MERCEDES E 290 TD – OSTAO BEZ GORIVA

Poštovani, posjedujem mercedes e290 td automatic,elegance oprema, godina proizvodnje je 1996, automobil ima stvarnim 300000 km,do sada nisam ima nikakvih problema sa automobilom, ali danas mi je nestalo goriva u njemu i normalno otišao sam do ine sa kanisterom i kupio desetak litara da mi izdrži do ine, ali nakon toga automobil ne može upaliti, istrošio sam svoj akomulator od 100 ah i još jedan od 75 ah, ali ne moće da upali! Koliko se razumijem u automobile, provjerio sam dali filter dobiva gorivo a i isto tako i bosch pumpa dobiva gorivo. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru

FIAT STILO 1,6 i – REAR INDICATOR FAILURE

Poštovani, vozim fiat stilo 1.6 2002.godina. nedavno mi se počela paliti lampica rear indicator failure. kad stisnem kočnicu, kad upalim svjetla, kad upalim lijevi ili desni žmigavac pojavi alarm žarulje s navedenom porukom. Molim odgovor, s poštovanjem Damir

VW GOLF I –

Poštovanje, posjedujem Golf mk1 1983.g. motor 1.5 benzin+plin. Prije nekoliko dana jedan "majstor" vršio mi je zamjenu zupčastog remena i španera,nakon toga auto nece da pali.Ujutro moram verglat duze vrijeme kao da navlaci benzin nakon cega upali i cim malo ostoji ponovno isti problem.Prije mi je na plin palio na pola kljuca ujutro sad na plin nece nikako jedino ujutro naverglam na benzin pa onda prebacim na plin ali cim ostoji isti problem.Bio sam ubacio i elektronsko paljenje ali isti problem,sad mi je obicni razvodnik sa platinama.Zamijenio sam pumpu benzina,nove platine stavio a i dalje problemi sa paljenjem!? Hvala

VW GOLF III 1,9 TDI – NEJEDNOLIKI RAD MOTORA

Imam golfa III 1,9 TDI u leru mi zvuk motora nije jednolik nego onako kao da malo radi pa malo ne i u voznji mi pri manjim okretajima trza dosta dok se ne postigne veća brzina i veći okretaji, bio sam kod mehaničara i on mi je rekao da treba poštelati bosch pumpu, pa me zanima koliko bi to kod vas koštalo ukoliko je stvarno riječ o tome?

PEUGEOT 406 2,1 TD – INTENZIVNO ZVECKANJE

Postovanje Vlasnik sam Peugeota 406 2.1 TD iz 1998g, na motoru je uradjena polugeneralka, prije 10 000km zamjenit je remen distribucije, prije nekoliko dana odjednom se poceo cuti nekakav zvuk slican kao kad odu podizaci ventila, auto je odvezen majstoru i rastavljen, promjeniti podizaci, prvjereni leteci lezajevi, kompresor klime, medjutim lupkanje se nastavlja, provjerena je pumpa, neke od mogucih razloga koje je majstor rekao da su moguci je da se odlomio komadic klipa, da je nesto uslo kroz usis u kompresioni prostor ili da je jedna karika pukla i sad klepece po utoru, kompresija je izmjerena i samo na jednom klipu je malo slabija, neznam tocne mjere, auto pali kao mina i normalno radi, ne trosi ulje niti se primjecuje nista neobicno osim tog intezivnog zveckanja.