PEUGEOT 206 1,4 HDI – GASI SE U VOŽNJI

Poštovani, problem sa peugeotom 206 1.4 HDI, 2004.g., gasi se u vožni, ne tako često, redovita izmjena ulja, filtera, dijagnostikom ništa nije naðeno u Peugeot servisu, jedino što je da sam crijeva štukao, i jedan dio gumenog neorginalnog zamjenio, pa me zanima kad se ugasi, iz sistema gorivo se vrati u rezervoar, pa moram ručno da napumpam sistem , pa upali opet s tim da na displeju ostane nekih par sati svjetlit lampica od motora koja se kasnije ugasi, i auto normalno pali, vozi do opet idućeg ne predviðenog iznenadnog stajanja, stim da se čistilo i grubo sito u rezervoaru, jednostavno nitko ne može dati konkretan odgovor što bi moglo biti, HELP. Unaprijed puno Hvala

OPEL VECTRA 1,8 – KOMPRESOR KLIME

Pozdrav gdin Meic nismo se culi jedno vrijeme kako ste mi vi.Da predjem na stvar mozete mi odgovorit na par pitanja rijec je o vectri 1.8 16v 1999 g ECO-TEC Motor poblize radi se o termo prekidacima ,zasto dva prekidaca jedan do drugog dali jedan sluzi da pali a drugi da gasi ventilator.Drugo pitanje je kompresor klime ,malo mi vlazi na dojnjoj strani kap po kap ali nakon odredjenog vremena to postane veca mrlja pa me interesira dali taj kompresor treba generalnu reparaturu ili nesto slicno nacuo sam da je to samo visak koji kompresor nabije pri vecem opterecenju dali je to tocno.Da se vratim sad na stvar oko termo prekidaca ovo mi je vazno ,posto sam vadio kompletan hladnjak vode vani s namjerom da vidim i da saniram kvar propustanja tekucine na prekidacima nakon sto sam sve dobro promotrio,ocistio mijesta prekidaca same prekidace postavio nove bakrene podloske,zatim ih postavio obavio jos neke potrebne radnje na motoru sve vratio na svoje mijesto ,ulio vodu ,ozracio sistem, upalio auto sta se desava OPET PUSTA VODU zanima me dali se navoj na koji sam zavio termoprekidač smije migat u svim pravcima oko 1 do2 mm ili sam mozda pogrijesio sto sam stavio neodgovarajucu podlosku od bakra a kad sam kupio nove prekidace uz njih dodju aluminijske i malo sire podloske.Auto pusta vodu ali puno manje na tom mijestu ali isto podosta i jako brzo mi gubi vodu u posudi 1l na 2 dana cujemo se opet nakon vaseg objasnjenja HVALA.

OPEL CORSA DIZEL – KOčNICA

Poštovani gospodine Meiću, Prije svega moram još jednom izraziti zahvalnost na svesrdnoj pomoći koju svojim jasnim odgovorima pružate nama neukim vozačima. To je doista rijetkost. Moj auto je Opel Corsa 2003, diesel. Nakon što sam nedavno primjetio da se ispod stražnjeg desnog kotača, poslije malo dužeg stajanja na mjestu, formira mala masna lokvica (promjera 4-5 cm) otišao sam kod svog majstora. Pokazao mi je i rekao o čemu je riječ. Problem je sa stražnjom desnom kočnicom (5 kočioni cilindar) gdje curi ulje. Zaključak je bio da se on mora mijenjati. Mene zanima ima li koja druga mogućnost jer koliko sam vidio cijena tog dijela je oko 1500 kn? Hvala Vam najljepša.

VW GOLF II 1,6 D – NEMA PRAVI START

Uz iskrene pozdrave i pohvale na vašu stranicu, stručnost i kvalitete. Vozim golfa II; 1.6 dizel obični; 86-sto godište. Golf je u relativno dobrom stanju, ako se to može reći za tako stara auta, ali imam jedan,za mene, problem, pa bih volio vaš odgovor. Naime, auto najčešće ima ,,relativno,, dobru vuču, ali mi se čini da ponekad nema onaj pravi start, razvijanje brzine i lijep rad motora, a posebno se to uočava kada je motor na radnoj temperaturi, a još izraženije kada je vrijeme napolju toplo. Pri večim obrtajima ne razvija adekvatnu brzinu,Ne znam da li je do goriva ili nečeg drugoga, pa bih zamolio vaš stručni savjet. S poštovanjem. Vaš svakodnevni čitalac.

OPEL VECTRA 1,6 16V – ŠTO JE EGR VENTIL

Postovanje. Imam opel vectru b ,1996 god, 1.6 16v. upalila mi se zuta lampica i otisao sam na komp kod obliznjeg servisera i rekao mi je da je otisao neki ebr ventil ili tako nesto,da novi kosta 1200kn sto mi je malo sumljivo. Stoga vas molim da mi odgovorite cemu sluzi taj ventil,dali ima kakve lose ucinke na motoru ili na potrosnju i oprilike njegovu cjenu. Jos imam jedno pitanje.. Kad je auto hladan i kod prvog palenja aktivira se automatski neki kao ventilator koji se nalazi u cosku kod akomulatora kraj blatobrana i dok odradi cok on se gasi,medutim to mi je vec nekih par mj prestalo radit pa me zanima kako se to zove i cemu sluzi....Na njega je spojeno crijevo od rasladne tekucine na donjem djelu. Hvala unaprijed na odgovoru.