SKODA OCTAVIA 2,0 i. – VEćA POTROŠNJA PLINA

Ima Škodu Octaviu (2001. god) motor 2,0 benzin. vozim već 5 godina na plin. Potrošnja plina je oduvijek bila cca 10 litara, ali zadnja 3 punjenja troši 15 litara. Motor trza kada se vozi po ravnome sa vrlo malo gasa i na minimumu. isto se dešava i kada prebacim na benzin. Hvala na odgovoru.

OPEL CORSA B 1,0 12V – UDARAC PRI KOčENJU

Poštovani! Imam opel corsu b 1.0 12v i počeli su mi problemi sa kočenjem pa nisam siguran što učiniti!dakle pri kočenju se čuje srednje jak udarac u prednjem lijevom kraju auta pa nisam siguran što bi to moglo biti?molim vas da mi date svjet što da učinim ako ste u mogućnosti? Unaprijed se zahvaljujem! Andrija

AUDI A4 1,8 i – INSTRUMENT PLOčA,KLIMA ….

vlasnik sam vozila Audi a4 1.8 (92 kw),god.1996.Naime s istim imam četiri problema: 1.svako prvo paljenje (na hladno)instrument tabla gotovo uvijek radi, a svako drugo i sljedeće ne radi kilometar kazaljaka i obrtomjer,a ostali pokazivači,(gorivo,temp.brojač kilometara)rade uvijek.Kad obrtomjer i i kilometar kazaljaka ne rade, desi se da kilometar kazaljka titra i čuje se zujanje (trrrrr) zanima me dali je problem u instrument tabli ili u nekom od senzora ili nečem trećem. 2.ne radi mi strujno zatvaranje retrovizora 3.problem ventilacijskog sustava i klime.Naime kad stisnem dugme za aktivaciju klime,čuje se promjena u zvuku motora iz čega zaključujem da ista radi, ali u kabinu ne dolazi nikakav zrak,niti ventilator kabine ne radi,a jednom kad sam zalupio suvozačevim vratima ventilator kabine je proradio i klima je hladila.u čemu bi tu mogao biti problem, možda u četkicama ventilatora kabine ili čemu drugom i dali je ventilator kabine neophodan za upuhivanje zraka od klima ureðaja, u kabinu. 4.kad automobil ugasim nastavi zujanje (isto kao u slučaju kod kilometar sata) u predjelu maske iza instrument table nekoliko sekundi i onda prestaje.UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA SAVJETU I POMOćI.

FORD MONDEO 1,8 D – VISINA RUčNE KOčNICE

Na Ford Mondeu 1,8 dizel, 1996g. neradi ručna kočnica. Majstor mi je zamjenio zadnje pločice i klipice jer su zablokirali, sajla je ok. Problem je što mi ručna kad je potegnem stoji visoko i ne koči baš najbolje. Kako je mogu zategnit, majstor kaze da je automatska i da ce se vremenom sama naštimat što nevjerujem.... rastavio sam plastiku kod same ručice i vidio zupčanike koji su ok, a tamo je i neki feder koji je namotan , dali možda njega treba zategnit? Molim vas za pomoć i pozdrav iz Rijeke

DAIHATSU DOMINO – PROBLEM SA DOVODOM GORIVA

Pozdrav. Imam problema sa dovodom goriva na Diahatsu Domino. Rastavio sam frgić i očistio ali ništa. Tražim ac pumpu ili neki filter ili električnu pumpu, ugavnom nemam pojma na koji način dobiva gorivo.probao sam navući gorivo i puhati u lajtung i uspio sam ali samo dok ne potroši gorivo iz frgića. Molim pomoć.

BMW E39 530 D – TROM JE

pozdravljeni ! ovako imam bmw e39 530 d 142 kw i nikako da normalno povuče u startu kada se kreće trom je . stavio reparirane injektore te repariranu turbinu iz njemaćke te auto nikako da dobije snagu kad kreće tek nakon 2000 okretaja normalno se osjeti njegova snaga . a u startu nikako ko golf 16 dizel ,te probao sam zamnjenit mjerać protoka zraka,,oba dva vandlera,provjerio i dao oprat katalizator ,izmjenio pumpu goriva u rezervaru ,sva crijeva vakumska su ok ,oprao i oćistio naravno intercooler kada se mjenjala turbina , te ujedno i promjenjen filter uljnih para motora na poklopcu ventila ,jer je poviše pario na ćep sada skoro da ništa ne pari na ćep sad ga nebi ni trebalo . više neznam što auto i dalje neide nikako u pokretu samom startu u trećoj se ćuje i osjeti kako motor jednostavno poludi i normalno poćinje ubrzavat kako i kad sam ga kupio iz njemaćke prije 4 i pol godine te kad se osjeti u startu da ne vuće malo baca dim al ne jako a kad dobro povuće baci dašak dima i ništa više ko bezinac unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i pomoći hvala !