OPEL VECTRA 2,0 i. – SERVO VOLAN, TEMPERATURA, ….

Poštovani gospodine Meić! Moja pitanja su vezana za opel vectru 1996. godište 2.0. benzinac 100 kw.Ima otprilike 195000 km.Auto inače dobro radi ali troši ulje oko 1 litru na 1000 km.Kad je hladan ne dimi,dimi kad se zaustavim i to samo ako je zagrijan(normalna radna temperatura).Tada u retrovizoru znam vidjeti oblake sivog dima najčešće kod stajanja,malo turiram i nema više.Drugi problem je da kad se normalno vozim po ravnom temperatura mu bude oko 80 stupnjeva,dakle ne uspijeva postići radnu temperaturu a ako se spuštam to pada prema plavom.Kada je opterećen brzinom ili uzbrdicom postiže normalnu temperaturu ali dimi isto kao kad je zagrijan na minimumu.Termostat je izmijenjen (stavljen original novi cca 500 kn).Rezultata ima ali to nije to.Još uvijek ne postiže normalnu temp u vožnji bez obzira šta sam naknadno testirao termić (otvara na 92-95 stupnjeva).Pri spuštanju više kazaljka ne pada u "plavo". I zadnje pitanje je vezano za servo volan.Teško se okreće na minimumu a pri dodavanju gasa lagano ali uz zvuk koji sliči fućkanju.Razina ulja je u redu.Dali treba kupiti novu pumpu servo volana ili možda samo izmijeniti ulje?Dali se to može ugraditi neka polovna ili mora biti nova?Unaprijed sam Vam zahvalan te Vas molim da mi odgovorite na ova pitanja uz savjete što i kako.Lijepi pozdrav!!!!

OPEL CORSA 1,4 i. – DA LI SU AMORTIZERI ISPRAVAN I?

imam novu opel corsu 1,4 proizvodnja 2011.g. Prilikom prve registracije pokazatelji za zadnje amortizere su bili na donjoj granici tolerancije.Po savjetu kontrolora u stanici za tehnički pregled,napravili smo provjeru nakon prijeðenih tri tisuće kilometara.Pokazatelj za zadnji lijevi amortizer je bio ispod minimalne vrijednosti,dobio sam ispis iz ureðaja ovjeren pečetom i potpisom odgovorne osobe u STP-u i naputak da se javim u ovlašteni servis radi zamjene obzirom da je vozilo pod garancijom.U servisu su mi dali ispis iz svog ureðaja za provjeru i rekli defacto da kontrolor u STP-u nema pojma i da mu slobodno pokažem njihov ispis i da je sve u redu.Danas mi je opet kontrolor u STP-u rekao da ni po njihovom ispisu vrijednosti nisu u redu i da će mi to opet isprintati i ovjeriti i da su na moj zahtjev u ovlaštenom servisu dužni izvršiti zamjenu amortizera. Molim savjet ili pokazatelje ispravnosti amortizera za ovo ipak novo vozilo.

FORD MONDEO 2,0 i. – AUTOMATSKI MJENJAč

Poštovani, par pitanja u vezi ford mondeo 98godina, 2.0 benzin automatik, preðenih 100 000km. 1.prilikom mjenjanja brzina (P>R, R>D itd) se osjeti udar na čitavom autu. Pogotovo kada ostavim auto na nizbrdici, pa sutra trebam krenuti puno je teže prebaciti iz P u R, moram dosta jače povući ručicu mejnjača te kad prebacim u R udar je isto dosta jači nego obično i osjeti se na čitavom autu. Pitam jel ovo normalna pojava, jer nisam imao priliku voziti još nekog forda sa automat. mjenjačem. Ulje u mjenjaču mislim svakako mjenjati, kako znati koliko ulja treba- jel se sipa novog ulja koliko se i starog izbaci?, uz to i filter i dihtung. Tokom vožnje odlično mjenja brzine, bez ikakvih trzaja problema i sl. 2.Kako znati kada je disk potrošen, jer kada preðem prstom preko ruba diska osjetim kao metal na rubu diska. I da li je obavezno uz zamjenu diska i pločice?

VW PASSAT 1,9 TDI – UPITNA KVALITETA ULJA ?

Poštovani, vozim VW PASSAT B4, 1.9 TDI 1Z motor, i nakon poslednje zamene ulja u motoru, potrošnja ulja je naglo porasla. Uvek sam koristio sintetičko ulje Castrol oznaka 5w-40 i zamenu ulja i svih filtera obavljao na 7500 - 8000 preðenih kilometara. Prethodno ulje koje sam sipao je Castrol Softec 5w-40 a trenutno je Magnatec 5w-40 i dosta ga troši, otprilike 1l na 2000km dok se to ranije nije dešavalo. Koliko sam upoznat Magnatec je naslednik Softec-a i to je neka praksa Castrola-a kao proizvoðača baš zbog čestog kopiranja da s vremena na vreme menja ambalažu. Pitanje je da li sam ovog puta kupio ulje koje je lošijeg kvaliteta da ne kažem neka kopija, jer sam čuo da se motorna ulja vodećih proizvoðača falsifikuju ili je vreme da preðem na polusintetičko ulje 10w-40 uzimajući u obzir činjenicu da je motor prešao oko 250000km i da onda vidim šta će se dešavati. Inače motor lepo radi, isto vuče nema razlike samo je potrošnja dosta veća sa Magnatec 5w-40 uljem. I ne verujem da se nešto moglo desiti u motoru da potrošnja sa 0 litara nakon 8000 preðenih kilometara poraste na 2l na 8000km. Inače nigde ne curi ulje, turbina nije masna itd.

HYUNDAI COUPE 2,0 CVVT – UGRADNJA PLINA

Ovako,htio bi kupiti hyundai coupe 2.0 CVVT 2008 god,105kw..ali putujem svaki dan na posao relacija karlovac-zagreb,pa me zanima dali bi mi se isplatila ugradnja plina i koliko bi to kostalo?? I kolika mu je potrosnja sada,a kolika bi bila sa plinom?? hvala

OPEL VECTRA 1,7 TD

kod paljenja opel vectre 1.7td s klimom prilikom verglanja dimi kraj klime i zupčastog remena zadimi....i kad se upali motor izidje crni dim i onda se cuje cudan zvuk...