RENAULT CLIO 1,2 16V – TEŠKOćE S PALJENJEM

Poštovani. Imam renault clio 1.2 16V 2001. godina. auto ima 144000 tkm. Imam problema sa paljenjem. Bio na dijagnostici i rekli su mi da je pokvaren senzor radilice.Promjenio senzor radilice, svejčice. Auto i dalje teško pali. U čemu je problem onda. Hvala unaprijed.

VW GOLF III 1,9 D LUPANJE VRATA

POSTOVANI MESTRE,POSJEDUJEM GOLF3D 95 GODINA PRI PRELASKU UDUBLJENJA ILI NERAVNINA NA CESTI CUJEMI SE LUPANJE PREDNJIH VRATA I LIJEVIH I DESNIH,PA BIH VAS MOLIO ZA ODGOVOR,NAPOMINJEM DA SAM PROMJENIO GUMENE NOSACE SA LEZAJEVIMA NA PREDNJIM AMORTIZERIMA UNAPRJED HVALA I LIP POZDRAV

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI – NE PALI

Poštovani gospodine Meić, Već ranije sam se javljao glede problema sa Lagunom 1.9 dci 2004.Tada je bio problem sa lamelom i zamajcem koji sam i promjenio i sve je uredno radilo do prije dva dana ,kada sam zaglavio na godišnjem odmoru.Ujutro sam htjeo upaliti ali osim verglanja ništa.Uredno ubacim karticu i sve lampice uredno reaguju i potom se ugase ali auto samo kratko zavergla i ništa.Budući da nisam bio u prilici pozvati servis to sam zamolio prolaznike te upalio na guranje niz blagu strminu.Upalio je odmah ali sam potom vozio 250 km bez stajanja.Pomislio sam da je u pitanju akumulator,jer isti nije mijenjan od kupovine auta, ali lampica ne pokazuje da je akumulator prazan.Budući da ste mi i ranije pružili korektne upute i informacije na kojima sam neizmjerno zahvalan, molim vas da mi pomognete glede ovog problema.

VW POLO 1,9 SDI – KUPITI ILI NE KUPITI

Poštovani gosp. Meić U dva sam navrata več tražila Vaš savjet i oba ste mi puta pomogli za što sad koristim priliku da Vam od srca zahvalim. Veliko HVALA... i opet imam jedno pitanje da riješim za mene jednu veliku dilemu. Do sada sam vozila punoljetni Mercedes 190D. Služio me tako dobro da sam sigurna da nikad više neču imat tako kvalitetan a opet tako jednostavan auto za održavanje.Pošto je prešao jako puno km (513 000) došlo je vrijeme da ga zamjenim za nešto sa manje km. Kolegica mi prodaje Polo 1.9 SDI iz 2004. sa prijeðenih 120 000km. Ona ga je kupila novog i kilometri su stvarni.Sad pitanje za Vas? Kako se pokazao taj motor iz Vašeg iskustva što se tiče održavanja i učestalosti kvarova? Naime,meni se auto jako sviða al ujak koji misli da zna nešto o automobilima me stalno odgovara, da kao da je raðen u Slovačkoj, pa da nema Bosch pumpu prek sajle...i još neke stvari koje sam i zaboravila kak se zovu. Toliko me zbunio da se bojim tak "kompliciranog" auta. Najljepše Vas molim sosp. Meić, jel to stvarno tak kompliciran auto? Unaprijed HVALA na odgovoru i želim puno zdravlja i sreće Vama i svim Vama dragim ljudima.... Lijep pozdrav

VW PASSAT 1,9 TDI – BRIGA ZBOG CURENJA ANTIFRIZA

Poštovani.Imam passata 1.9tdi 115ks 1999god.problem je ovakav:na bordcompjuteru mi je prikazao da provjerim rashladnu tekučinu i počeo je jako dimiti,meðutim to se smiri i ponovo dogaða.nivo antifriza je jako pao u posudi.Molim Vas da mi kažete što bi to moglo biti.unaprijed hvala.pozdrav

PEUGEOT 405 1,9 TD – TEŠKO PALI I DIMI

Poštovani ponajprije veliki pozdrav i sve čestitke za uspješan rad , svaka čast pravi ste majstor. Najme zbog financijske neimaštine nisam u mogućnosti doći do vas pa Vas molim pomoć. Posjedujem p 405 1.9 td, problem je što ujutro teško pali. Kada alnasujem motor kao da nema goriva, pa onda malo pomalo se trese i poprima da će upaliti. Nakon dužeg alnasanja teško upali. Kada upali baci plavo-crni dim. U vožnji nekako nema snage, a kad stisnem gas baca crni jaki dim. Ponekad mi se čini da se jače čuju ventili, da li se oni hidroponizni ili mehanički ? Hvala.