FORD FOCUS C-MAX 2,0 TDCI – ZAKAŠNJELA AKTIVACIJA TURBA

Posjedujem Focus C-max 2.0 TDCI iz 2006. godine i imam jedan problem koji se pojavljuje nakon duže vožnje autocestom brzinom oko 150 km/h na 2500 okretaja/min. Naime, inače se turbo aktivira na 2000 okretaja/min ali nakon brže vožnje primijetio sam da mi se turbo počinje aktivirati tek na 2200, 2300, a neki puta neće ni na 2500 okretaja/min. Kad se auto ohladi, sve je u redu. Pretpostavljam da se neka komponenta koja sudjeluje u aktiviranju turba pretjerano ugrije pa Vas molim da mi objasnite koje to svi faktori utječu na rad turba i koja bi to mogla biti komponenta koja stvara problem sa zakašnjelom aktivacijom turba. Hvala unaprijed!

SKODA FELICIA – SERVIS ALTERNATORA

Postovani, imam pitanje u vezi Škode Felicie,akumulator je svijetio vec par dana, ali se gasio prilikom voznje nakon nekoliko minuta voznje.jucer sam isao na posao i crko je bas pred firmom.sad imam pitanje sto je sve moguce da je u kvaru i da li moze neke cijene(barem priblizno) ako mozete napisati.

FORD ESCORT 1,6 i. – PROBLEM SA STRUJOM I NEćE DA UPALI

Imam ford eskort 1600 1991 godiste, i imam problem sa strujom. Nece svaki put da upali i kad ga upalim nece da primi odmah gas nego posle desetak sekunde. ugasim ga i upali odmah bez ikakvih problema.Bio sam kod majstora elektricara koji mi je proverio akomulator, alnaser alternator i sve je u redu, kod nje4ga pali besprekorno medjutim danas sam probao da ga upalim ali nema sanse probao sam i na benzin i na plin ali bezuspesno , kada verglam imam osecaj kao da mu hvali struja da nema snage pa opet dobije snagu ali ne da upali i na kraju sam izvadio jedan kabal i stavio svecicu drugu da vidim dali iam struju ali ne baca struju na svecicu... i uopste neznam sta je problem

VW GOLF III 1,9 D – JAKO DIMI

golf 1,9d puši na (iberlauf)promjenim karike sredim glavu itd.Nakon 5000 km puši jače nego prije jedva pali.Rastavim ponovno karike uredu satavim nepuši i opet nakon par tisuća puši jedva pali. Majstor kaže da su cilindri uredu. U čemu je problem? HVALA

RENAULT MEGANE II 1,9 DCI – LAMPICA MOTORA

Postovani.Radi se u vezi moga Renault megana dva 1.9 dci 81 kwh. Jucer sam bila na moru i upalila mi je se lampica od servisa i pisalo je CHEK INJECTION.Nakon sto sam pocela voziti auto,isti nije mogao da vuce u brdu,tj.nije imao snage iz 2 u 3 brzinu.Nakon sto sam auto ugasila i upalila nakon 20 sekundi,lampica je se ugasila i auto je radilo sasvim normalno.Vratila sam se kuci nakon 100 km i auto je cjelo vrijeme isao sasvim normalno. Cesto sam u Samoboru i zeljela bih vas posjetiti.Ali me sad zanima koliko dugo smijem da vozim auto ili moram pravac u servis,i ako je auto sad u normalnom stanju.Pozdrav od Andreje