AUDI A4 TURBO – SIGNAL ZA ULJE

Poštovani gospodine molim vas za Vaš savjet sta mi je raditi,posjedujem audi a4 turbo 1998 god 110 kw i problem je u sledećem: prije par sedmica zamjenio sam spaner i lanac te uradio reparaciju turbine i ista je postavljena po svim pravilima i auto je za neprepoznati po snazi meðutim na malim obrtajima motora upali mi se signal za ulje.Ulje je redovno zamjenjeno zajedno sa filterima,pritisak ulja je ok i nije do uljne pumpe,zamjenio sam senzor ulja(kruškicu)i u tom momentu je bilo sve ok meðutim nakon preðenih 10 km opet se upali signal za ulje. Šta da radim dali da zamjenim ponovo ulje i stavim neko kvalitetnije (bilo je 10X40 polu sinteticko)te izaperem karter i kompletan sustav. Unaprijed ZAHVALJUJEM...

OPEL ASTRA 1,7 TD – DA LI TROŠI PREVIŠE ULJA

pozdrav . imam astru f cc 1.7 d , auto u prosjeku potrosi 0.5l ulja na kilometrazu od 2500 do 3000 km , auto je 1994 god. zanima me koliko je to lose ne trosi antifriz. ali daje dosta crnog dima , pa ako uzmem u obzir da trosi 0.5 litara ulja na gore navedenu kilometrazu da li je taj dim zbog potosnje ulja ili je u pitanju bosch puma ili je potreman remopnt motora. hvala !!!!

FORD ESCORT – NE VERGLA DOBRO

prije svega dobar dan... imam pitanje u vezi forda escorta benzinca 83 godiste... sumnjao sam na anleser kad vergla preskace zamjneo sam i anleser akumulaotr nikako nece da fino vergla? pa sad sumnjam na razvodnu kapu dal to moze da utice na paljenje jer na kablovima malo kao da gubi struju...? kad se ohlade nece da okrene kako treba da upali? dok je vruc ide.. ako moze odgovor da pokusamo... hvala!

MERCEDES C 220 DIZEL 1996. – UPALI SE EPC

Bok Posjedujem Mercedes C220 Dizel,automatik 1996god.Pri dužim vožnjama to jest kada se motor više zagrije(radna temperatura oko 90 stepeni C)kad izgasim motor i ponovo upalim upali mi se lampica EPC i tada jedva vozim brzina 60-70 na sat. Kada saćekam oko pola sat to jest kad temperatura spane na 60-70 stepeni mogu ponovo upaliti i lapica tada se neće upaliti i normalno auto ide.Inače kad ga tako upalim mogu voziti beskonačno bez ikakvih problema samo da ga ne gasim.Kad ga Ugasim tad su muke stani sat vremena i opet nema problema.Prije 1 godinu sam mjenjao Lukasovu pumpu i prešao sa njom 20000km.Još nikome nisam vozio auto radi ovoga kvara.Nadam se da če te mi pomoći vašim savjetom. Unaprijed Vam se zahvaljujem

MERCEDES W 123 300 TD ZADNJI KRAJ POSKAKUJE

Pozdrav Imam Mercedesa W123 300TDT znaci karavan turbodizel. U zadnje vrijeme mi zadnji kraj bitno poskakuje. Auto ima hidropneumatske amortizere takozvani nivoregulirung. Jedan majstor je postavio dijagnozu da su neispravni amortizeri, dok drugi tvrdi da amortizeri nemaju veze sa apsorbiranjem udaraca nego da to odraðuju takozvane bombice. Nalaze se pokraj amortizera, povezane visokotlacnim crijevom s amortizerima i zaista izgledaju kao okrugle bombice, dok treci majstor preporucije ubacivanje obicnih amortizera. Ovi sadsnji nisu nigdje uljavi i uredno podizu auto ali neugodno poskakuje preko rupa, a pogotovo preko lezecih. Sad sam u trilemi pa bih volio cuti vase misljenje. Inace automobil sam slučajno kupio prje pet godina za vrlo malo novca ponajprije zbog posla. Isprva sam bio jako skeptičan prema vozilu s 25 godina na dusi al onda sam se odusevio. Jako je upravljiv i mekan za voziti još k tomu ima automatski mjenjač i ogroman anschlag. Ponekad se sam sebi zacudim u koliko malo mjesta se mogu s njim okrenuti. Imao sam i negativne predrasude u vezi automatika al sam uvidio da je to odlična stvar. Postao mi je svakodnevno vozilo iako imam i volva S60 starog 8 godina. Sad kad usporeðujem W123 satarog 30 godina i volva sa 8 godina iz mog iskustva mogu reci da volvo samo trosi manje goriva i malo bolje ide. Pouzdanosta je definitivno na strani mercedesa posto sam s volvom imao dosta skupih problema.

FIAT STILO 1,6 16V – GREŠKA SE STALNO PONAVLJA

imam Fiat stilo 1.6 16v....pojavljuje se greška na bord compiuteru engine failure.. pojavi se većinom kad je hladno vrijeme dok se ne zagrije......i tada slabo prima gas......na dijagnostici je rečeno da su dizne 3 i 4.....meðutim zamjenjene su odnosno pročiščene, meðutim opet se javlja.....raðena ponovo dijagnostika..opet 3 i 4 dizna...e neznam mastor kaže da su sve dizne čiščene i da je nemoguče da je vratio 3 i 4 diznu na isto mjesto .....bombine zamjenjene nove....DA LI JE DO DIZNI DA KUPUJEM NOVE ILI MOŽE BITI I DO KAKVIH KABLOVA OKO TE 3 I 4 DIZNE....JER SE GREŠKA PONOVO POJAVLJUJE ,slabije jer je toplo vrijeme ali pojavi se....e sad mastor kaže da je do bord compiutera......a baš mi se ne daju pare za novi bord...jer se bojim da ću bezveze dati pare....pozzzz