ROVER 111 – 1,1 i. – HIDRAULIčKO-PNEUMATSKI AMORTIZERI

pozdrav rover 111 1.1 kubika 44kv 60 ks 1994 god neznam da li ste upoznati sa njegovim sistemom oslanjanja on ima na zadnjem dijelu amontizere takozvane bombe ja mislim da je to hidrulicni sistem nisam siguran ni sam samo znam da su amontizeri povezani cijevima molio bih vas za savet sta da radim kada mi auto malo vise lezi na jednoj strani u odnosu na drugu kada stoji na ravnoj povrsini da mi kazete da li ti amontizeri mogu da se napune i sa cim se uopste pune imaju neki ventili na zadnjim slicno kao na gumi ventil ovamo sam se raspitao kod nekih majstora ali svi imaju razlicite price hvala pozdrav

VOLVO S 60 D5 – NEISPRAVNOST INSTRUMENT PLOčE

Poštovani, imam Volvo s60 d5 iz 2002. Na kontrojnoj ploči mi se cijelo vrijeme sat vrti u nazad koda odbrojava i primjetio sam da neki put ne prihvati ljevi žmigavac. zanima me vaše mišljenje kako odkloniti kvar te dali se treba mjenjati kompletna ploča. hvala

AUDI A4 2,5 TDI – ZNAK PROKLIZAVANJA

BOK. IMAM AUDI A4 1999 2.5 TDI TIPTRONIK I PALI MI SI CRVENI USKLICNIK U ZAGRADI KOD NAGLOG UBRZAVANJA S MJESTA, U VOZNJI NE SAMO KAD STOJIM NA SEMAFORU RECIMO I KAD KRECEM S GASOM DO KRAJA............

OPEL KADET 1,5 TD – INTERCOOLER

Imao sam opel kadet 1.5td sa interkulerom(72hp) sad ima opel corsu b isto 1.5td ali ona je bez interkuler i je 66hp. u cemu je razlika? jer ima veze taj interkuler ili je razlika u turbini?

FORD ESCORT 1,4 i. – GENERALNI POPRAVAK

Poštovani, Imam Ford Escort 1.4 benzin 1992. godište.U pitanji je CVH motor sa monotronicom koji jeprije nekog vremena počeo da baca ulje na pokazivač, na čep za dolijevanje, strašno velika količina isparenja na iber-laufu što rezultira mijenjanjem filtera vazduha na svakih mjesec dana. Troši abnormalno, do čak 15l, a sad je počeo da trokira, da se gasi i gubi snagu u vožnji trza. Takoðe nema stabilan rad u leru i gasi se. Očistio sam motorić ler-gasa i podmazao ga i očistio svjećice ( koje usput zamasti za 7 dana) ali bez napretka. Moje pitanje je sledeće: isplati li se restaurirati takav motor sa tako malo snage, velikom potrošnjom i problematičnim sistemom ubrizgavanja goriva ili pak da ga zamijenim recimo sa 1.6 karburatorom ili možda 1.8 motorom? I da li bi to bila prevelika, komplikovana operacija? Hvala.

FIAT PUNTO 1,1 i. – SAJLE RUčNE KOčNICE

Fiat Punto (176)1,1. 98 god. Ima dvije sajle za rucnu kocnicu duzine 1469 mm.i 1456 mm. Znaci duza i kraca razlika 13 mm. Koja ide na lijevu a koja na desnu stranu. posjedujem razlicite podatke pa me interesuje Vase misljene. Hvala Adnan.