VW GOLF V 1,6 i – EMISSION GARAGE
Na golfu 5 1.6,2005,benzin se upalila zuta lampica "emission garage" pa me zanima uzrok paljenja te lampice i u cemu je problem?Hvala!
Na golfu 5 1.6,2005,benzin se upalila zuta lampica "emission garage" pa me zanima uzrok paljenja te lampice i u cemu je problem?Hvala!
Unapred zahvalan, Imam mercedes c200, 2.2cdi, 2003god. automatik, 270.000km presao Izbacivao je crni dim prilikom voznje, a u leru nije. Majstor je pomislio na eger ventil i rastavio motor da dodje do ventila. Usisna grana je cadjava puno,eger je cadjav,ulaz iz usisne grane u glavu motora je puno prljav vjerovatno je i glava motora prljava, cak se mogu vidjeti komadici garezi,ispod toga svega motor je prljav, kompresija je dobra, auto netrese ali crni dim... Mehanicar predlaze ciscenje eger ventila,pranje usisne grane, izduvati kompresorom glavu kroz ulaz grijaca, i provjeriti rad motorica na usisnoj grani koji radi kad se rucno pomjera. Imate li nekakav predlog sta jos provjeriti ili uraditi dok ne sklopi motor? Hvalaaa....
Poštovani Imam fiat bravu 1.6 1999g. Imam problem sa kodom kjuča.Prije dvije godine nisam ga mogla zapalit, pa mi je jedan električar otklonio kvar za par minuta, spojio ga je na nekakvo računalo, resetirao i sve je bilo u redu i rekao da se ne smijem voziti sa orginalnim kljućem koji ima kod u sebi. Uzela sam drugi ključ i nakon nekog vremena mi se to opet dogodilo. Kad su me došlepali do njega ključ je sam upalio!!! tako da tada nije ništa radio. Prije dva tjedna mi se to isto dogodilo( akomulator vergla ali ne baca iskru na svječicu, gas ne reagira)ali nakon par podušaja je sam upalio. Prije tri dana mi se to isto dogodilo ali ovaj puta ne pali. Odšlepan je kod majstora, i rekao je da treba skinuti taj kod i da me ubuduće to neće zezati.Sad kaže da to vjerovatno neće moći jer ni jedan komjuter ne prepoznaje sistem i da će to vjerojatno trebat mjenjat, cjenu nezna, a i pitanje je gdje se to može nabavit jer su kaže ti auti vrlo rijetki!? Molim Vaše mišljenje i sugestiju. S poštovanjem Vesna
U pitanju je automatski mjenjac passat 2002.godiste tiptronic 5 brzina.Problem je u tome kad je auto na nizbrdici i treba da izadje u rikverc ponasa se kao da je u leru znaci ne moze ga izvuci nazad.Isto tako prilikom prelaska preko praga auto dizalice prednje tockove naslonim na prag i dodajem gas ali obrtaji se dizu kao da je mjenjac u n polozaju.Kad je na ravnom rikverc radi normalno ali kad mu se da jaci gas kao da ostaje bez snage. unaprijed hvala na odgovoru koji bi pomogao da rijesim problem i gdje da ga rijesim jer majstora u banja luci nema.
Poštovani,posjedujem Vectru B 98.g i problem vezan uz rad ventilacije.Ovako,upalim auto i ventilacija ne radi,zatim moram ugasiti i ponovno paliti auto po nekoliko puta dok ventilacija ne proradi,(ventilacija radi normalno dok dam samo kontakt vozilu).Pošto su počele vručine i djeca su česti putnici to mi je jako nezgodno.Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!!!!!!
Kao prvo želim da Vam odam dužno poštovanje za Vašu stručnost i nesebičnu pomoć nama laicima. Posjedujem mercedesa c 270 cdi, 175ks, 5 cilindara iz 2001.g, automatski mjenjač. Već sam pročitao par tema vezanih za sledeće pitanje, ali kako vidim svaki auto i slučaj se razlikuju, pa stoga ću i sam da postavim par pitanja: 1. Auto je bezprijekoran i redovno servisiran, cca 190.000 km, ali kada papučicu gasa stisnem do kraja, onda izbaci crni dim i to samo tada. Tjekom vožnje, ako ponovo stisnem papučicu gasa do kraja, to se ne ponavlja!? 2. Zaštita protiv kraðe ZEDER je ugraðena i brava za isto se nalazi u podnožju konzole ručice mjenjača, nakon duže vožnje kada stavljam ključ u bravu zedera, primjećujem da je ista topla ili ugrijana!? 3. Koje ulje za motor i mjenjač preporučujete za ovaj auto? S poštovanjem, unapred zahvaljujem