CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI – ZAMIJENJEN MOTOR

Postovani gospodine iznenadio sam se kada sam vidio da ovako nesto postoji na internetu da dajete besplatne odgovore i pomazete ljudima svaka cast.da se pozalim i ja imam citroen xsara picasso 2001 god 2.0 hdi 66 kw vozio sam se autoputem i motor je zalupao,pregledom majstora utvrdeno je mnogo ostecenja na istom pa sam se radije odlucio kupiti novi motor sto sam i ucinio.Motor je zamjenjen sa njim sam zadovoljan ali se desavaju sljedeci problemi.Kao prvo neradi mi klima(automatska)a drugo nemam funkcije na rucici za bord kompjutera to je sve radilo prije vadenja starog motora Vozio sam auto na dijagnostiku i izbacio je vise gresaka 1.blokada kretanja.2 relej zarenja prejaka sruja.3.sinkron.bregasta osovina prema radilici signal nije plauzibilan.4.air-mass sensor signal previsok5.air-mass sensor signal nije plauzibilan.6senzor temperature isparavanja signal nije plauzibilan i 7.ventilator za senzor unutarnje temperature blokirano molim vas ako mi mozete ovako putem interneta pomoci sta da dalje radim jer vec sam dosta ulozio hvala velika.

MEZDA 626 DITD – DA LI JE BILO LOŠE GORIVO

Imam Mazdu 626 ditd 2000.god. Nalio sam 10 litara eurodiesela na pumpi, upalio auto i vozio bez stajanja 45 kilometara. Kad sam stao na naplati parkinga i izbacio iz brzine motor se ugasio. Isključio sam kontakt i pokušao upaliti. Motor pokušava startati ali ne pali. Kazaljka temperature je sad zapela na h, iako motor nije pregrijao u momentu kad se ugasio. čim dam kontakt kazaljka ide na H i auto ne pali.Tako već danima. Dali je moguće da je loše gorivo razlog? Hvala

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI – ŽICA SE JAKO GRIJE

Poštovani G. Meić. Imam octaviu 1.9 tdi 81kw 2002 god, prešla je 92000 km. Na akumulatoru gdje se nalaze osigurači od 110 A primjetio sam da je plasika istopljena iznad crne žice koja ide na alternator a i ona zaštia izmeði sljedeće crvene pa me zanima koji bi tome mogao biti uzrok.Kada ga upalim ta crna žica se jako grije a kada skinem jack za pobudu sa altrenatora i onda ga upalim više nema grijanja. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

AUDI A3 1,9 TDI PD – PROBLEMI SA PALJENJE

Imam audi a3 1.9 tdi,105 ks,u posljednje vrijeme sam primjetio kada auto stoji 2,3 dana pa kad krenem ga upalit neče da upali iz prve,tj,prvo verglanje složi počne nabijat kao da radi na 2 ili 3 cilindra i ugasi se,drugo verlganje vergla,verlga ali ništa,i tako 3,4 verlganja i onda upali i sasvim normalno radi,svako daljnje paljenje pali na zub.Auto je spojen na tester nema nikakve greške,ja imam osječaj kao da mu padne pritisak nafte kad stoji par dana ili ne znam da li postoji neki nepovratni ventil pa da ne drži kako treba,inače auto ima 90000 km,redovito ga održavan,da zaboravio sam navesti da je auto 2005 godina,hvala

AUDI A6 1,9 TDI PD – PROBLEM SA STRUJOM

Poštovani! Vlasnik sa audia a6 1,9 tdi 85KW 2000 god. Pojavio mi se problem sa strujom. Naime, auto dok radi, u vožnji jako troši struju iako su svi potrošači ugašeni Nakon što se isprazni akumulator upali se lampica akumulatora, napon padne na 8V,auto zaustavim, ugasim motor i nakon 10-ak minuta upalim bez problema, napon pokazuje 14V krenem. Tijekom vožnje poslije prijeðenih par kilometara kazaljka koja pokazuje napon drastično pada, opet padne na 8-10V pa se upali lampica akumulatora,stanem,ugasim pa opet itd... Moje pitanje je dali ovo ima veze sa akumulatorom ili je u pitanju alternator ili nešto drugo,hvala Srdačan pozdrav

OPEL CORSA 1,7 CDTI – HLADAN MOTOR JE BUčAN

Opel Corsa 1.7 cdti, 2004 god. Hladan motor veoma bučan Pozdrav, Radi se o situaciji da je vozilo u vrijeme kad je motor hladan veoma bučno, sto nije slučaj kad se motor ugrije...u svim rezimima voznje je sve u redu, ne gubi snagu ni kad je hladan ni topao motor, zapravo radi se samo o tome da proizvodi iritantan zvuk po meni prejak kad je hladan. Vozilo ima 100tkm, servisi svi raðeni, zadnji prije tisucu km. Hvala!