FORD FIESTA 1,4 TDCI – KAKO MJERITI KOMPRESIJU

Poštovani gospodine Meiću! Fiesta 1.4 tdci god.pr.2003. Zbog teškog paljenja na niskim temperaturama uz ispravan akumulator, ispravne grijače, na koji način je najbolje mjeriti kompresiju. Da li može pomoću dijagnostike ili pomoću aparata kada se izvade grijači pa se hladan motor vergla. Unaprijed hvala.

ALFA ROMEO 146 1,4 T.S.- PROBLEM SA KODOM

alfa romeo 146 14ts.2000.problem sa kodom .autu se sam od sebe upalio lampica kod.vergla ali nece da sastavi.nemam master kljuc jer je mjenjan centralni kompijutor jer nije prolazila eco test .molim za pomoc unaprjed hvala puno.

OPEL VECTRA 1,7 TD 1996. – SISTEM RADA HLAÐENJA

Vectra 1,7TD Isuzzu motor 96 god.B linija sa klimom.Molim vas da mi ako ste u mogućnosti opišete sistem rada hlaðenja tj. kada i kod koje temparature se otvara termostat a kada i kod koje temparature se pali koji ventilator i u kojoj brzini.Naime ova vectra ima tri ventilatrora i dvije brzine a nigdje u servisu (opelovom ) nisam bio u mogućnosti dobiti shemu rada. Unaprijed zahvalan na odgovoru. Usput,gdje mogu napraviti dijagnostiku motora i kolika je cijena istog?

FIAT MAREA 1,6 i.- DA LI JE KUPLUNG UZROK ?

Fiat marea 1,6 godina 1998.prešao sam 90 000 kmh.kad hoću u brzinu mjenjać neće u prvu.preparkirao sam ga sa drugom pa sad hoće i u prvu.mislim da je kuplung set . što vi mislite što bi moglo biti uzrok.

OPEL CORSA B 1,5 TD – NABIJA KOMPRESIJU

Poštovani, Prije svega, sve pohvale na uistinu vrhunskom portalu za korisnike Imam pitanje vezano za Opel Corsu B 1,5. td, 93. godište. Naime, unazad par dana na posudi za rashladnu tekućinu primjećujem da motor nabija kompresiju. Zrak izlazi iz svih crijeva a doljevanjem tekućine ona ostaje u posudi. Prva pretpostavka je da kvar na brtvi glave, no ona je zamijenjena prije 7 mjeseci+ obrada glave. Takoðer, primjetili smo da, vrlo vjerojatno, na izmjenivaču topline za kabinu postoji rupica kroz koju tekućina otječe. Moje pitanje je, jeli moguće da se zrak u rashladni sustav ulazi kroz unutarnji izmjenivač i da je to uzrok kompresije u motoru? Konstantno moramo nadoljevati vodu, ali napominjem da je vode iscurilo maksimalno 1L za vrijeme rada te da auto niti u jednom trenutku nije zakuhao( maksimalna tempt je bila 102 C) Unaprijed hvala!