FORD TAUNUS 1,6 1982.- KARBURATOR JE OčIŠćEN, ALI ….

Poštovani gospodine Meiću, imam problem sa motorom iz Ford Taunusa 1.6L OHC 82god, uopće ne reagira na vijak za smjesu i ne mogu naštelat da radi dobro na leru, gas dobro prima i ima snage u vožnji, pali odlično. Karburator je dvaput potpuno rastavljen i očišćen, ispuhane sve dize, zamjenjene membrane i brtve, ponovno sastavljen i opet je sve isto, pokušano je i sa drugim karburatorom, ali ista priča, kud god okrenem vijak za smjesu ništa se ne dešava, molim Vas da mi probate pomoć jer zbilja više ne znam šta da napravim. Hvala, pozdrav

RENAULT LAGUNA 2,0 RT – PROBLEM PALJENJA

Vlasnik sam Renault Lagune 2.0RT 1996g!U posljednje vrijeme mi se dogadja da nakon sto se zaustavim,pa ponovo pokušam pokrenuti auto,nece da se upali!Upale se lampice,cuje se pod haubom da se nesto od elektronike oglasi,ali ništa,čak ni ne zavergla!I onda nakon nekog vremena upali bez problema!Nekad mu treba manje,a u zadnje vrijeme sve više...,danas sam prešao 300m,stao,i nakon 5 minuta ga nisam mogao upaliti pola sata,valjda se ohladio,iako se po meni nije stigao ni ugrijati!!Prije par dana sam očistio senzor radilice od naslaga,sad se sjaji,ali nakon 2 dana isto,čak možda i češći problemi!Dali je možda otišao,pa da kupim novi!Zbunjuje me jer kad se spominje senzor radilice,svi po forumima spominju da zavrti,ali nepali,....moj čak ni ne zavrti????Nekad se dogadjalo da otvorim haubu na minutu,zatvorim,i pali,....ali sad ni to ne pomaze(možda je bilo slučajno).Dali imate koju ideju????U nedostatku sam povjerenja u ovdašnje majstore!!!!S Poštovanjem!Goran.

VW GOLF IV 1,9 TDI PD – AUTOMATIK TIPTRONIK MJENJAč

Molim vas posjedujem Golf IV 2002god TDI 130KS Special sa Automatik Tiptronik mjenjacem i mjenjac mi pravi problem,proklizaje u automatskoj voznji a kad ga prebacim na tiptronik salta malo bolje pa sam mislio promjeniti ulje i filter.Interesuje me koliko ulja ide u mjenjac i gdje se mjeri.

BMW 116 – RAZLIKA U SILI KOčENJA

Poštovani, moje pitanje glasi ovako: Jučer sam bio na tehničkom pregledu vozila i zapazio sam jednu stavku koja me dala na razmišljanje. Prošle godine na tehničkom pregledu test kočnica je pokazao ove vrijednosti: PREDNJA OSOVINA lijevo 2500N desno 2450N, a STRAŽNJE vrijednosti lijevo 2500N desno 2500N. Kočnice su bile ispravne. Početkom ove godine sam morao na redovni servis, te su tamo ustanovili da je potrebno promjeniti zadnje disk pločice i to je navodno i zamjenjeno. Rezultati jučerašnjeg testa kočnica glase ovako : PREDNJA OSOVINA lijevo 2450N desno 2500N, a STRAŽNJE lijevo 1400N desno 1450N. Kčnice su ispravne, ali mene interesira zašto je tolika razlika cca 1000N od prošle godine, kada su prednje i stražnje vrijednosti bile skoro identične i prije toga nije bilo nikakvih izmjena na kočnicama na. Postavljam si pitanje dali su u opće izmijenili disk pločice na stražnjoj osovini i što znače te količine u "njutnima" (dali što je brojka manja da je to bolje ili obratno). Vozilo je BMW 116. Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru. LIjep pozdrav!

MERCEDES 250 D – OBAVITI PREGLED VOZILA

Poštovani gosp.Meić zanima me hitno jedan savjet. Radi se o mercedesu 250 d iz 1992 god. kojeg namjeravam kupiti.Auto je od prvog vlasnika i ima 256000 tkm stvarnih,prva je boja i nigdje korozije. Vlasnik ne spušta cijenu nikako ispod 4300 eura i zanima me da li je to puno. Da li su ti mercedesi pocinčani,vlasnik kaže da njegov jeste ali da nisu svi. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.POZDRAV!

ALFA ROMEO 146 1,6 BOXER – LUPANJE KAO DA JE GUMA PRAZNA

Poštovani, nedavno sam kupio alfu 146, 1.6boxer sa plinom. auto je u solidnom stanju, no zadnjih par dana čujem kako mi nešto "lupa" kod kotača.. na pregledu kod mehanicara kad sam ga kupio, rekao je da spona ima malo "lufta" ali da nije nista kriticno. naime to lupkanje je kao kada vam je guma skroz prazna, no to lupkanje se cuje jace i ubrzanije kako se povecava brzina, odnosno kako se kotaci vrte brze. zanima me sto bi to moglo biti i mogu li jos par dana voziti dok ne odem do mehanicara?