HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- OBRTAJI POLUDE

Poštovani, posjedujem Hyundai Accent 1.3 2001.god.prije mjesec dana sam zamjenio senzor protoka zraka jer je majstor utvrdio da je ne ispravan što se pokazalo točnim.Nakon nekoliko dana kod jutarnjeg paljenja javili su se problemi tj.auto upali no tada obrtaji " polude" skoče iznad 2000 te padnu ispod 1000 obrtaja i auto ili se ugasili ili se počne " gušiti".Sve to traje dosta kratko 5-6 sekundi a tada se stanje smiri.Zadnjih dana to se dogaða i preko dana ne samo ujutro s tim da mi sa auto par puta ugasio i u vožnji kad oduzmem gas npr.pri skretanju. Ja sam drugi vlasnik a auto ima 170000 km. U čemu je problem,molim vas pomozite,hvala!

BMW 320 D – PROBLEM SA XENON SVJETLIMA

postovani gospodine Meic pozdrav,imam problem sa xenon svetlima.auto je bmw 320d e46 2000god.xenon je fabricki.pre par dana sam primetio da mi svetla sama blicaju.dok je auto u fazi mirovanja ne blicaju ali u toku voznje pocinju da blicaju.nema nikavih obavestenja na kontrolnoj tablia( mislim nisu popaljene nikakve sijalice).unapred hvala i pozdrav

OPEL VECTRA B 1,6 i. – VRTI A NE PALI

Poštovani. Imam vectru b, 1,6i 16v 1996. Neki dan vozikao se, stao i ugasio ga, stajao je 15-20min. Idem ga zapalit i nece. Zapali se na sekundu do dvije i crkne. Nakon ucestalog pokusavanja vise nece ni malo da se zapali. Samo vrti al nece da zapali. Pokusao sam na guranje i nista, za vrijeme šlepanja stavio ga u trecu i probao mu gasa dati, nista, ni da pipne. Inace mi se u zadnje vrijeme dogadja dok je hladan da radi ko na tri cilindra, cim se malo zagrije sve 5. Sa filterima malo kasnim sa izmijenom, jedno 2-3 tisuce, pa pretpostavljam da se mozda filter goriva zastopao. Zamolio bih vas za pomoc sta bi to moglo bit, pa ako nije veliki kvar, da ga probam sam uklonit.

VW GOLF III 1,8 i. – UREÐENJE GLAVE MOTORA

pozdrav g.Meicu.imam jednu nedoumicu oko svog automobila pa ako moze odgovor bio bih vam veoma zahvalan.Vozim golf3 1,8-66kw,93god.monomotronok i vec odredzeno vrijeme mi pusta ulje izmedzu 3i4 klipa,doduse nije to neka velika kolicina,ali sam pored toga primjetio da su crijeva rashladnog sistem tvrda u toku voznje,i kada se zagrije na radnu temp.kao da neznatno slabije vuce.Inace rashladna tekucina je cista kao i cep,i ulje u motoru.Moze li se samo zamijeniti dihtung glave i eventualno ventili a da se drugo nista ne dira.UNAPRIJED VELIKO HVALA.