SKODA FELICIJA 1,3 LX – PODEŠAVANJE VENTILA

Poštovani, radi se o automobilu Škoda Felicia 1.3 LX. Nakon podešavanja ventila (0.2mm) htio sam još jednom sve prekontrolirati. Primijetio sam da kada je motor u poziciji za podešavanje ventila 2. cilindra, na 4. cilindru usisni ventil ima zazor veći od 0.2mm, a maloprije sam ga podesio na 0.2mm. Ako bih vratio ventile 4. cilindra u položaj za podešavanje, veličina zazora bi bila 0.2mm. Isto se dogaða i na drugim cilindrima. Ventili 1. cilindra u poziciji za podešavanje, ispušni ventil 3. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Ventili 3. cilindra u poziciji za podešavanje, usisni ventil 1. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Ventili 4. cilindra u poziciji za podešavanje, ispušni ventil 2. cilindra ima zazor veći od 0.2mm. Poziciju za podešavanje sam našao tako što naðem jedan cilindar koji je na vagi, a podešavam drugi odnosno 3. cilindar na vagi podešavam 2., 1. na vagi podešavam 4., 2. na vagi podešavam 3. i 4. na vagi podešavam 1. Očekivao sam da zazor pojedinog ventila, u bilo kojem položaju bregaste osovine, ne može biti veći od onoga kojega sam podesio. Možete li prokomentirati ovo, po mome mišljenju, čudno ponašanje ventila.?

FIAT PUNTO 1,2 i. – PROMIJENJENA BRTVA GLAVE, ALI …

Poštovanje,moj problem se odnosi na sljedeće: Fiat punto (jedinica) 75 SX,1.2, 1994 godina,prije 3 mjeseca zamjenjena brtva glave te se od tada pojavljuje problem u radu motora a i u povećanoj potrošnji goriva.Prilikom startanja vozila motor pali zaista ljepo,na minimumu radi super ali kod dodavanja gasa čim preðe 2000 okr./min počne jako trokirati.u vožnji se ponaša skroz promjenjivo,nekad trokiranje počne na 2000 okr./min a nekad oko 3000 okr./min.prebacivanjem u veći stupanj prenosa trokiranje nestaje pa se opet pojavi.uglavnom kad počne trokirati nemoguće ga je nastaviti voziti u isoj brzini.Crvena lampica (injektor)pali se jako često pa se gasi i tako stalno.Trokiranje je slično prekidu struje pa u vožnji počne jako cupkati.Lijepo Vas molim za savjet.Unaprijed zahvaljujem

DAEWOO NEXIA GLE 1,5 i.- KONTAKT BRAVA

Poštovani! Daewoo Nexia GLE 1.5 8v 1996 godište. Imam 2 problema, prvi je s kontakt bravicom, kad se okrene ključ na kontakt nekad upali lampice a nekad ne ( kao da nema akumulatora - nikakav znak ne daje ), onda moram pomaknuti ključ milimetar prema naprijed i držati ga tako dok on ne "odzuji" ( ali ne smijem vratiti ključ u položaj kontakt jer će se sve pogasiti ) pa ga tek onda palim. Nekad i popali lampice ali se zna desiti kratki prekid kad krenem paliti auto. Dali se mora mijenjati bravica ili se može popraviti? Drugi problem je kod paljenja, auto upali i odmah se ugasi, takav postupak se ponovi jedno 4-5 puta i onda bude sve normalno, češće se dešava kad je auto topliji a rijeðe ujutro kad je malo hladnije. Inače auto radi mirno u leru, vuče super i prešao je 120 tkm. Sviječice su dobre, ulje ne troši, el. čok je očišćen od prljavštine. Zadovoljan sam potrošnjom koja je u prosjeku 8 litara. P.S. koje gorivo je najbolje sipati u auto i koje ulje staviti u mašinu kad se bude servis radio? Unaprijed hvala!

RENAULT CLIO 1,5 DCI – LAMPICA GRIJAčA

Imam Clio 1.5dci 2002g.i upalila se lampica od grijača.Nakon resetiranja greška se opet pojavi nakon izvjesnog vremena(nekad par dana nekad više).Auto ide normalno i ništa se ne primjećuje na vožnji i snazi.Majstor mi je napomenuo da bi moglo biti nešto oko papaučice gasa.Hvala.

MAZDA 3 1,6 i- RADI GLASNIJE NEGO INAčE

Poštovani imam mazdu 3 1.6, 105 ks, 2003. godište sa 140000 km. Nedavno sam primjetio da mi motor radi glasnije nego inače te sam otišao u ovlašteni servis te su mi rekli da taj glasniji zvuk dolazi od mjenjača jel su se valjda potrošili zupčanici prve i druge brzine. Serviseri nisu nista otvarali i rastvarali nego su do toga došli na temelju slušanja. Traže me 2000 kn samo za rastavljanje i sastavljanje mjenjača i njegovih komponenti bez da išta mjenjaju. A za eventualni popravak ako bude trebalo mijenjati sve traže 12000 kn koliko navodno koštaju dijelovi. Rekli su mi da samo zupčanik jedne brzine doðe 1500 kn otprilike. Mene zanima da li glasniji rad auta može doći od toga što se javlja problem u mjenjaču??????Prilikom vožnje ja osobno nisam primjetio nikakvih problema sa mjenjačem jedino sam primjetio da mi auto radi dosta glasnije. Ja sam mislio da je možda auspuh ali u servisu su to isključili. Srdačan pozdrav i hvala na odgovoru.