MERCEDES A 170 CDI – KROVNI PROZOR

Poštovani ! Prijateljica mi ima Mercedes A 170 CDI 2000. god. Ne otvara joj se krovni prozor, i ponekad joj se preko noći otvore stakla na prednjim vratima. Jedno staklo na zadnjim vratima je takoðer blokirano. Molim Vas komentar, i stručni savjet. Hvala !

CITROEN XANTIA 1,9 TD – PROBLEM PALJENJA

Postovani gospodine Meić! imam citroen xantiu 1.9 td 1995 godina,imam problem sa palenjem,kad ga palim treba dosta verglat da bi upalio,a kad prije palenja sa onom pumpicom prije visokotlacne pumpe napumpam gorivo tako da je pumpica tvrda pali normalno dali mi mozete dati neki savjet,unaprijed hvala na odgovoru!.

RENAULT MEGANE 1,4 i. – MOGUćNOST PREGRIJAVANJA

Poštovani, Imam renault Megane sedane 1,4 (1996.god), nakon što smo promijenili karburator (rabljeni) automobil se kod uzbrdice i pojačanih napora dosta zagrijava. Kazaljka dolazi i do polovice gornje skale termostata.Kada doðemo do ravnog dijela kazaljka se spušta u normalu. Do sada nije još nikada došao u kritično polje, ali dolaze vručine i mi se spremamo na put pa me brine da li je to indikator nekog možebitnog kvara. Unaprijed hvala, Aleksandra

RENAULT MEGANE II 1,5 DCI – ELEKTRIčNI PODIZAčI STAKLA

Megane 2 1.5 DCI 2005g. Problem je na el. podizačima stakla,otkazao je desni podizač a za par dana i lijevi,osigurači i motorići u vratima su ispravni, a na prekidače nema + napajanja. Zanima me dali još postoje koji osigurači, ili neki el.sklop, ili relej vezan za podizače i gdje se nalaze. Provjerio sam sve osigurače ispod volana, i glavnoj kutiji na ljevoj strani pod poklopcem. Hvala za pomoć.

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI – BLAGA VIBRACIJA

Štovani, kupio sam nedavno citroen Xsaru Picasso 2002. g 150 000 km, 20 HDI, exclusive. Sada mi se počelo javljati blaga vibracija ( jedva osjetna) iz prednjeg desnog dijela, i brujanje, ali sve to samo u trenutku dok je motor pod kvačilom,i nije pod naporom, znači dok ubrzava ili koči se ne čuje. Nadam se da mi možete pomoći otkiriti izvor buke. Pozdrav, Darko VK

BMW 335 i.

Lijep pozdrav! radi se o bmw 335i e93 2010 god sa skn chipom na 370 ks i 520 nm. zanima me dali zbog toga cesto odlazi HPFP pumpa goriva na ovim N55 masinama ili je neki drugi razlog? i dali zbog povecane snage DKG mjenjac moze stradat ili bi i na njemu trebalo napravit update softwera? u bmw tomicu mi nisu znali nista odgovorit, unaprijed hvala!