OPEL VECTRA B – KOMPRESOR KLIME

Postovanje Meicu.moze li odgovor na ovo pitanje:radi se o kompresoru klime na vectri b.Poslije demontaze hladnjaka i kompresora klime radi ciscenja i radi propustanja na expanzionom ventilu ako sam se dobro izrazio dosao sam uz pomoc prijatelja da se rad samo o propustanju viska freona medjutim nakon vracanja svih dijelova na svoja mijesta,nakon punjenja klima uredjaja takodjer i zamijene njegovih gumica kad sam sve sastavio upalio auto UZAS PROBLEM nesto struze kompresor ,sta mi je cinit pomagajte molim vas gdje sad nac za njega dijelove ako mu je sad potrebna reparacija, dali je u njemu postojalo ulje meni nista nije iscurilo kad je bio kompresor vani dakle:kad auto radi bez klime sve ok a kad ukopcam klimu struze na preskake ,i ovo vas moram obavijestit jos koje sam radnje obavljao na kompresoru nista posebno .Matica koja treba da bude na elektromagnetskoj ploci(remenici) nedostaje i ja sve sto sam radio je postavljanj tecnog metala na navoj osovine kompresora i to je to, izbezumljen sam ovim neznam sta da radim moj prijatelju pomagaj ako ikako mozes mislim da cu mozda ubrzo bit na putu za zagreb i imo bi veliku zelju navratit kod vas u vezi pregleda mog auta i u vezi nekih pitanja o automehanici opce voli bih vas i osobno upoznat POZDRAV VAM SVIMA.

MERCEDES 270 CDI- VIBRACIJE NA 2000 OBRTAJA

Poštovanje gosp.Meić imam jedno pitanje posjedujem auto Mercedes 270cdi,2002god i imam jedan problem kada ga vozim prilikom stiskanja gas papučice na 1800-2000obrtaja javlja mi se trenje jednostavno auto ima odreðene vibracije auta,da bi daljnim stiskanjem gas papucice i povecanjem obrtaja rada motora dakle preko 2000 i vise smirilo se i normalano.hvala.

VW PASSAT 1,9 TDI – OSTAJE BEZ SNAGE

Poštovani, kao prvo, pohvale na odličnoj stranici i savjetima. Imam problem sa Passatom 96. meðulinija 19 tdi. Prilikom starta sve je normalno, dobro vuče, meðutim kada doðem u trećoj do nekih, otprilike 2700 okr. motor prestane sa ubrzavanjem i ostaje na tim okretajima. Prebacim u četvrtu i petu dešava se ista stvar, s tim da ako u petoj pustim i ponovno stisnem gas, motor ubrza do otprilike 3000 okr. i opet zadržava tu brzinu. Osjećaj je kao kad se na tempomatu odredi maksimalna brzina i on blokira daljnje ubrzanje. Drugi problem je nešto vezano uz struju. Prije godinu dana su pregorili satovi na kontrolnoj ploči (bijeli dim). Ugradio sam drugu ploču i radila je dva dana, a zatim su satovi ostali na nuli. Otišao sam električaru koji je ispitao satove i pokazalo se da je sve ispravno. Opet je radila dva dana i prestala pokazivati. Zatim je provjeren rad alternatora, kupio sam novi akumulator, sve radi kako treba, ali satovi deset dana ne rade, dva dana rade. I općenito svjetla su dosta slaba, svjetlo u kabini je slabo itd. Molim za pomoć.

OPEL KADETT 1,6 i. – NEćE DA PREBACI NA PLIN

postovanje.radi se o opel kadettu,1.6 monopoint,benzin plin.90 godiste,plinski uredjaj je lovato star 5 godina.prije dva mjeseca mi se pojavio problem nakon mjenjanja filtera plina,povremeno kada ga upalim nece da prebaci na plin.kad upali na benzin potrebno je voziti par minuta da bi mogao rucno prebaciti.pregledani su kontakti na spulama,i posto nije bilo rezultata otvoren je i rasplinjac i zamjenjene su membrane i ostali gumeni djelovi u njemu. Ni to nije dalo rezultata.sta da uradim.

AUDI A4 TDI – ZABLOKIRAO KLJUč U KONTAKT BRAVI

PA NEMOGI DA VJERUJEM DA SAM USPIO NAćI OVAKO NEŠTO GDJE čOVJEK BEZ IKAKVIH PROBLEMA OBJAŠNJAVA LJUDIMA I POKUŠAVA POMOćI U RJEŠENJU PROBLEMA. SVAKA VAM čAST GOSP MEIćU I LJEPI I SRDAčNI POZDRAV. ŠTETA ŠTE NE ŽIVIMO BLIŽE ALI MOŽDA SE NEKAD I SRETNEMO AKO ME PUT NANESE U VAŠEM SMJERU. NAIME čITAO SAM SAVJETE ALI NISAM NAŠAO ODGOVOR PA CU POKUŠATI OPISATI SVOJ PROBLEM. IMAM AUDI A4 TDI 66 KW 1996 GOD. PRIJE 2 DANA JEDNOSTAVNO MI JE ZABLOKIRAO KLJUč U KONTAKT BRAVI I NISAM MOGAO UGASITI AUTO ALI NAKON PAR POKUŠAJA USPIO SAM ALI NISAM MOGAO IZVADITI KLJUč. MALO SKOSANJA TAMO VAMO I TO SAM USPIO. NAKON TOGA KLJUč NECE DA ULAZI U BRAVU I NAKON NEKOLIKO POKUŠAJA UÐE ALI JEDVA DA USPIJEM DATI KONTAKT KOJI NIJE POPRAćEN ŠKLJOCANJEM KAO I DO SADA A AKO PUSTIM KLJUč VRATI SE I UGASI KONTAKT. KOD POKUŠAJA PALJENJA SAMO KRATKO ZAVERGLA MOTOR I UGASI SE KAO DA NE PROčITA KOD I TEŠKO USPIJEM IZVUćI KLJUč. MEHANIčKI KVAR BRAVICE JE SIGURNO JER SAD NECE NI DA ZAKLJUčA VOLAN. A SAD ME KOPA DA LI TREBA MJENJATI CIJELU BRAVU I KLJUC SA KODOM IDA LI JE TO POVEZANO S CENTRALNIM KOMPJUTEROM ILI JE MOGUćE SVE ZASEBNO MJENJATI . UNAPRIJED VAM ZAHVALJUJEM

MAZDA 323 1,3 i. – MOTOR RADI, ALI NE KAKO BI TREBAO

Evoga vozim Mazdu 323 1.3 motor.. 91 godište..moto ful dobro očuvan..Problem je jedino kad upalim motor radi ali ne kako bi trebao. Ugasi se nakon nekog vremena i kad vozim trokira ( gubi gas ). Trebam odgovor hitno. Hvala unaprijed