MAZDA 323 1,8 i. – NESTABILAN LER

Poštovani, posjedujem Mazdu 323 sedan 2001. 1840CCM, 84kW. Već neko vrijeme imam problema sa padanjem okretaja u leru, uglavnom padaju na oko 300, čak do te mjere da mi se na raskršću ugasi motor što je vrlo nezgodno. Dva mehaničara su neuspješno pokušala to riješiti. Neznam kako riješiti problem. Molim Vas savjet ćim prije. Hvala.

SEAT IBIZA 1,4 i. – NEMA STRUJE

imam seat ibizu 1999god. 1.4mpi motor. U toku voznje se ugasio i vise nije hteo da upali. Vergla ali nece da upali. Do bobine ima struju a od bobine gubi struju. Na dijagnostici pokazuje da je sve uredu,bobina,kabla od bobine do razvodne kape,razvodna ruka. U sustini nema iskre za paljenje. U cemu bi mogao da bude problem i sta bi moglo da se uradi? UNAPRED HVALA.

PEUGEOT 406 1,6 i. – TEŠKOćE S MOTOROM

Poštovanje! Radi se o peugeotu 406 1.6,65kw(1996g,dakle imam problem koji se pojavljuje kada se motor zagrije do radne temperature,auto dosta zacukava prilikom puštanja gasa,te kad sa više obrtaja pustim auto da radi u leru,počne nemirno raditi 5-6 sekundi i smiri se,sa manjim lerom kao da če se ugasiti sam od sebe,ili 200-300 rpm večim lerom nego što je to normalno inače,te se opet stabilizira,kao da ima problem sa naponom struje,ponekad se auto ugasi čim se pritisne kvačilo,te zna biti nezgodnih situacija pošto se ugase servo i abs. Pmomjenjene su sviječice,filter zraka,filter goriva,očiščen motorič ler gasa,promjenjen senzor topline motora te očiščen usis,nakon izmjene svega puno je bolje,ali još uvjek to nije to! hvala na odgovoru

MERCEDES C 200 CDI – NEPOZNANICE S OVJESOM

Postovani,molio bi vas vase misljenje! Imam c klasu 200 cdi iz 2001g, iman 3 problema na autu za koje vise majstora nezna sta je! Prvo je, klapanje sa prednje strane pri brzini nekih 50km/h,pri malo neravnoj cesti,a pri vecoj brzini se necuje,promjenio san oba stabilizatora,sponu,lafet i opet isto...Drugo je,skripanje na zadnjem dijelu auta na neravninama,kad je vlazno vrijeme necuje se, prominio sam piksne,gumice na balans stangi,neke kotrljajuce zglobove i opet nista a to traje vec 3 godine...I trece mjenjac,kad krecem zna mi izletit iz prve brzine i pri tom se cilo auto zatrese i imam osjecaj koda sam se sudario po zvuku,pa mi je jedan majstor malo namisto sajle i otad je dosta manje ali opet zna se dogodit,dok mi drugi majstor govori da mi to nije smio dirat jer se to u Mercedesa radi kompjuterski??? Unaprid mnogo hvala na odgovoru!

FIAT BRAVA 1,9 TD – ZRAčNI JASTUK , POMOć

imam problem kod fiat brava 1.9 TD,skidao sam volan kako bih popravio rucicu svjetala ali nakon sto sam istu napravio i sve sastavio sada mi na kontrolnoj tabli svijetli lampica od airbaga.Kako da to otklonim i koji je uzrok tome jer do sada se nije palila nikad.Hvala

PEUGEOT 207 1,4 HDI – ULJE NA USISNIM CIJEVIMA

Veliki pozdrav mehanicarima...Imam problem sa Peugeotom 207 1.4.HDI.Auto je presao svega 39700km...Vec sa 20000km poceo je na odusku motora jako pusiti i posto je u tog tipa motora oduska spojena na crijevo turbine koje je povezano sa luft meserom sve je masno i ulje jednostavno kapa sa crijeva....Auto nije izgubio na vuci,,pali isto kao sto je i palio...Nedimi na uspuh,,negrije se,,netrosi rashladnu tekucinu < i netrosi motor ulje,,jedino to koliko izadje na odusku motora toliko fali ulja u motoru,....Auto se u voznji ponasa sasvim normalno i u zadnje vrjeme jednostavno se ugasi u voznji...Na displeju auta nepokazuje nikakvu gresku niti se pali bilo kakva lampica...Auto skopcam na dijagnostiku i ponovo 0 gresaka a auto se gasi u voznji svremena na vrijeme....Auto je redovno servisiran,,ulje svakih 10000km promjenjeno novim,,,zracni filter takodje pri svakom mjenjanju ulja...Filter goriva promjenjen prije 500km...Ako mi mozete pomoci i ako ste imali slican problem javite mi se...Oduska me vise zabrinjava nego ista......Veliki vam pozdrav