SKODA FABIA 1,9 SDI – CENTRALNO ZAKLJUčAVANJE

Poštovani, Kupila sam Škodu Fabiu 1.9 SDI 2000.g. Auto ima centralno zaključavanje, nema daljinsko zaključavanje, ima električno podizanje prednjih prozora. Svaki put kod otključavanja vrata, prozori se sami otvaraju. Da li je nešto neispravno ili se to može nekako isključiti ? Hvala

VW PASSAT 1,9 TDI PD – EGR VENTIL

Poštovani, u pitanju je passat 1.9 TDI,PD,85KW,2000.g (ATJ)...na sastavu sa agr ventilom vlaži ulje i osjetim nemiran rad motora dok je hladan...predlagali su mi da promijenim,meðutim na netu sam pročitao podosta raznih stvari o tome da li ga treba mijenjati ili blokirati...sad sam zbunjen pa Vas molim da me savjetujete da li je dobro blokirati agr ventil i da li će s tim postupkom prestati vlažiti ulje i da li njegova neispravnost ili blokada mogu škoditi turbini... Zahvaljujem se na Vašem trudu na odgovorima i pozdravljam Vas iz Stare Gradiške

VW T2 1,9 D – PLAVI DIM

Pozdrav iz bosne vas sajt mi se svidz i mnogo je dobar i hvala vam sto pomazete narodu. ja sam radio motor u kombija T2 1,9 disel postavio sam mu nove karike novi klip posto je jedan pukao kod karika,gumice na ventilima vodilice ventila letece lezajeve i dihtung glave motora motor je radio dobro samo sto sam imo bospumpu od 1,6 dizela posto nisam imo drugu njegova orginal je otisla.Od jedanput se je poceo trest i gasit i zbacivat plav dim kao da radi na 3 klipa ali ima snagu vozi kao i prija a ne trosi mi ulje jeli mi je prija remonta mnogo trosio ulja dali je to do bospumpe ili je do dizni molim vas da mi pomognete da rijesim ovaj moj problem hvala vam velika pozdrav.

RENAULT SENIC 1,9 DCI – TIPTRONIC IZGUBI FUNKCIJU

Uvaženi gospodine Meić, Svaka riječ hvale za vaš rad i ovaj site je nedovoljna u vremenima i kojima živimo. Pročitao sam sve što ovdje piše o renaultovim vozilima i vidio da postoji nekoliko sličnih problema ovom koji ja imam. Iznosenje mog problema ce biti malo duze i detaljnije samo iz razloga sto smo prlicno udaljeni i sto bi mi vasi eventualni savjeti mogli ustedjeti dosta novca i vremena i naravno zivaca. Kod mog vozila, Reno Scenic, 2006, 1.9 DCI, automatik (AL4 DPO 4 brzine), kojeg sam kupio prije nekoliko sedmica i naravno bez garancije na ispravnost imam slijedeći problem: Dok je vozilo "hladno", uglavnom, u toku vožnje mi se pojavi upozorenje da provjerim mjenjač i vozilo prebaci u stepen niže i ostane u tom stepenu, dok tiptronic izgubi svoju funkciju. Ako zaustavim, ugasim i ponovo upalim i nastavim vožnju sve je ok i vrlo rijetko se desi da ponovi grešku. Kada se to prvi put desilo odmah sam posjetio servis (neovlasten) i oni su mi predlozili da zamjenim ulje u mjenjaču, što smo i uradili ali bez zamjene filtera jer bi navodno trebalo otvoriti mjenjač i da je to nepotrebno (prethodno je uradjen veliki sevis, pumpa, spaner, remen, ulje motora i svi filteri). Nakon samo 2 dana i ne mnogo predjenih kilometara problem se ponovo poceo javljati. Primjetio sam kada zagrijem vozilo prije prvog kretanja da se ovo ne desava. Posjetio sam 3 ovlastena i 3 neovlastena servisa kako bi mi dijagnosticirali kvar i jedan servis za mjenjače. Ovlašteni servisi nisu zeljeli ni dijagnosticirati kvar već nude opciju zamjene mjenjača (nov za 5000 E, repariran za 2000 + rad, ulje i dr.) Neovlašteni servisi su dijagnosticirali povremenu gresku na senzoru pritiska ulja u mjenjaču, povezan sa greskom na ABS i rucnoj kocnici. Mjereno sa (ESItronic software) to su slijedeće greske: C1181, CAN komunikacija prema ABS, nema komunikacije, P0009, Pritisak ulja u mjenjaču, neplauzubilna regulacija, C 1188, CAN komunikacija s upravljačem mjenjača, nema komunikacije. Neovlašteni servisi uglavnom nisu voljni da se bave ovim problemom jer ne mogu sa sigurnoscu reci dali su u stanju otkloniti kvar i dati bilo koje garancije. Servis za mjenjače je na osnovu gore navedenih parametara i jednog kruga testne vožnje konstatovao da se radi o kvaru siber kast ploče sa elektricnim ventilima. Zamjena ovog sklopa kosta ovdje u Bosni oko 900 E (pribliznu cijenu su dali i u ovlastenom servisu), ali je problem što niko ne može garantovati da neće doci ponovo do istog kvara. Ono što sam do sada uspio da doznam je da ovaj kvar uzrokuju cestice koje nastaju usljed trosenja lamele i drugih pokretnih i nepokretnih dijelova u mjenjacu a koje zacepljaju ventile, tako da sam laicki zakljucio da, i ako zamijenim ovaj dio necu mnogo dobiti, mozda nekoliko mjeseci ispravan mjenjac. Ono što me muci je to, da niko nije zelio ni da pogleda elektricne instalacije i senzor koji to javlja, niti mi je spomenuo opciju da otvori mjenjac,sve ocisti, produva i zamjeni filter. Molim vas kazite mi da li bi imalo smisla da trazim od servisera da mi ovo urade i da li bi to moglo dati kakve rezultate i ako da, kazite mi orjentirno koliko bi to u Hrvatskoj kostalo, rado cu i vas posjetiti. Od svih savjeta koje sam dobio ovdje, zakljucio sam da je svima mnogo posla a malo para da bi rasklopili i cistili mjenjac. Slijdece pitanje je dali bi imalo smisla mijenjati cijeli mjenjac, naravno ugraditi polovan koji se ovdje moze pronaci za nekih 600 E, uz dosta srece umjesto zamjene pokvarenog sklopa. Jos jedna mala napomena, serviser za mjenjace mi je rekao da sa ovom greskom mogu jos dugo da vozim ako mi nije dosadno da svaki put kad se desi ugasim vozilo i ponovo krenem, te da sa ovim mogu i na duze relacije (Njemacka), kakvo je vase misljenje. Hvala na strpljenju da procitate ovaj moj elaborat i unaprijed hvala na savjetu za koji ne sumnjam da nece biti strucan.

RENAULT CLIO III 1,5 DCI – ZVUK KLAK-KLAK POD HAUBOM

Poštovani, Riječ je o Clio III 1.5 dci, godište 2007, K9K motor. S obzirom da su sada već svakojaka nagaðanja što bi bilo mom autu, situacija je sljedća: Brojači okretaja više ne variraju ne padaju na 500 kao prije i ima gasa prilikom paljenja i pali iz prve bez ikakvog verglanja, al se čuje klak-klak u motoru ili barem pod haubom motora. Nije nikad bio vožen iznad 140 km/h. Potrošnja mu je bila cca. 4,0 l. Kad bolje stisnem papučicu gasa čuje se se sada pištanje, bez obzira na brzinu,negdje na oko 3000 okretaja. Bila sam na nekoliko testiranja injektora i u početku su bili ok. Izbacivanje goriva u posljednjem testiranju, u jednom injektoru malo varira od svih ostalih. Jel to kritično? Kolika odstupanja su dozvoljena. S obzirom da bi svi mjenjali sve i injektore i pumpu goriva i čistili spremnik goriva, (najlakše je sve promijeniti) želim čuti Vaše mišljenje. U meðuvremenu je počišćen EGR-ventil, al nije smanjilo zvuk klak-klak. Da li je stvar u nekom senzoru ili nekom ventilu s obzirom da autić dobro vuće. PS. čula sam u meðuvremenu svakojeke priče, da su neki mjenjali sve injektore i delphi-luccasovu pumpu i da se i dalje cuje zvuk klak-klak pod haubom. Molim Vas za savjet i mišljenje. Unaprijed hvala. Srdačan pozdrav

OPEL CORSA AUTOMATIC – POPRAVAK MJENJAčA

Pozdrav. Kupio sam Opel Corsu automatik. 2004god 1.0benzinac. radila je brz problema 2 dana. odjednom se ugasila i na displeju pise F. vec mjesec dana je kod mehanicara i nista ne moze napraviti. pokazuje gresku "senzor polozaja kvacila" ako ste imali s tim iskustva da nam pomognete. hvala unaprijed