TOYOTA AVENSIS 2,0 D4D – PROBLEMI S KLIMOM

Toyota Avensis 2.0 D4D., 2007.godina. Imam problem s klimom. Dakle većinom radi normalno,ali otprilike svako 10. pojačavanje klime ona zablokira i više uopće ne ispuhuje zrak. Na displayu od klime sve izgleda normalno ali autom uopće ne cirkulira zrak. Kada se to dogodi mora se klima gasiti pa ponovno upaliti(ili gasiti pa paliti auto).Nakon toga radi normalno do idućeg puta. U centralnom Toyota servisu ne mogu naći uzrok. Mjenjali su neki ventilator,ali nije pomoglo. Imate li ideju što bi moglo biti uzrok kvara?

OPEL ASTRA G 1,6 i – TRZA I GASI SE

Postovani gospodine pisao sam vam vec jednom ali nisam deobio odgovor. molio bih vas da mi pomognete jer vise ne znam sta da radim. Imam opel astru G 2002 GODISTE benzin 1.6 obicni. Auto mi trza u voznji na oko 80 km/h i cim stisnem jace gas vise ne trza opet se vratim na oko 80km/h opet pocne da trza, i pri svakom stajanju se gasi. podjem da upalim auto malo vergla i onda upali i nastavim bez problema. vozio sam na diagnostiku u servis rekli mi da je lambda sonda kod grane auspuha otisla, narucio sam je iz njemacke novu orginalnu NGK. zamjenio i mislio sam da je to to. Kad ono opet pocelo da trza i gasi se ponovo. Neznam vise sta da radim, filtere sam sve promijenio ulje. opet sve isto auto ima 110.000 predjenih kilometara. Unaprijed sam vam zahvalan molim vas kazite mi sta mislite?

SKODA FELICIJA 1,3 LX – PODEŠAVANJE VENTILA

Poštovani, htio bih se nadovezati na vaš odgovor, od prije nekoliko dana, o podešavanju ventila na Škodi Felicii 1.3 LX. Rekli ste da se ne zamaram nepotrebnim stvarima, ali kako sam ja "picajzla" uvijek si nastojim u glavi objasniti razlog nekakvog čudnog dogaðaja. Možda to ipak je nebitna stvar, ali i dalje bih htio znati zbog čega je u tom položaju zazor veći od 0.2mm jer sam mislio da je to najveći mogući zazor koji se pojavi kroz sve taktove ili tih 0.2mm vrijedi samo za takt kompresije? Još jedno pitanje, kako ne posjedujem ureðaj za podešavanje kuta paljenja odnosno "stroboskopsku lampu" bio sam kod mehaničara da mi to pregleda. Kut pretpaljenja za taj motor trebao bi, po tvorničkim podacima, biti na 5° prije GMT. Prilikom mjerenja ustanovljeno je oko 6°, ali je mehaničar podesio na 15°. Kada sam ga pitao zašto nije podesio po tvorničkim podacima rekao je da je tako bolje. Navodno zbog goriva i eventualno već lošijeg lanca razvoda koji se uopće ne čuje. Možete li mi reći je li zbilja bolje na tih 15°? I jedno veliko hvala na ovako brzim odgovorima, volji i strpljivosti u čitanju o našim problemima.

VW GOLF III 1,9 TDI – INDIKATOR NA FILTERU ULJA

postovanje majstore....... imam golfa 3 19tdi 95god. pustalo mi je ulje na indikatoru povis uljnog filtera..... tako da sam nasuo novo ulje u motor i promijenio filter i majsstor mi je stavio neki svoj indikator,iste je boje..... sa 4 litre ulja u sistemu cujem alarm u kolima,zvuk kao u kineskog sata ( pi.....pi.....pi ) donaspem,jos pola litre,ali ne prestajem,dodam jos pola,ne prestaje,pa jos pola.... tako da sada imam oko 5,5l u motoru,ali se zvuk jos uvijek cuje i miga mi lampica od ulja na ist.tabli... skinem stopicu s indikatora,ne prestaje skinem stopicu i sa drugog indikatora,sto se nalazi na vrhu motora ali i dalje ne prestaje zvuk i lampica jos uvijek svijetli... taj sto mi je radio kaze da posjetim elektricara,jer mi je se naime elektronika zafrkala,mada ja mislim da me je zavrno za indikator,ali opet zasto pisci,zasto miga lampica kad nigdje vise nije spojen....ajd moze biti da mi je uljna pumpa otkazala,ali sam presao 200 km najmanje...dosad bi trebao ubit motor,da je pumpa otkazala.... pa eto,pametan si covjek,necu da me nego bzv.preguli, dok ne pitam za vase misljenje...hvala...

OPEL OMEGA 2,5 TD – DALJINSKO ZAKLJUčAVANJE

pOZDRAV IMAM JEDNO PITANJE DO VAS OD NEDAVNO SAM VLASNIK OPEL OMEGE 2.5TD 1994GOD.IMAM PROBLEME SA PALENJEM AKO SE GOLA ZATVORI BILO KLJECEM ILI DALJINSKOM AUTO NE PALI DOK SE NE PRITISNE PONOVO DALJINSKI,PITANJE JE DALI SE MOZE ISKLJUCITI TA OPCIJA I KAKO

AUDI 80 B4 1,9 TDI – ZAčEPLJEN ODVOD KONDENZATA

Poštovani gosp. Meić riječ je o audi 80 B4 1.9 TDI,imao sam problema sa klimom,ali detaljnim uvidom,problem je rješen...sada imam drugi. Naime kada mi klima radi duže od 20 min počne mi vodena para ulaziti kroz ventilaciju,kada klimu ugasim pa upalim,nema je sljedećih 20 min pa opet isto. Kada auto radi nema ispod lokvice vode koju treba ispuštati kada klima na auto radi,pa sumljam da je začepljnen kondenzat za odvod...pa možete li mi reći kako izgleda taj kondenzat,gdje se nalazi i kako ga odčepiti. Srdačan pozdrav