SKODA SUPERB 1,9 TDI PD – PAPUčA KVAčILA PROPADA

Poštovani g. Meić, lijepi pozdrav. Posjedujem Škodu Superb 2002. godinu, 1.9 tdi PD 130 KS, 145000 km, redovito servisirana. Radi se o sljedečem zadnjih par dana, cca 100 km, pojavio se problem da mi u toku vožnje-rada motora papućica kvačila zna "propasti" do pola pa čak i do skorog kraja predviðenog hoda, brzine mogu mijenjati no kada je niže papučica naravno kvačilo 2lovi" prije. Pa se nakon nekoliko trenutaka nevezano uz km ili broj brzine vrati u normalni položaj. Ili je u toku vožnje potkvačim vrhom cipela i povučem je u standardni položaj pa tako i ostane. Napominjem da brzine mijenjam bez problema te da auto vuče bez problema ( ne proklizava kvačilo). Ulje za hidrauliku kvačila u posudici od kočionog ulja ne nedostaje,ima ga dovoljno. Samo kvačilo je odzračeno. Molim Vas ako može lijek od čega bi se financijski jeftinije krenulo s popravcima ili ako već iz moje prezentacije možete reći otprilike u čemu bi bio kvar te kako ga otkloniti, recimo kod nekog majstora u "garaži". Naravno kao i svi zahvaljujem Vam unaprijed i želim Vam ugodan ostatak dana. Boris Jurešić.

CITROEN C5 2,0 HDI – UGRADNJA PLINA?

Poštovani! da li je moguće ugraditi plin na vozilu Citren C5 2HDI,80kW, 2002.i, ako ta mogućnost postoji, da li se isplati? Sa zahvalnošću, srdačan pozdrav, tomislav

SAVJETI – SUSTAV ABS

Postovani! Nemam pitanje vezano za neki problem vec iz interesa o tome kako stvari funkcioniraju. Naime, zanima me detalj vezan za ABS. Jasan mi je osnovni princip rada ABS sustava. Zanima me ABS pumpa. Gdje se ona obicno nalazi, sto ju pokrece, struja, neka osovina preko remenja ili sam pritisak papucice? Pretpostavljam sam pritisak papucice, ali ako je tako onda me zbunjuje ono sto ljudi pricaju da ABS ide preko serva. Hvala!

LADA NIVA 1,7 KARBURATOR – ULOGA EGR VENTILA

Postovani gospodine Meić Imam ladu nivu 1.7 karburator verzija. Nema plin. Primjetio sam da mi je neispravan EGR ventil. Skinuo sam ga spojio na vakum (za njega vakum ide iz karburatora) i ne desava se nista ona polugica se ne miče. Ocito je otkazala membrana u njemu. Ovaj problem mogu rijesiti na dva nacina. 1. Imam doma ispusnu granu od starije lade koja na sebi nema EGR ventil. Nju jednostavno stavim umjesto ove sadasnje, zablokiram cjevcice vakuma na karburatoru i to je to. Nema nikakve elektronike koju treba varati da je EGR prisutan. Nista me ne kosta osim mozda nove brtve ispuha. 2. Mogu kupiti novi EGR ventil ugraditi ga i gotovo (eventualno ocistiti onu cjevcicu sto ide od EGR ventila u usisnu granu). Sad po vama koja opcija je bolja ukoliko zanemarimo ekolosku stranu. Vecina majstora kazu mi da ce mi auto ljepse ici i manje trositi ako izbacim EGR, kao disat ce punim plucima cistim zrakom i manje ce se začaðiti. Negdje čitam da Egr osim ekologije ima ulogu da smanji temperature izgaranja (logicno ako vraca vec izgorjeli zrak) i da smanjuje potrosnju goriva. Ja cu postupiti kako mi vi kazete. Pozdrav.

MAZDA 323 F 2,0 DITD – ULJE OKO EGR VENTILA

Poštovani, na mazdi 323 f, 2003. godište, 2,0 ditd, prilikom vožnje iznad 2500 okretja, pojavljuje se plavičasti dim. Dim se pojavljuje samo kod stiskanja gasa iznad navedenih okretaja. Nadalje, primjetio sam da oko EGR ventila propušta manju količinu ulja. Auto normalno radi, ubrzava i ne troši ulja. Molim Vas za savjet.

OPEL ASTRA 1,7 CDTI – TEŠKO PALI

Poštovani, imamo Opel Astru 1.7 cdti iz 2006 god.sa 126 000 km teško pali kad odstoji (vrti ali ne prima odmah) i gubi antifriz(u servisu su rekli da su grijači,dizne,tlakovi...ok) u čemu je problem