CITROEN C4 1,6 i. – PROBLEM PALJENJA I MJENJAčA

imam citroen c4 1,6 s ugraðenim plinom, 200000 kom radi bez problema i sa benzinom i sa plinom, ali je u zadnje vrijeme problem s paljenjem nakon vožnje na plin - potrebno je dugo i nekoliko puta anlasovat da bi upalio ovaj problem nestaje nakon nekoliko paljenja i vožnje na benzin, ali se pojavljuje i nakon kratke vožnje na plin, a teže upali što motor dulje ne radi serviseri ne znaju o ćemu se radi drugi problem mi je automatski mjenjač, koji prebacuje u "safe mod" u 3. brzinu kad je motor nedovoljno ugrijan inače nemam problem s mjenjačem, dobro vuče i prebacuje da li vi možete riješiti ove probleme

AUDI A3 – TRESE SE PRI KOčENJU

vozim audi a3 96 godina trese u volanu pri kočenju brusio sam diskove jedno 5 puta i svaki put kad proðem 2000 do 3000 km opet bude isto promjenjene su i disk pločice i zadnje šta sam napravija kupija sam original diskove i opet isto

VW POLO 1,9 SDI – PUCA VIJAK

Poštovani g. Meić Posjedujem polo 2006 godina sa 1,9 sdi motorom i prijeðenih 100.000 km na kojem je već po treći puta u zadnjih 2 mjeseca puknuo vijak koji drži napinjač remena klime i alternatora. Napinjač je učvršćen sa stražnje strane kroz blok motora. U servisu ne znaju uzrok pucanju vijka te to navodno nije sistemska greška na tim motorima. Klima i alternator rade normalno ( kada je napinjač u funkciji ) te je zamjenjen i remen koji pogoni iste. Molim vas za pomoć ukoliko imate saznanja o kvarovima te vrste. S poštovanjem Damir Š.

VW GOLF IV 1,9 SDI – LAMPICA OD ULJA

Poštovanje, imam jedno pitanje. Prije dva mjeseca kupio sam Golfa IV, 1.9 SDI, 2000. godište i pojavio mi se jedan problem. U vožnji mi se upalila lampica od ulja i kada sam provjerio nivo, bilo je na minimumu. Nadolio sam pola litre ali lampica se nije ugasila samo sada svijetli žuto. Sve dijagnostika, kompjutorska, pokazuje da je sve OK. Promijenio sam i ulje i filter ali žuta lampica od ulja svijetli i dalje. Pritisak ulja, na kompjutoru, pokazuje 2.0 i da je sve OK. Stavljen je i novi senzor, onaj na nosaču filtera i sve po starom, a čak i kad se otpoji žica od senzora svijeli i dalje. Kada se da kontakt prosvijetli crvena lampica a nakon par sekundi se ugasi, zapišti i prosvijetli žuta. Što bi to moglo biti.

VW VENTO 1,8 i. – CIJEV IZMEÐU VODENE PUMPE I HLADNJAKA JE HLADNA

zdravo gos Meic imam problem sa vw ventom 1.8 ABS motor,nakon zamjene dihtunga glave motora,vodene pumpe i termostata voda kuha i izlazi na expanzionu posudu,ventilator se nepali provjerio sam ga i ispravan je ,termoprekidac radio prije normalno sad neznam pokusavo sam prespojit licnom kontakte na prekidacu ali opet nepali ventilator,crjevo izmedju vodene pumpe i hladnjaka hladno (donje crjevo) dok gornje bude vrelo,jos samo da dodam glava je ravnata i nevidim nikakva ostecenja mjerena kompresija manometrom malo ispod 14 na sva cetir cilindra proizvodjac djelova je toppran i kupljeni su u svedskoj,unaprijed hvala zed

RENAULT LAGUNA 1,8 16V – LOŠ EKO TEST

Znaci imam Lagunu 2001.g. 1.8 16V U 2.mj. me pocela zafrkavati - u voznji samo odjednom ko da gubi gas. Negdje na pola gasa kao da se pocne gusiti i usporava. U tom trenutku ako stisnem gas do kraja opet normalno vozi,ali cim opet smanjim gas negdje na pola opet se "guši". A ako u tom trenutku kad se pocne gusiti drzim gas na toj jacini nakon 5-10 sek kao da se nesto odblokira i onda vozi normalno bez tog gusenja. I tako bi mogao napraviti 1000km u komadu bez da pravi probleme,ali cim ga ugasim i upalim opet ista stvar. Bila je kod mehanicara skoro mjesec dana,pokusao je sve i svasta,cak sam i od frenda posudio njegovu lagunu da mozemo neki dio (klapnu ili tako nesto) isprobati,ali nista. I nista nismo nasli. Ne bi bio toliki problem da mi na tehnickom nije pala eko test. Ne kuzim se,ali valjda je lambda prenizak i previsoka emisija CO2. Kaze ovaj na tehnickom da kao da daje previse benzina. Vozio sam ju u Renaultov servis i evo nakon 10 dana ni oni nisu nista nasli. Kompjuter ne daje nikakvu gresku.