AUDI 100 2,0 E – LAMPICA OD ULJA

Dobar dan do sada ste mi dosta puta pomogli i na tome vam zahvaljujem. imam audia 100 2.0 E 100 KS 1994 godina, imam problem nekad mi kad radi na leru upali lampicu od ulja ( radi na nekih 850 okretaja) kad pogledam kazaljku od pritiska ulja bude na nuli cim dam gasa podigne se, pa me sad zanima koliki pritisak mora biti kad radi na leru i kako ga uštelati da bude normalno. Hvala

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI – BRAVA SE SAMA OTVARA

škoda octavia 1.9 tdi 98.g. imam problem da mi se auto samo otključava a pri tom se i stakla sva spuste , dok zaključavam daljinskim vrata suvozačeva se zaključaju i opet otključaju a tako i ostane, a nakon nekog vremena(nekad više nekad manje) sve se samo otključa i otvore se stakla,unaprijed hvala na savjetu i odgovoru.lijep pozdrav.

CITROEN C3 – TEŠKOćE S GAŠENJEM MOTORA

Pozdrav!Imam C3-kabrio i već 6 mjeseci sa autom imam problema,naime problem je što mi se pali pahuljica na kontrolnoj tabli,gdje stoji AUTO,i često se auto ugasi neće da upali,poslije hlaðenja ponovo upali i radi normalno,na citroenovom servisu nisu u mogučnosti da utvrde kvar,PO NJIHOVOJ DIJAGNOZ PROBLEM JE NEKI SENZOR,a navodno nisu u mogučnosti da odvrnu svijeće.Molim Vas za savjet i hvala na odvojenom vremenu....

CITROEN C5 2,0 HDI – BIJELI DIM I TROŠI VODU

CITROEN C5 DiMI PLAVO TROŠI ANTIFIZ ILI VODU Poštovani. posjedujem Citroen C5 II 22 hdi 16 v automatik 2004 god. 100.000 km prvi vlasnik te sam imao prometnu nezgodu sa istim. Nakon popravka limaruje auto mi troši vodu ili antifriz iz posude za rashladnu tekućinu te dimi plavo. U ulju nema tragova vode a u posudi za vodu se ne vide tragovi ulja. Nivo ulja je isti a na prijeðenih svakih 50 km moram nadoljevati vodu jer istu izbaci kroz ispušnu cjev u obliku dimate mi raste temperatura motora. Prvi savjet majstora je bio probio diftung glave motora ali da se o istome radi mješalo bi se voda i ulje te bi se to vidjelo u posudi za vodu ili u kvaliteti ili nivou ulja. Automobil ljepo vuče ima kompresiju ali u vožnji osjetim da se zagrcne i u tom času bjelo zadimi i dalje nastavi ko da ništa nije bilo. Nakon toga nema vode u posudi za vodu a kada ga ujutro zapalim konstantno bjelo dimi te ne prima gas pa se gasi sve dok se ne ustabili i izbaci svu vodu kroz auspuh. Pitanje kako voda ulazi u auspuh ili u motor te daljnom vožnom dali če se oštetiit motor te koji dio je u pitanju i koliko dio košta otprilike. Na displeju mi ne očitava nikakovu grešku što je zanimljkivo jer displej piska na svaku sitnicu koja nije u redu.

OPEL VECTRA B 1,8 16V – NEZNAM ŠTO S KLIMOM

Postovanje gdin meic zamolio bih vas za pomoc : rijec je o opel vectri b 2000g 1.8 16v benzin .Neki dan smo razgovarali o kompjuteru motora,citacu kodova ,imobilajzeru itd,ako se sijecate vasa mi je strucna pomoc jako pomogla i hvala vam puno taj sam problem rijesio a sad me zanima drugo vezano za ukljucivanje klime dakle:posto mi je kompresor dozivio mehanicko ostecenje vjerovatno radi prijasnjih vlasnika koji nisu marili za klima sistem a htjeli su se ohladiti kad je vruce morao sam ga zamijenuti drugim medjutim kad sam sve postavio odvezao vozilo na punjenje,nakon zavrsenog punjenja majstor klima je ustanovio da se kompresor pali ali se ne pali normalnim putem na prekidac ,i isto tako je ustanovio da nedostaje plus pol na dovodu za kompresor ,sta mi je ciniti pomagajte molim vas svi osiguraci su zdravi relej koji ukopcaje elektromagnetnu spojku je ispravan,prekidac za poljenje klime je ispravan ja ne znam kud dalje zato vas lijepo molim da mi malo detaljnije objasnite koji obicno budu kvarovi i gdje da trazim kvar ja imam onaj klasicni elektronski multimeter sa kojim pokusajem mesto napravit ali nakon sto vidim vas odgovor hvala vam puno unaprijed pozdrav.

FORD FOCUS 1,6 16V – NEMA SNAGE AKO NEMA PUNO GORIVA

Imam Forda focusa 1,6,16v,1999g,problem - sve dok se u rezervoaru nalazi veća kolićina goriva(pola rezervoara)auto radi,kada se kolićina goriva spusti na prvu četvrtinu pokazivača goriva auto ne prima gas,teško pali,nema vuću itd.Napominjem da je majstor promjenio benzinsku pumpu ali opet isto. Unaprijed hvala.