SAVJETI – OBRADA GLAVE MOTORA

Pozdrav gospdine Meicu. Imam pitanja koja vrujem da ce zanimati veci broj servisera.Pošto sam i ja jedan od njh. Evo ukratko o problemima sa kijima se sve cesce susrećem: U mom kraju pa i siroj okolini nemamo odgovarajucu masinsku radionicu za reparaciju glava motora novijih generacija: a to su glave sa hidro podizačima i dvema bregastama. Cesto mi previše obrade nalegajucu povrsinu ne skrate stabla ventila i tu nastaju muke. Kada ih pitam dali uopšte poseduiju teh.karakteristike za obradu, do koje granice moze da se vrsi obrada, kolko mogu da se skrate ventili, kako da izvrsim proveru tj. izmerim. Njihov odgovor je "pa slušajte to je relativna stvar ne može to da se uradi odjenom". A ja moram to da namortiram i da nosim na doradu. Pokušao sam da promenim više majstora i priča je priblizno ista. Dali mozete i ako mozet da me uputite gde da na nadje TEHNIčKA UPUSTVA tj.mere, da bi proverio pre montaze. Unapred hvala.

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI – VIBRIRA KAROSERIJA

Poštovani! Vozim Citroen Berlingo 2.0 HDI. Problem koji se javlja je slijedeći. U toku vožnje pri brzini 70-90 km/h dolazi do prilično neugodne vibracije vozila. Probala sam tu brzinu proći u različitim stupnjevima prijenosa ali se uvijek dešava isto. Na vozilu je napravljena optika, izbalansirane su gume, promjenjeni nosači motora i ležaj na poluosovini, meðutim problem nije riješen. I dalje se dogaða isto možda samo malo slabijim intenzitetom. Molila bi Vaše mišljenje što bi mogao biti uzrok toj vibraciji vozila prilikom koje imam osjećaj da se više trese karoserija vozila nego volan. Unaprijed hvala na odgovoru! Veliki pozdrav!

TOYOTA AVENSIS 2,0 i. – DO 3000 OBRTAJA NEMA SNAGE

Gospodine Meic, 1. Posjedujem toyotu avensis 2,0 SD mnuel 150ks,kada dajem gas obrtaji motora polako se pvecavaju do 3000, a auto nema snage. Kada broj obrtaja predje 3000 motor naglo dobije snagu i fakticki pojuri. 2. Moze li kriv disk da izazove vibracije tocka pri voznji iako su sve 4 gume prije toga balansirane? Mnogo pozdrava i unaprijed Vam se zahvaljujem.

VW GOLF IV 1,9 TDI PD – NE IDE VIŠE OD 180 KM/H

Postovani gospodine Meic, Posjedujem GOLF IV T DI 85kw AJM 2001 god, problem sa kojim se susrecem jeste taj sto na autoputevima ne mogu razviti brzinu vecu od 180 km/h i pored toga sto mi je obrtomjer malo vise od 3000rpm, takodje pri toj brzini ni vracanje iz 6 brzine u 5-u sa punim gasom ne mijenja nista, apsolutno je nemoguce pomjeriti kazaljku na vise bez obzira koliko gas dugo drzao. Kazaljka obrtomjera bukvalno zakucana na toj brzini i u 5 i u 6-oj brzini. Inace ubrzanje do 170-180 je odlicno...Sto se tice ostalih brzina sve normalno ide...Interesuje me da li je u pitanju neki kvar i o cemu se radi, sta bi moglo biti u pitanju. Unaprijed zahvaljujem u nadi da cete rijesiti moje nedoumice.

BMW E46 320 D – BRUJANJE

Poštovani gospodine, imam problem sa brujanjem kod BMW E46 320d 2000god. Naime dešava se da pri postepenom povećanju brzine u 3 i 4 stepenu dolazi do jakog brujanja otprilike na sredini vozila. U posljednje vrijeme to je iščeznulo ali su se javljali jaki udari na istom mjestu ali u 2 stepenu prenosa. Nakon pregleda ustanovljeno je da je otišao zadnji križni ležaj kardana. Nakon njegove zamjene, udaranje u 2 stepenu je prestalo ali se vratilo brujanje u 3 i 4 stepenu. Daljim pregledom je ustanovljeno i da je otišao jedan od nosača motora, koji je takoðe zamjenjen. Meðutim, brujanje u 3 i 4 stepenu i dalje ne nestaje. Takoðe da napomenem da su zamjenjeni i nosači na auspuhu. Možete li pomoći i imate li iskustva sa ovim? Unaprijed zahvalan.