OPEL ASTRA 1,4 i. – ŠTO NAPRAVITI S POKAZIVAčEM GORIVA

Kupio sam opel astru classic 1,4 twinport,godina proizvodnje 2008 godina.Imam problem s pokazivačem goriva.Dok je auto bio pod garancijom 2 puta mjenjali plovak ali se opet isto dogaða,probali smo zamjeniti sat koji pokazuje količinu goriva ali opet isto.Posljije opet bio kod mehaničara još dva puta mjenjali plovak goriva ali opet isto.Rečeno mi je u servisu Opel Knez u čakovcu da još nisu imali takav slučaj.Kazaljka na satu skros varira,čas pokazuje da ima pola tanka čas mi se uključuje lampica rezerve,molim vas ako kako možete pomagajte,očajni,unapred hvala na bilo kakvoj informaciji

CHRYSLER GRAND CHEROKEE 3,1 TD – KOMPRESOR KLIME

pozdrav.zahvaljujem na savjetu oko filtera goriva za jeep.sada imam slijedeći problem.kod grand cherokee 3,1 td,1999. god. kada ga upalim čuje se neko rondanje,lupanja.malo je rondalo i kad sam na mjestu micao volan lijevo desno.promijenio sam servo pumpu,ali sam usput skontao da u stvari kompresor klime vibrira.prvo sam otšrafio dva šrafa ključem br 10 ali je taj aluminijski dio otpao,tako da se kompresor drži na šrafima za ključ 13 a ovaj donji dio je odlomljen.napomenuo bi da kad sam pritisnuo gas na vozilu da se nije čulo nikakvo rondanje.da li treba cijeli kompresor klime mijenjati ili samo zavariti postojeći dio.inače klima dobro hladi.pozdrav,hvala

RENAULT LAGUNA 2,2 D – MOTOR JAKO DIMI

pozdrav, Imam slijedeći problem s renault lagunom 1996. 2.2 dizel obični. naime prilikom prvog paljenja auta,dakle nakon dužeg stajanja,nebitno preko noći ili cijeli dan pa navečer palit,auto mi počinje strašno bacat dim iz auspuha,neravnomjerno radi,trese drma..i tako 15-20 sekundi...dim je plavkasto crne boje i nakon tog prvog paljenja dalje je sve u redu...auto cijeli dan radi normalno kao satić,pali vozi vuče sve ok.ulje ne troši skoro nimalo..promjenio sam filter goriva, zraka prekontrolirao grijače no i dalje isti problem...pa bih Vas molio za pomoć Unaprijed zahvaljujem

RENULT CLIO 1,2 i. – PUNO TROŠI

reno clio 1.2 2001 Auto veoma sporo ubrzava,veoma je mlitav.Povecala mi se i potrosnja goriva na 10lit u gradskoj voznji.Bio sam na razne dijagnostike ali nista.Ne prijavljuje nijednu gresku.Svi senzori kazu da su ispravni.Kazu da je u pitanju softver kopmijutera i da bi trebao da ubacim nov.Pitam za savet.Unapred hvala.

BMW 520 i. – NEMA SNAGE

BMW 520 1994.300000 km + plin injektorski. -slabo vuči u nižim okretajima, posebno kad se vozi na benz.,čuju se detonacije(povrat na filter zraka?),kao kad ima vode u gorivu,koji put dim udje u kabinu. okretni moment relativni normalan od 4000-5500 pa zatim opet - pada?? Simptomi su manje izraženi kad vozim na plin.Povremeno se na kratko vrijeme sve vrati u normalu. Izvaðen katalizator, simptomi ostali. Provjerene bobine i svječice (hm..), navodno oboje ispravno.Autom sam donedavno bio IZNIMNO zadovoljan (10 god kod mene, kupljen od prijatelja sa 100000 km).

AUDI A3 2,0 TDI – čUDAN ZVUK

Poštovanje, moje pitanja, posjedujem Audi A3 2.0 TDI 103 kw, 2005 godina, u zadnje vrijeme primjećujem odnosno u kabini vozila se čuje zvuk vrlo kratak, opisao bih ga kao lagana škripa ili zvuk kad se čuje remenica ili remen a dogsða se kada u vožnji prebacim iz druge u treću brzinu i pustim kvačilo, ovo se ne dogaða konstantno nego povremeno,koliko sam primjetio kad je auto full zagrijan i u punom pogonu da se to i ne dogaða. Pa evo ako imate takvih iskustava bio bih vam zahvalan da me uputite ili predložite radnje da se ovo otkloni, unaprijed zahvalan, veliki pozdrav i sve dobro.