AUDI A4 1,8 T – KLAPNA GASA

Poštovani, posjedujem A4 97.god. 1.8t s ugraðenim plinom. Problem se javlja prlikom hladnog paljenja, ne upali svaki put od prve. Takoðer dolazi do pada okretaja motora i nepravilnog rada. Kada je motor zagrijan sve je u redu. Dijagnostika pokazuje kvar u klapni gasa. Zanima me da li se klapna može skinuti i na neki način očistiti ili mora gore nova. Može li polovna ako je ispravna? Što Vi savjetujete? S poštovanjem.

PEUGEOT 307 1,6 i. – PODIVLJA ELEKTRONIKA

pozdrav,imam pežo 307 1,6 benzin 2002god.već dvije godine imam problema sa paljenjem lampice pok.samodijagnostike motora.kad se upali elektronika mi podivlja.pale se brisači,ne radi klima,centralno zaključavanje a u najgorem slučaju ne mogu upaliti auto.to traje nekoliko dana i onda se smiri.prošle godine kad sam ga servisirao promjenio sam sve filtre i auto je radio bez problema skoro godinu dana sve do prije koji dan kad se počelo ponavljati.prije koji dan sam išao na put i neko vrijeme vozio bez problema no onda su se počele paliti lampice za samodijagnostiku,zračne jastuke.kasnije mi je počeo trokirati i gubiti snagu.stao sam u sinju i mehaničar mi je promjenio bobine i svjećice,ali nakon koji kilometar isto.dotočio sam gorivo na pumpi i ulio aditiv sa čišćenje sistema i vozio do zagreba bez problema a u zagrebu opet isto.dali je zbog prljavog goriva ili nešto drugo-neznam.pomozite.

FORD MONDEO 1,8 i. – NAKON PALJENJA SE UGASI

Poštovani, imam problem sa Ford Mondeom(1.8-benzin). Kad je motor hladan nakon paljenja(koje je besprijekorno) motor se ugasi, odnosno broj okretaja toliko padne da hladni motor ne može raditi. Bio sam na servisu gdje su radili razna "podešavanja", zamijenili motorić ler gasa i vratili mi auto s objašnjenjem da je sad "skoro dobro". Naravno motor je bio zagrijan. Ujutro prilikom paljenja ista stvar. Obrtaji ispod 400/min. Nekako paralelno sa tim primijetio sam da se ventilator za prisilno hlaðenje pali vrlo kasno, gotovo na granici pregrijavanja. S obzirom da me gore navedeno "PODEŠAVANJE" poprilično koštalo zamolio sam prijatelja da mi preko autodijagnostike pokuša locirati kvar. Dobili smo 3 greške ; P0135 - sensor heater circuit malfunction P0443 - EVAP circuit malfunction P1131 - H02S not switching, fuel trim, weak mixture. Molim Vas za savjet. Hvala unaprijed.

CITROEN C5 2,2 HDI – ABS

Imam C5,2.2 HDI,2004 g.Prilikom kupnje auta napravljen je servis što je ukljućivalo i promjenu disk pločica te poravnavanje stražnjih diskova,problem je u tome što mi nakon toga kod intezivnijeg kočenja ne svijetli naranðasta kontrolna lampica za abs(što je prije toga činila kad se abs uključio)te imam osjećaj da mi abs na stražnjem djelu ne radi.Dali je tokarenje diskova uzrok tog problema? Pozdrav.

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI – AUTOMATSKA KLIMA

Poštovani Možete li mi reći problem sa auto klimom na Citroen Xsara Picasso 2.0 Hdi 2003.g Što bi mogao biti problem sa automatskim klima ureðajem s obzirom da se nakom punjenja dogodilo to da je nakon 10 tak dana prestao hladiti isitm intenzitetom.Spajanjem na manometar utvrðeno je da plina ima ali je tlak pao da bi se sustav ponovno stavio pod tlak te da bi se nakon 10 tak dana ponovilo isto, klima hladi ali neznatno. Neposredno nakon tog drugog "punjenja" temperatura u ventilacijskim otvorima u kabini kod rada klima ureðaja bila je 7° C da bi danas to bilo tek neznatno u odnosu na tih 7° C.Obrnutim postupkom dakle grijanje radi besprijekorno . U slučaju da je problem sa kompresorom koja je cijena reparacije kompresora. Srdačan pozdrav

ALFA ROMEO 146 BOXER 1,4 i – HLADAN TROKIRA

Alfa Romeo 146,1.4 boxer,1995 godina. Imam sljedeći problem.U zadnje vrijeme kada je motor hladan pri paljenju jako trokira,te to traje dok se ne zagrije na radnu temperaturu.Poslije auto ide bez problema. Primijetio sam da ukoliko nakon prvog paljenja odmah ugasim i upalim ponovo,onda radi normalno...obrtaji se dignu na 1300 i polako smanjuju kako se motor zagrijava te kada doðe na radnu temperaturu obrtaji mirno stoje na 900. Napomenuo bi da sam nedavno promijenio svjećice,kablove,te pročistio injektore sve na savjete mehaničara no problem još uvijek ostaje. Inače automobil je i izvrsnom stanju,ima originalnih 190 000 km,ja sam vlasnik posljednih 9 godina. Lijepo vas molim za savjet.