VW GOLF III 1,9 TDI – NE RADI ABS

postovani meic imam golf 3 tdi 66 kw 1998god.neradi ABS sistemot, da spomenem da sam proverio da senzori su dobri, i da smo izvadili ABS pumpa t.e. elektro motor iz ABS pumpe i kad smo ga ponovo vratili radio je samo prvi put kad smo pritisli kvacilo. lambica ABS upali se kad dobija zabrzanje oko 15km/h.

BMW E46 320 D – NESTAJE RASHLADNA TEKUćINA

Poštovani, prije svega pohvaljujem vašu rubriku i vidim da ste mnogima pomogli, te se usrdno nadam da bi mogli i meni. Inače posjedujem BMW e46 320d 1998g. i imam problem sa gubitkom rashladne tekućine. Automobil nakon preðenih dvjestotinjak kilometara potroši oko litru,litru i pol tekućine. Kad na leru stoji neko vrijeme(npr.semafor), prilikom kretanja u prvoj primjećujem da "baci" bijeli dim na auspuh. Na motoru nema vidljivih znakova istjecanja tekućine te su moje pretpostavke da gubi tekućinu u hladnjaku EGR-a jer sam cuo da im je to mana i da je saćasta struktura unutar hladnjaka nekvalitetna te voda dospijeva u usisnu granu.Automobil ima 190000tkm. -Da li je moguće ugraditi zrakom hlaðeni sa novije varijante od 150 ks? -Ima li kakve stete odnosno koristi za motor(aludiram na začepljivanje usisne grane sa crnim talogom koji dospijeva u sam motor), ako se potpuno začepi povrat ispušnih plinova u usisnu granu odnosno napravi "bypass" da ne dolazi do možebitnih oštećenja turbine? Znam da to utječe na prolaz na ekotestu, meðutim vidjevši kako EGR ventil izgleda i kakvo sve smeće ulazi u motor postavlja se pitanje trajnosti motora. -Nevezano za ovo, imate li ikakvih saznanja u svezi bosch pumpe kojom je opremljen moj model; VP44 kako se ponasa sa biodizelom, odnosno jel ima gumene dijelove ili silikonske. Znam da će te vi reći da proizvoðač ne preporuča koristenje istog u tim motorima, meðutim evidentni su razlozi takvog mišljenja i zbog cega se dovodi u pitanje koristenje alternativnog goriva! Hvala unaprijed!

OPEL ASTRA G – SERVO NAKON SUDARA

Poštovani, Imam astru G 2007g.Prije mjesec dana imao sam udes.Udario sam prednjom desnom stranom u stupic.Ostetio sam most,vilicu i desni amortizer.Sve sam to promjenio most je polovan u dobrom stanju,amortizeri su promjenjeni prešli oko 30.000km i vilica nova i nova stabilizator stangica.Napravljen je komplet špur.Problem je u servu jer pri parkiranju na parking nije onako mekan kao prije ne vraća se lagano nego postepeno.Falilo mi je malo ulja to sam nadosipo.Evo u zadnja dva dana kad je auto hladan servo je kao prije mekan i onda nakon nekog vremena postane tvrd i u vožnji osjetim težinu na volanu.Kod skretanja u desno osjeti se težina na volanu,a kod sketanja u ljevo malo manje. Molio bi vaše misljenje u ćeme bi mogao biti problem i šta po vama najprije napraviti.