MERCEDES E 320 CDI

Postovani imam problem na Mercedes E320cdi 2007 godiste 224 konja 211,000km nece preko 3,000obrtaja a na dijagnostiku mi pokazuje da je problem ventil na turbini koji otvara i zatvara zamijenio sam ga i isti problem ima i istu gresku pokazuje unaprijed zahvalan

RENAULT MEGANE 1,9 DTI

Poštovani, Svoj problem sa automobilom ću na malo duži način opisati. U pitanju je Reno Megan (1) 1.9 dti 2002 god. 59 kw. Prošle godine u ljeto mi je stradala brava, ali nisam primijetio odmah i u toku vožnje mi je izgorio alnaser. Normalno, oboje sam zamijenio. Te zime je auto počelo puno verglati pri paljenju (na temperaturi oko 10 i nižoj, a o temperaturi u minusu da i ne pričam, što je niža temperatura, to teže pali). To mi je istrošilo akumulator. Zamijenio sam ga, ali sam primijetio da mi je bosh pumpa procurila i na proljeće je reparirana. Dok pumpa nije reparirana, dešavalo se da se u vožnji upali lampica grijača na 2-3 sekunde i auto se trza kao da sam dodaje i oduzima gas. Tokom ovog ljeta sve je bilo uredu, paljenje normalno. čim su počele niže temperature, i automobil je ponovo počeo teško da pali. Isti problem kao i prije. Nakon dva do tri zagrijavanja dugo vergla i izbacuje crni dim koji ima miris goriva. U vožnji dok se ne zagrije izbacuje gusti bijeli dim, pogotovo ako se vozi uz brdo. Takoðe, ponovo se jednom dogodilo paljenje lampice grijača. Isto tako, u prvoj ili drugoj brzini papučica gasa je pritisnuta na pola i često i još više a on ne pokazuje obrtaje veće od 1500 i jako teško ide (pogotovo uz brdo, gdje ljeti na 1500 obrtaja se izaðe u 3 brzini). Promijenjeno je crijevo za dovod goriva i postavljen je nepovratni ventil. Pred zimu su zamijenjeni filter ulja, filter goriva, filter kabine, filter zraka, ulje i antifriz. Grijači su provjereni i uredu su. Večeras se dogodilo da je kraće verglao nego inače ( s tim da je temperatura vani oko 13 stepeni), ali je mnogo i jako trzao u vožnji (u sve četiri brzine i sa obrtajima do 2000). Ne znam odakle da krenem sa provjerom i popravkom. Unaprijed zahvaljujem na pomoći. Srdačan pozdrav.

RENAULT TWINGO 1,2 i. – PUNO TROŠI ?

Poštovani, Imam pitanje vezano za potrošnju goriva. Posjedujem renault twingo 1,2 base, 97.godište, prelazim dnevno oko 35km, najveći dio toga je autocesta, te me zanima da li je normalno da ja već treći put točim puni rezervar goriva u jednom mjesecu.Znam i da zima utjeće na potrošnju, ali da je baš tako drastićno, prije sam se sa punim rezervarom vozio i po mjesec i pol dana, i to još gradske vožnje, pa me zanima može li možda biti kakav problem u vozilu. S poštovanjem

OPEL CORSA 1,2 i.

Poštovani Zanima me sljedeće. Opel corsa 1.2 2003g jednostavno se ugasi u vožnji, sve lampice poblinkaju i potom se ugasi. Auto se normalno poslje upali. Senzor radilice promjenjen, podignuti okretaji motora. Lp

SMART

Poštovani, zamolio bi Vas za savjet ili mišljenje čisto iz razloga da znam na što da se pripremim kada će mehaničar izgovorati cijenu. Naime radi se o Smartu mc01 iz 2001.godine, zadnjih par dana kada bih dao gas preko 3000rpm auto nije vukao kako treba nego "isprekidano", ima snage, ali kao da je zagušen, kada bih par puta motor malo "razvrtio" problem bi se rijesio sve do ponovnog paljenja kada je opet sve bilo isto, kod lagane vožnje sve ok, malo jači gas, opet "zagusivanje". Danas sam nakon dosta vremena izašao na otvorenu cestu te odlucio propuhati motor no tada je tek nastupio problem, auto je izgubio snagu (u 6.brzini nije uopće mogao održavati brzinu). Kada sam stao, ler gas je pao te se motor ugasio. Ponovno sam ga upalio bez problema, ali motor od tada radi jako nemirmo, nema snage te je kod svakog stajanja na rubu gašenja. Kod ponovnog paljenja je izašao bijeli dim iz auspuha i jako se tresao te i dalje nema snage. Provjerio vodu za hlaðenje, posuda je prazna, a radna temperatura motora na normalnoj temperaturi. Molim Vas za mišljenje Unaprijed hvala, lijep pozdrav

MAZDA 3

Poštovani! Posjedujem Mazdu 3, 2007.g,80 kw i prilikom paljenja vozila svijetli lampica za akumulator više od od normalnog vremena te se nakon nekog vremena vožnje ugasi ( ako je vani toplije vrijeme ugaasit će se vrlo brzo, ukoliko je hladno vrijeme nešto duže treba). Konzultirao sam se sa majstorom koji mi je rekao da je napon veći od normalnog, ali da je sve redu sa alternatorom i akumulatorom i ostalim dijelovima te da je to normalno za te modele auta?