ALFA ROMEO 166

Blokira remenica klime na Alfi 166. Naime punio sam klimu 2 puta u 2 dana kod servisera tako da plina provjereno ima. Promijenjen je filter kabine, sistem pod tlakom drži i ne propušta nigdje. Problem se javlja nakon dulje gstajanja na leru dok je vani primjerice 30 stupnjeva celzijusevih. Klima je upaljena i hladi sve dok ne blokira remenica od kompresora, prilikom blokiranja remenice kompresora remen provrtava preko nje i škripi naravno. To se dešava kada je motorni prostor topal, na hladno kompresor pali i radi bez problema sve dok se motor ne ugrije. Zanima me dali je to možda do ležaja komprsesora klime ili u sistemu od klime nešto blokira protok pa kompresor blokira svoj rad. Nije mi jasno zašto se on blokira a remen preko remenice i dalje vrti. Unaprije zadhvaljujem, imam ovaj problem već neko vrijeme i svaka pomoć je dobrodošla

CITROEN SAXO 1,5 D – KOJE GORIVO ?

Gospodine Meicu.....vozim citroen saxo 1.5 d 2002 god......interesuje me da li cu jednom dobiti odgovor....DA LI DA SIPAM OBICAN DIZEL ILI EURO DIZEL.....kupio sam ga pre dve god...prethodni vlasnik kaze mozes i euro,mozes i obican.....jedan majstor kakav euro ima boch pumpu,drugi treba euro...to je euro tri motor itd....unapred zahvalan...

FIAT PANDA – NAKNADNA UGRADNJA SERVO VOLANA

Postovani Gospodine Meicu , u vise navrata dobijao sam od Vas izuzetno kvalitetne i strucne savete, te Vam se opet javljam. Naime od skora posedujem FIAT PANDU 2004 god. [novi model] Sa automobilom sam u principu zadovoljan,ali imam jednu nedoumicu. Vozilo nema ugradjen servo upravljac. Na instrument tabli postoji prdvidjena lampica indikator.Potrebno je naglasiti da je auto bio VAN. Interesuje me da li je moguca naknadna ugradnja istog i koji je to obim posla ,odnosno ako je moguce sta je sve potrbno od delova. Unapred se zahvaljujem i zelim Vam mnogo uspeha u Vasem daljem radu.

PEUGEOT 307 1,4 i – GAŠENJE NITKO NE ZNA RIJEŠITI

Imam peugeot 307, 1,4 benzinac 2001 god. Imam problem sa gašenjem auta, koji više ne znam kako riješiti. Bio je po raznim servisima od ovlaštenog na dalje i niko nije rješio problem. Naime o čemu se radi: Nakon malo duže vožnje po otvorenoj cesti, kad se doðe u grad i mora se češće stajati na semaforu ili zbog gužve u autu se jednostavno upali zvučni signal i auto se ugasi ili se samo javi zvučni signal i auto ostane upaljen. Po nekad je zvučni signal popračen i tekstom na displeju: pritisak ulja nedovoljan! To se zna desiti i ako se skroz ne stane, ali se skroz samanji brzina i padnu okretaji. Na autu su štelani injektori, promjenjen je senzor tlaka i senzor ulja, ali bez rezultata. Inače auto na minimumu normalno radi i ako se auto samo vozi po gradu, a da se prethodno nije bilo na otvorenoj cesti to se puno rijeðe dešava. Hvala na pomoći. Andrej

BMW 328 AUTOMATIC – INJEKTORI SU OčIŠćENI

Poštovani, vlasnik sam bmw a 328 automatic iz 1999g s ugraðenim lovato plinskim sustavom. Sve funkcionirao ok samo što ponekad nemogu upaliti auto iz prve nakon što odvozim neku relaciju.Dakle ujutro kad je hladan tj kad se prvi put pali upali besprijekorno dok nakon što preðem neku kilometražu (5,10,50km),stanem ugasim auto zaključam i vratim se npr za sat il dva on neće iz prve upaliti. Injektore sam očisto i na provjeri kompjutora ne pokazuje se nikakva greška pa mi je priopćeno da se to zna dogaðati nakon čišćenja injektora i da je to jednostavno tako tj il će tako ostat pa ako me smeta mogu mijenjat injektore il će se samo popraviti s vremenom. U čemu je problem? srdačan pozdrav i hvala

VW PASSAT 2,0 TDI – PREGLED PRIJE KUPNJE VOZILA

Poštovani, zanima me koliko je isplativa kupovina vw passata 2.0 tdi iz 2005 godine. Citam po raznim forumnima da imaju velikih problema sa diznama. Dali se kod vas moze provjeriti stanje vozila prije kupnje te dali mozete pregledati i ustanoviti oštečenja. Vozilo ima cijenu od 12.200 EUR. Molim vas za savjet oko kupovine. Hvala