SKODA FABIA 1,4 i. – GORI EPC LAMPICA

Vozim škodu fabiu 1,4 2000g. 50kw Kad se motor zagrije pali mi se EPC lampica i gas nakon toga više ne reagira. Nakon ponovnog paljenja kad je motor ugrijan gori EPC lampica i gas ne reagira

FORD MONDEO 2,0 TDCI- KVAčILO LUPKA?

poštovani, vozim ford mondeo 2.0 tdci 2003g. imam problem sa kvačilom konstantno lupka kad, mislim da je problem u zamašnjaku, zanima me šta je još potrebno promjeniti kad se mjenja zamašnjak i koliko otprilike sve to košta. unaprijed hvala..

FORD MONDEO 1,8 i. – KATALIZATOR I LAMBDA SONDA

Hvala vam na prijasnjem odgovoru,pomogli ste mi i otkloni sam manji kvar na ventilu.Imam jos jedno pitanje naravno ako ste u mogucnosti da odgovorite.DA li lambda sonda ima funkciju ako nema katalizatora tj.skinut je sa vozila,posto cest uzrok lose vuce bude raspadnut katalizator,i zato je skinut prije nekih godinu dana.Unaprijed zahvalan u pitanju je ford mondeo 1998, 85 kw 1.8 benzin-plin sekvent.

BMW E36 318 i.- KONTROLNA PLOčA

imam bmw 318 92godina kojeg zena vozi vec duze vrijeme i nikakvih problema sa tim autom, neki dan se kontrolna ploca ugasila i ne pokazuje nista,ne mjeri brzinu i ne svjetle lampice,kupio sam polovnu kontrolnu plocu i zamjenio,sada lampice rade ali jos uvjek kazaljke nepokazuju nista,u polju gdje se nalazi kilometraza pise da treba nekakav cod (code) neznam sta treba napravit da kontrolna ploca proradi,ja bi vas molio ako mi mozete pomoc.

MAZDA 323 F 1,5 i. – POTREBNA JE DIJAGNOSTIKA

Poštovani, vlasnik sam mazde 323f, 95.godište, snage motora 65kW, 1498 cm kubičnih. Imam nekoliko pitanja pa ću ih postaviti redom, a Vama zahvaljujem na svakoj pomoći. 1. Potrošnja ulja. Auto troši oko 2l ulja na 10000km. Probao sam sa različitim vrstama ulja, 10w40, 5w40 i 5w50, ali potrošnja je približno ista. Da li dodati aditiv ili treba raditi nekakvu generalku motora? Auto je prešao ukupno 145000 km. 2. Potrošnja goriva. Otprilike u isto vrijeme dogodio se porast potrošnje goriva sa 8l na 10l na 100 prijeðenih km i loš eko test što sam primjetio na tehničkom pregledu. Naime, i CO i HC i lambda nisu bili u redu i to u svim modovima rada motora. 3. Ne radi mi stražnji perač stakla, a poslije nekog vremena nakon toga zadnji brisač radio bi neprestano čim bi dao kontakt neovisno o sklopki na desnoj ručici pored mjenjača (i to uvijek ljeti). Zanima me da li je to povezano budući da se radi o istoj ručici (desnoj)i da li možda treba promijeniti cijelu ručicu ako je došlo negdje do kratkog spoja. 4. Da li mogu kod Vas napraviti dijagnostiku automobila i koja bi bila cijena toga? Puno hvala na savjetima i lijep pozdrav, Jurica