VW PASSAT 1,9 TDI – OSTAO BEZ SNAGE, INDIKATOR TEMPERATURE DIVLJA

Dobar dan! Mislim da je fantastično ovo što radite! Vozim Passat TDI, 101 KS iz 2002 godine. Kad sam putovao autocestom prema Rijeci u 5. brzini i sa nekih 120 km/h, na laganoj uzbrdici auto je odjednom izgubio snagu i morao sam stati na ugibalište. Ugasio sam ga i od tada sve normalno radi i ne gubi snagu, osim što indikator temperature motora "divlja". Popne se na 90 stupnjeva i tada u jednoj sekundi padne na 50 i tako ostane. katkad se uopće ne diže sa 50 stupnjeva. Kad padne na 50 u vožnji, upalim grijanje i puše vrući zrak (čuo sam negdje da je to test jel stvarno niska temperatura motora ili je kvar u indikatoru ili senzoru). Inače auto je redovito servisiran i radi odlično. Takoðer je moj otac bez razloga dolio rashladne tekućine pa je razina iznad maksimuma. Jel i to može biti uzrok divljanju pokazivača temperature? Unaprijed hvala!

OPEL VECTRA B 1,6 16V – ZRAčNOST U VOLANU

Vozim vectru b 1.6 16v 2ooo.g. Problem je luft u volanu, odvoio sam kardan volana što povezuje stup i letvu volana i ćvrsto uhvatim doljnji dio stupa gdje sjeda kardan i pomicanjem volana lijevo desno imam taj luft. Što mjenjati ili reparirati u stupu volana? Hvala!

FIAT TIPO 1,8 I.E. – ZAŠTO TRZA

pozzzzzzzz.... imam fiata tipa 18i,e 1991god.. mozeli mi ko dati kakav savjet zasto auto trza kad vozim na vrhu gasa mjenjao sam senzor za temperaturu vode opet nista,, unapred hvala

VW POLO 1,9 SDI – NE MOŽE SE UGASITI KLJUčEM

Postovani gospodine Meiću. Šaljem vam po ne znam koji put ali ne odgovarate.Imam Vw polo 1.9 sdi, 1996. godina s prijeðenih 200 000 km i javili su mi se problemi. Auto ne mogu ugasiti na ključ. Kada okrenem ključ auto i dalje radi. Stvarno ne znam što se zbiva. Jedan automehaničar je rekao da je problem s bravicom ili elektroventilom. Pa sad... ne znam da li je u pravu ili ne? Molim vas odgovorite mi jel mi je hitna pomoć? Dali je nesto ozbiljno ili je navedeni kvar? Unaprijed hvala.

VW PASSAT 1,8 i. – POLUGENERALKA

Poštovanje gospodine meic.imam pitanje u vezi s motorom vw passat 1.8i 66kw,91god.radio sam polugeneralku 26.6.znaci prije par dana mjenjano je naravno karike,podizaci, leteci, brtvila,ventili.itd.i problem je u tome kad je auto hladan masina radi krasno ali kad se ugrije podizaci ulja ili ventili jako lupaju i ne gase se sve dok se ne ohladi.u servisu su rekli da pumpa ulja nije ispravna.ulja ima dovoljno.dal je to moguce?a prije toga kad nije raðena polugeneralka je bilo suprotno,kad je bio hladan jako su lupali a kad se ugrijal radio je savršeno jedino na velikim okretajima su se opet upalili al brzo su se stišali.ili se mozda treba neko vrijeme razradit.unaprijed hvala.

RENAULT MEGANE 1,6 16V – KOJI MJENJAč UGRADITI

Poštovani, Imam Renault Megane karavan 1.6, 16V godina 2004. i nakon roštanja u getribi tijekom vožnje koje je s vremenom sve jače i jače mehaničar je siguran da ju treba zamijeniti. Obzirom da sam se bacila na nabavku druge, rabljene moje pitanje je: Koje sve getribe pašu na ovaj model? Dali samo od istog ovog modela ili npr. Twinga, Lagune i sl.i koja godina dolazi u obzir? Unaprijed hvala !!