MAZDA 323 F 1,5 i.- CRVENA LAMPICA ULJA

Poštovani Gosp. Meić Zahvaljujem na prva dva savjeta,sve je to sad popravljeno,ali sad je došao novi problem... U pitanju je Mazda 323f 1.5 1997 god. i problem je ovakav...danas pri vožnji prema doma,dok sam skretao u malo oštriji zavoj nakratko mi se upalila crvena lampica za ulje (na nekih pola sekunde) i ugasila se...drugi put se upalila pri skretanju na parkiralište na isti način...upali se na pola sekunde pa se ugasi...malo sam zapaničario pa sam provjerio ulje u motoru da ga nema premalo,ali na onoj štangici sam vidio da ga ima dovoljno. Ulje i svi filteri su mjenjani prije 2500-3000 kilometara...ne usudim se ići nikuda sa autom da nebude većih problema,pa me zanima što bi to moglo biti i jeli sigurno se voziti s takvim problemom pošto mi je auto na neki način neophodan Hvala unaprijed,i veliki pozdrav

VW GOLF IV 1,6 16V – DETONACIJE IZ USISNOG KOLEKTORA

Poštovani gospodine,imam jedno pitanje ako mi ikako mozete pomoć,unaprjed hvala.Imam golfa 4 1.6 16v,kad krecem ponekad mi poćne pucat iz leptira na usisu,a dok vozim auto uopce nema snage,kad mu dan gasa vise jednostavno ga zagusuje i pocne se kao gasit,vozin ga na 3000 okretaja na vrhu gasa ide mozda 60 km na sat,jel mozda problem u pumpi goriva jer i ona cas se cuje da zuji cas ne ili mozda u halovom davacu jer mi ga na kompjuteru ocitava kao gresku,ili je pak nesto trece,unaprijed hvala puno

CITROEN C3 1,4 i. – NA BENZIN RADI LOŠE

Postovanje, Posjedujem Citroen C3 1.4i SX,2006god,sa prijeðenih 240000km,i ugraðenim plinom marke Tartarini. Automobil vozim od prvih kilometara i nikada nije vožen na kratke relacije i uglavnom automobil je u dosta dobrom stanju s obzirom na broj prijeðenih kilometara. Ali vozilo ima jedan problem koji već mjesecima ne mogu otkloniti. Radi se o tome da na plinu radi savršeno a na benzinu ne radi nikako. Simptomi su (dok je na benzinu) da trokira, ne vuče, guši ga nešta, jako teško se može krenuti, radi kao na 3 cilindra tj. nepravilno radi, potrošnja na displayu (trenutna) doseže i do 35L/100km a dok je na plinu pokazuje maksimalno do 18L/100km. Povremeno se upali žuta žarulja od elektronike sa informacijom na displayu: Antipollution Faulty koja se nekada zna sama od sebe ugasiti, nekada svjetli i do 5 dana pa se ugasi i slično.(Lexia i Bosch kod dijagnostike nekada pokažu greške lambda sondi). U ovlaštenom servisu Citroen su mi rekli da su injektori (dizne) loše jer se auto većinom vozi na plin i injektori su promijenjeni(Valeo original). I nakon zamijene injektora motor je radio preodlično (bio sam presretan jer sam mislio da sam riješio problem). Ali moja sreća je trajala nažalost samo oko 150km da bi počelo opet trokiranje, gušenje, prilikom kretanja se osjeća neugodni miris goriva iz ispušnog sistema (kao i prije zamjene injektora). U meðuvremenu je promijenjena i pumpa goriva, izmjeren pritisak pumpe (koji je oko 3,8bar). Danas smo skinuli katalizator koji je bio jako začepljen i trenutno je kat odstranjen ali sve je ostalo isto. Da li bi ste mogli iznijeti Vaše mišljenje o čemu bi se moglo otprilike raditi jer ja sam van pameti jer stvarno više ne znam šta uraditi. Jedino da još zamjenim lambde ali uopće mi nije jasno zašto da ih mijenjam ako na plinu radi sve super?? Ili ipak one mogu biti uzrok, ili bi moglo biti do instalacije, ili,... Da još navedem da su servisi raðeni uvijek redovno prema propisima a od kvarova na motoru na otprilike 50000km je bila brtva glave i ugraðeno novo računalo i ništa više. Pozdrav i unaprijed hvala na odgovoru.

MITSUBISHI GALANT 2,5 V6 – ZATRESE SE I SMANJI OBRTAJE

Pozdrav veliki za vas najbolji ste i jedinstveni. Naime imam problem sa mitsubishi galantom 2000 godiste 2.5 v6 120 kw. Kad auto radi na stangasu svako mozda tri cetiri sekunde blago se zatrese motor i smanji obrtaje malo, kad se doda gas i obrtaji skoce nista se ne primjeti. Posle startovanja i predjenih stotinjak km u voznji se dogadja da se motor trese pri dodavanju gasa. Na dijagnostiCI nema gresaka. S tim da motor do tih stotinjak km radi odlicno i prima gas i sve. Ponekad se desi kod preticanja, kad tiptronikom vratim manju brzinu da se upali servisna lampica i TLC. Kad se auto ugasi pa upali nema nikakvih lampica. Hvala unaprijed na odgovoru

CITROEN XSARA PICASSO 1,8 16V – KATALIZATOR

auto doktore pomagaj,na autu citroen picasso xsara 1.8 16v 2001 god da li se moze skinuti katalizator i da li ga je bolje skinuti ili reparirati posto nikad nije menjan,zbog lambde sonde,i da li se moze raditi chip tjuning i do koliko se konja moze dobiti,i sta se uz chip tjuning treba jos odraditi,i zbog cega moze da se gepek nece otvara ponekad skroz cak se ne cuje ni zvuk kada se pritisne dugme za otvaranje,unapred hvala.

RENAULT MEGANE 1,9 DCI – ZAŠTO U TURBINI NEMA TLAKA?

renault megane 1.9 dci 2002. , u leru radi normalno, neprima gas, pregledom je ustanovljeno a u turbini nema tlaka, ventil na turbini je ispravan kao i mjerač zraka, katalizator je uredu krilca na turbini ispravna. kompjuter pokazuje samo da nema tlaka u turbini, nikakvu drugu grešku, pitnje: zasto u turbini nemam tlaka?