FIAT PUNTO 1,2 i. – INECTION SYSTEM FAUILURE

Poštovani, imam Fiat punto 1,2 i već neko vrijeme mi se pali lampica (inection system failure)prije auto bi se malo trzao i nakon par sek.se gasilo. ali sada upali mi se u vožnji i auto gubi snagu jedva vozi. Molim pomoć,unaprijed se zahvaljujem

VW PASSAT 1,9 TDI AUTOMATIC – TRZAJ PRI KOčENJU

Molim Vas da mi pomognete imam passata 2000.god. TDI automatik, kad smanjujem u brzinu tj. kočim malo mi zatrza ili kao nešto "pukne" ne jako, ali se osjeti trzaj. Inače kad vozim normalno vuče i prebacuje u brzine.

MERCEDES C KLASSA 220 D – TEMPERATURA MOTORA LUDUJE

Posjedujem Mercedes C klasa 220 diesel iz 1996. god sa 320000 km i imam jedan vrlo neobičan problem koji nikako ne uspjevamo riješiti. Naime na kontrolnoj tabli temperatura motora luduje i to doslovno. U nekoliko sekundi mjenja vrijednosti od 120 do 60 stupnjeva i radi ko vu metar na starim pojačalima. Majstori su pregledali senzor sa 4 kontakta i ispravan je, prelemili instalaciju na utikaču koja je bila od gijanja loša, mehanički termostat radi a i visko. Malo je nezgodno ako se ide na put jer nikada ne znam kolika je temperatura motora, kažu da je najvjerovatnije kontrolna tabla ali povremeno radi besprijekorno, poludit ću od ovoga problema i trenutno sam u ZG pa molim pomoć gospodine Mejić, unaprijed hvala!

BMW E30 318 i. – TEST PROPUŠTANJA

Veliki pozdrav gospodinu Meicu... Postavio sam ranije pitanje u vezi kompresije za bmw e30 m10 318i... Danas sam rastavio motor tj skinuo sam glavu motora, stubline su besprekorno dobre, venitili su svi radili, nije ni jedan zapekao ili pregorio... Kao sto sam vec rekao mjerio sam kopresiu na drugom je bila 4-5 bari, u taj drugi sam nasuo ulja i onda izmjerio da vidim jesu li klipni prstenovi u pitanju, kada sam nasuo ulje i izmjerio bio je pritisak oko 14 bari, bio sam ubijedjen da su karike ali sad vidim da je bila greska... Kada sam skinuo glavu i pogledao svjecice, prva, druga, treca su bile prljave sto je znak da su radile, a cetvrta je nova stavljena i sad stoji kao nova, nije ni masna ni crna nista... Sad stvarno ne bih znao kakav kvar moze biti u pitanju... Znaci kopresija je bila slaba samo u drugom cilindru, otvorio sam i vidjeo da nije problem u venitlima ni u klipnim prstenovima i saznao da cetvrta svjecica nije radila uopste a ranije je bacala struju i bilo je kompresije u cetvrtom cilindru... Sad tek mi nije nista jasno ako imate neko resenje ili neki savjet bio bih jako zahvalan... Unaprijed hvala...