijep pozdrav!!! vozim golf 4 Tdi 74 kW PD motor s ručnim mjenjačom. Prešao je 170000 km. Zanima me da li je na ovom vozilu potrebno mijenjati ulje u mjenjaču jer bih to ako treba učinio preventivno jer je trenutno sve ok sa šaltanjem?! I ako treba koju bi mi specifikaciju ulja predložili? I ako mi možete odgovoriti koje je sve dijelove potrebno promjeniti pri mijenjanju zupčastog remena tj. pri velikom servisu? Srdačan pozdrav!!!

AUDI 80 2,0 i. – PALI SE LAMPICA OD ULJA

Poštovani, lampica od ulja mi se pocela paliti i gori mi konstantno bez zvucnog signala i tako se vozim vec mjesecima. Lapmica se ugasi tek onda kada zamijenim ulje u motoru i ne gori sve dok ne predem nekih 3000-4000 km i tada mi se pocinje paliti, prvo povremeno, pa nakon jos par tisuca konstantno. Molim Vas dali znate u cemu je problem, indikatore od ulja sam zamjenio. Radio se o Audiu 80 b4 66kw 2.0 benzinac, 92 god. Unaprijed vam se zahvaljujem.

SAVJETI – TROŠI GUMU

Postovani! Primijetio sam da mi je vanjski rub gume prednjeg lijevog kotaca pojacano uocljivo potrosen. S ostalim kotacima to nije slucaj. Kako bih bolje pojasnio, guma ima gledajuci s vanjskog ruba prema unutarnjem 4 sloja sara (zimska sava eskimo s3). Znaci, na vanjskoj sari se vidi da je prema van jako potrosena dok unutarnje 3 sare su normalno potrosene kao i na ostalim gumama. Da li je kriva nepodesena geometrija, amortizer, nesto trece ili to tek treba vidjeti? U biti me zanima da li je amortizer ili geometrija. Nisam primijetio druge simptome koji bi ukazivali na amortizer. Hvala!

CITROEN BERLIGO 2,0 HDI – SKIDAO INSTRUMENT PLOčU

Poštovani, imam problem s autom Citroen Berlingo 2.0 HDI 2003. g. Naime nakon što sam skinuo "Instrument tablu" kako bi očistio prljavštinu, koja je ušla u istu iza njenog stakla, nakon ponovne montaže nastao je sljedeći problem. Prilikom davanja kontakta ili paljenja auta kazaljka koja pokazuje razinu goriva krene nekontrolirano lupkat 3-4 puta prema dole do kud stigne(Kao da nema graničnika, nema fizički vidljivog ali ostale kazaljke ne idu dalje od odreðene razine prema dole) i tek onda se podigne pokazujuči razinu goriva, no ista je netočna. "Tankao sam" auto full rezervar, ali kazaljka nakon lupkanja pokazuje razinu goriva previše iznad one normalne granice do kuda bi trebalo pokazivat. (Normalna razina je malo iznad zadnje crtice s oznakom F(Full)). Zahvaljujem unaprijed na odgovoru, lijep pozdrav!