VW GOLF III 1,4 i. – PALI NA UPORNOST ILI GURANJE

GOLF III, 1.4, 1995. - benzinac + autoplin Tijekom zime nije bilo problema sa paljenjem, bez obzira na vremenske prilike, u meðuvremenu je promjenjen akumulator(BOSCH-ov) i srednji i zadnji lonac. Zadnjih par mjeseci zna bit problema prilikom hladnog paljenja, kada pada kiša, večinom ne upali iz prve, "vergla" ali neće upalit, nego tek na upornost ili "guranje". Takoðer, dogaða se dok je auto u leru, broj okretaja pada sa približno 9000 na 5-6k i zvuči kao da će se auto zgasiti, a onda kao da sam dodao gas, okretaji porastu iznad 10k pa se stabiliziraju ponovo na 9k. Na benzinu se to dogodi nakon svakih 2-3 minute u leru, a na plinu se jako rijetko dogodi. Neznam dali su ta dva problema povezana, molim Vas za pomoć Hvala na odgovoru.

CITROEN XSARA VTR – SAM SVOJ MAJSTOR?

Postowani posedujem auto citroen xsara 1.6 vtr coupe 2001god..... imam jedan problem sto se toga tice, do nedawno sam u autu imao fabricki radio i hteo sam da ga zamenim. Prilikom ugradjiwanja drugog cd player-a jedna zuta zica mi je prespojila i sada ne mogu da startujem motor, naime kada dam kontakt samo mi se upale sijalice na kontrolnoj tabli za airbag i klizawi kolowoz, trenutno se kola daljinski zakljucawaju, to je isprawno kao i farowi a ne rade mi podizaci stakala, brisaci i jos neki detalji.... Pregledao sam osigurace ispod wolana i ispod haube, swi su isprawni.... Ako imate neki sawet od koristi pls recite, rade wolje cu was poslusati UNAPRED HWALA.....

HYUNDAI ELANTRA 2,0 CRDI- POSTANE TROM

Problem prijem gasa kod Hyundai elantre 2.0 CRDi godina pro.2001 Auto je ekstra očuvano nema nikakvih drugih mana osim prijema prvog gasa naročito u usponu poćne da prima i onda kao da ga nešto priguši postane trom jedan period i onda proguli to se dešava i kod vraćanja iz većeg stepena u manji i prijem onog prvog gasa.Automobil je prešao 101500km redovno održavan u ovlaštenom servisu ne troši ulje nepuši normalan zvuk motora. Molim ako ko zna šta je problem da mi javi. Pozdrav

PEUGEOT 206 1,4 HDI – LAMPICA OD ULJA

Poštovani g. Meiću, Imam Peugeot 206 HDi 1.4 iz 2002. godine i od prije godinu dana mi se nakon duže vožnje pri zaustavljanju automobila pali lampica za ulje i blinka znak STOP. U 11. mj. u ovlaštenom servisu su mi promijenili ulje i filter ulja nakon čega je par dana bilo sve u redu a nakon toga sve po starome. U istom servisu su mi rekli da je kod ovih Peugeota senzor za ulje jako osjetljiv i da ako to ne prestane nakon nekog vremena da ga treba promijeniti. Ulja po štapu čak ima i više od maksimuma pa me zanima je li to možda uzrok ili je problem u tom senzoru ulja ili pak nešto treće. Hvala unaprijed i pozdrav, Mario

VW BORA 1,9 TDI – GDJE NESTAJE ANTIFRIZ ?

postovani: zelim vam se unaprijed zahvaliti jer ovo sto sam kod vas procitao neki majstori bi mi kozu ogulili za te informacije...imam jedan problem vozim W BORU 1.9TDI 115konja 6 brzina,auto mi trosi antifriz,nigdje na motoru nema kapi vode,kad ga ostavim na betonu ispod njega je suho gdje nestane ta voda,i kad auto digne temperaturu na 90stupnjeva mislim da teze pali a kad je hladan odma na 2okret upali dok kad je vruc na 3-4okret..hvala unaprijed i zelim vam puno puno srece i da vam dragi Bog podari zdravlja da i dalje pomazete ljudima...

CITROEN XSARA 1,4 HDI – SERVISNI INTERVALI

Postovani, Posedujem Citroen Xsara 1,4 HDI, limuzina, 2004. godiste. Automobil sam kupio sa predjenih 110000 km i odmah po kupovini odradio veliki + mali servis. Interesuju me servisni intervali tj. kada moram sledeci put raditi mali servis i kada moram raditi veliki servis? Unapred zahvalan