MERCEDES 320 CLK – ABS,BAS,ESP

Poštovani g.Meić radi se o CLK 320 98 godište. Problem se pojavljuje najčešće kad je vani kiša i vlažno. Naime pale se lampice ABS, BAS,ESP i to redom jedna za drugom. Nakon što ugasim u upalim auto greška nestane na kratko ali se opet kroz neko vrijeme pojavi. Jako rijetko prijavi grešku kada je suho vrijeme. Jednom prilikom je bunker bio pun cca 150 kg robe i greška se nije mogla resetrati ni gašenjem auta i ponovnim paljenjem sve dok nisam ispraznio bunker. nakon toga greša s nije više pojavljivala (bilo je suho vrijeme). Molim Vas za bilo kakvu pomoć

OPEL ASTRA G – PROBLEM VOLANA

Opel Astra G 2000 god. 4 vrata. Problem je u tome što se volan puno teže vraća kod punog motanja te se kod pomicanja volana lijevo desno na mjestu dok je vozilo ugašeno čuje, osjeti lupkanje koje se prenosi na sam volan. Zamjenio sam kugle, krajnike, i stabilizatore..jedino još vozilo nisam vozio na špur. Hvala unaprijed

FORD SIERRA 1,6 – NE ŠALTA UNAZAD

Vlasnica sam Ford Sierre 1.6 80ks stare 20 godina. Javio se problem s mjenjačem; nemogu ubaciti mjenjač vozila za vožnju unazad usprkos pritiskanju spojke. Kada je automobil ugašen "operacija" je izvediva. Da li je se može dodatno kao hitna pomoć učiniti nešto s otpuštanjem spojke? U druge brzine pritiskom na kvačilo (koje lovi čisto na dnu, odnosno na kraju) promjene brzine su moguće.

OPEL ASTRA G 1,6 16V – KNOCK SENZOR ?

Pozdrav, otac mi vozi Astru G 1.6 16v 1998 X16XEL u jednom trenutku mu se pojavila žuta lampica i on naravno ode majstoru koji mu kaže da je stradao knock senzor i zamjeni mu ga, ali greška se vrlo brzo ponovo pojavila i odemo kod drugog mastora koji kaže da je previše¸zategnut pa proba ponovo i naravno na kraju nam kažu da da je dijagnoza zamjena ECU-a motora. Auto manje-više uredno radi već neko vrijeme, primjetili samo da je vuča nešto slabija ali to je jedino. Možda još da napomenem da je otac mijenjao auspuh malo prije pojavljivanja lampice. Kada sam ga ja prikopčao na dijagnostiku pojavile su se dvije greške i to: P0325 - Knock Signal Circuit (00) - Not present P0607 - Knock Control Module; Replace Electronic Control Unit (ECU) (00) - Not present Bio bih zahvalan za odgovor da li je ovo stvarno ECU ili može biti neki drugi kvar. Hvala uanprijed

CITROEN XSARA 1,4 i. – LAMPICA AKUMULATORA

Poštovani, imam Xsara 1,4, 2004.godište, prešla 64000km. Do sada nije bilo gotovo nikakvih problema.Radim redovne servise na svakih 10000 i super je funkcioniranja. Po povratku s mora se upalila lampica akumulatora. Kako sam novi stavila prije 6 mjeseci pretpostavila sam da će se ugasiti i nastavila s vožnjom ali lampica se nije gasila (prešla sam s upaljenom lampicom oko 200km). Po povratku kući odmah sam otišla do majstora koji je provjerio akumulator (puni odlično), alternator, osigurači ok, sve poisključivao i sve se na prvi pogled činilo ok. Nakon toga se na 1 dan lampica ugasila i ponovno upalila. Kako smo dogovorili termin za pregled opet je sve pregledao i ne može pronaći kvar.Kako živimo u Slavoniji i nemam većih uspona s njom kad smo došli u Dalmaciju malo mi se činilo da je slabije "vukla" uzbrdo (moguće da je i loša moja procjena. U trećoj ili drugoj brzini postignem brzinu do 90km/h maximalno i više ne ide. Molim Vas da mi pomognete oko ovog problema "lampice akumulatora". lijep pozdrav

SKODA OCTAVIA – PODEŠAVANJE SVJETALA

Poštovani! Imam Škodu Octaviu Facelift (nova). Desno kratko svjetlo mi je bilo niže od lijevoga, pa sam to malo korigirao. Tom prilikom primjetio sam da za podešavanje leće kratkog svjetla postoje dva bijela "kotačića". Pretpostavljao sam da je jedan za lijevo-desno, drugi za gore-dolje, ali okretanjem i jednog i drugog snop svjetlo se pomiče samo gore-dolje. Probao sam drugi far, ista stvar. Svjetla su sad OK naštelana, ali me čisto iz znatiželje zanima u čemu je poanta dva "kotačića" koji oba snop miču gore-dolje? Dugo svjetlo ima svoj posebni "kotačić" za podešavanje visine. Hvala!