CITROEN BERLINGO – SKIDANJE ZADNJEG BRISAčA

Poštovani gospodine Meić, Zahvaljujem na dosadašnjim odgovorima i čestitke na izgledu stranice. Situacija je slijedeća: Vozim službeni Citroen Berlingo, star godinu dana. Pri posljednjem servisu sam zatražio da mi se skine i zadnji brisač, pošto je vozilo obljepljeno reklamama firme, pa tako brisač nema funkciju i više šteti nego koristi. Djelatnik servisa ga nije uspio skinuti. Pokazao mi je kako ide princip skidanja, skine se zaštitna plastika, skine matica i onda se vidi osovina na kojoj je brisač. Djelatnik je rekao da je taj dio zapekao te da se ne može skinuti bez prevelike upotrebe sile i opasnosti da ne napukne zadnje staklo. Moje pitanje je da li postoji neka "caka" koju on znao napravit, neki osigurač koji treba otpustiti, ili je možda brisač na navoj, pa ga se mora odviti sa osovine na kojoj stoji... Ili se stvarno mora upotrebljavati sila za skianje. Inače, nije problem doći do svega toga, pa bih napravio ja to sam ako je djelatnik servisa nešto propustio napraviti da oslobodi brisač. Hvala na odgovoru. Ps. Može li se brisač možda neutralizirati elektronski, vaðenjem nekog osigurača, ili slično, ako je skidanje prerizično?

VW JETTA 1,6 TD – UZBRDO UMIRE

VW Jetta 1600 TD Auto je kao da je mrtav po ravnom ide čim je mala uzbrdica umire nove karike , brušeni ventili,novi injektori, kao da u uzbrdici nema nafte , opran rezervoar , novi filteri, motor stalno pali bez problema i zimi i ljeti ne dimi eko test ok. ali kao da je 30 posto originalne snage . Prvi sam vlasnik tako da znam sve o vozilu po ravnici ide i do 140 km/h. Hvala za Vaš stručni savjwt.

AUDI – UZ POMOć SAVJETA OTKLONIO KVAR

Poštovani gosp Meiću smatram da ukoliko sam tražio pomoć od vas da bi bilo i sasvim normalno da vas obavijestim da ste bili potpuno u pravu sta se tiče moje kontakt brave na audiu. danas sam promjenio elektro uložak brave auto pali vozi kao da mu nikad ništa nije bilo. ključ ne blokira očitava kod itd.I na kraju od svih kako da ih nazovem nadrimehaničara koji su procjenili popravak i do par tisuća kuna ja sam to uz vaš savjet napravio za 100 kn. Šta vam reći nego još jednom veliko HVALA. ali sad sam dobio drugi problem sve sam provjerio sve konektore od struje sam dobro spojio ali mi lampica od zračnog jastuka ne prestaje svijetliti pa sad pun nepovjerenja u nadrimehaničare molim vaše mišljenje.2 puta sam provjerio sve je spojeno. da li se to možda mora nekako resetirati i da li moram na dijagnostiku kao i kod ponistavanja servisa nakon izmjene ulja

MERCEDES W 124 2,0 i. – NE MOŽE SE UGASITI

poštovani! molim vas za pomoć u riješavanju jednog problema. naime,imam mercedes 124,91 g.benzinac 2.0 i danas mi se desila situacija da nisam mogao ugasiti automobil. izvukao sam ključ ali on je i dalje radio. mislio sam da je problem u bravi,ili ulošku brave ali nakon što sam kupio drugu,promjenio je, desilo mi se isto,znači auto i dalje radi bez obzira što je ključ izvadjen iz brave.ako mi možete pomoći i savjetovati što da učinim bio bih vam zahvalan! hvala unaprijed!

PEUGEOT 307 2,0 HDI- PALJENJE VENTILATORA

Poštovanje! Ovako: Imam peugeot 307, (66KW - 90KS)2.0 HDi 2004 god proizvodnje ... Jućer sam ga išao malo provozati na dulji put, (30-40 km) u autu su se nalazile 4 osobe, temperatura motora je prešla 90*C, bila je oko 94, 95*, ali ventilator se nije palio, i još nešto, Moj peugeot, (skoro svaka 307-ica) posjeduje automatsku klimu, i kada je auto u stanju mirovanja i kada je ukljucena klima, stalno se ventilator pali i gasi, (5 sekundi radi, dok, 3 minute miruje i tako sve...) probao sam iskljuciti auto klimu, dakle prebaciti na manuelno (rucno) ali opet ista stvar, ventilatro se stalno pali i gasi kao u gore navedenom slucaju ... A kada ugasim klimu ventilator miruje dok je ponovo ne upalim .. Probaao sam još nešto, kada sam primjetio da mi se auto grije, otisao sam jedan krug uz brdo, dakle (5-6 km uz brdo) i motor se odmah ugrijao na 90*c za jedno 10-ak minuta, a kada sam se spuštao sa tog brda, motor se naglo ohladio sa 90* ak stepeni na skoro 70*c ... nadam se da ste me razumijeli i da ce te moci dati svoj odgovor na ovo pitanje, ZAHVALJUJEM UNAPRIJED !

PEUGEOT 206 1,4 i. – DA LI JE PUMPA ZA GORIVO?

Poštovani imam problem na peugeotu 206 1.4 55kw 99godište ugasio mi se u voznji i više ga nemogu upalit auto vergla,al ne pali kada mu se isključi kontakt i ponovo da ne čuje se uopče da zuji kao sto je prije bilo radilo kad bi mu se dao kontak i 2,3 sek bi zazujalo i prestalo i tada bi ga upalio. sumljam da je pumpa goriva dali mi mozete reci dal je koliko košta i koja mi treba za moj auto i koja bi bila cijena i gdje se nalazi pumpa na mom autu hvala