OPEL VECTRA A 1,6 i. – SAM čISTIO, ALI…..

Postovani... imam sledeci problem: radi se o Vectri A 1991 1.6i. Prije odredjenog vremena po savjetu prijatelja uzeo sam da ocistim ajnspric sa sprejom za ciscenje karburatora, nisam siguran za tacano ime sredstva ali mislm da je to ok. Nakon ciscenja pojavio se problem sledeci: kada dam kontakt na automobilu uredno se cuje zvuk pumpe za gorivo i isto dolazi u ajnspric, medjutim pri pokusaju paljenja gorivo pocinje da curi sa desne strane ajnsprica na nekom elektronskom bloku ( tacnije u njegovom produzenom dijelu na opruzi). Ako pritisnem gas gorivo se ne pojavljuje na gore navedenoj opruzi, medjutim automobil ne moze da se upali vec vergla onako u prazno.Sa gornje strane tog bloka ulazi dzek sa tropinskim konektorom odnosno sa konektorom sa tri zice trokutastog oblika. Molim vas za pravilan savjet, posto kod nas jos uvijek nema odgovarajucih servisa itd. Da li postoji mogucnost da je sprej dosao u kontak sa nekim elektronskim elementima unutar ajsprica? Da to pravi problem? Napominjem da nije skidat ni jedan dio ponaosob, a vodio sam racuna da ne prskam po elektronici. Unaprijed zahvalan na odgovoru.Hvala

PEUGEOT 206 – KOMPJUTORSKA DIJAGNOSTIKA

Hvala vam na odgovoru u vezi peugeota 206,koji se ponekad ugasi u voznji.. Naveli ste mi otprilike ovo:"Motor se može ugasiti na način kao što ste Vi opisali radi slijedećih faktora : relej za napajanje kompjutora motora, prekid napajanja radi velikog pada napona u pojedinim dijelovima električne instalacije, relej pumpe za gorivo, prekid napajanja koje dolazi iz kompjutora motora do bobina . Sve se to može dogoditi iznenada i nakon toga motor može opet upaliti i tako do slijedećeg puta". Postavio bih vam samo jos jedno pitanje,(nadam se da vam nisam dosadan i izvinjavam se unaprijed, da li se moze otkriti neka od navedenih gresaka ako bi se auto odvezlo na dijagnostiku,da ga prikopcaju na komjutor ili ima neki drugi nacin za dijagnozu i otklanjanje greske? Hvala i izvinjenje jos jednom!

MAZDA 6 2,0 DITD – KUCKANJE U MOTORU I CRNI DIM

Poštovanje gospodine Mejić! Kupio sam mazdu 6,2.0ditd-121ks 2004 godište i ima 220000tkm,pojavilo mi se jedan niz problema,čuje mi se neko kuckanje u motoru izmeðu 1000-2000 okretaja zvuk sličan kao ventili,najviše kada se tek upali nekada prestane ubrzo a nekada duže ostane,neki mi govore da su leteći ležajevi ,neki da su dizne,više nisam pametan,auto pali odlično ne troši ulje uredno vozi .Jedino kao malo da je lijen start i kada stisnem gas crni dim ide iz auspuha,a kada vozim ravnomijerno ne dimi ništa,jako sam zabrinut za to kvockanje i taj crni dim.Drugi problem mi je ako odmah palim da ne čekam da mi se lampice na istrument tabli ne pogase ostane mi gorit žarulja od airbaga,poslje se ugasi kada ugasim auto i sačekam da se pogase sve lampice. Treća stvar mi je lampica naranðasta sa ikonom motora mi se zna upalit i lampica žuta što asocira kliska cesta,ali sve se ugasi vremenom. I još jedna stvar je ta kako se pali webasto na mazdi jer nigdje ne vidim neki dodatni gumb ili slično. Unaprijed vam se zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

CHRISLER 300 – MOŽE LI SE REPARIRATI ABS SENZOR?

Pozdrav...interesira me dali postoji mogućnost ispitivanja i reparature abs senzora?Imam Chrysler 300m i kad sam prešao preko veće rupe na našim cestama upalila se lampica abs...na dijagnostici sam bio i rekli su mi da ne rade oba dva zadnja senzora....dali je moguće da oba dva vrisnu u isto vrijeme...hvala unaprijed na Vašem odgovoru...

CITROEN AX 1,1 – U LERU JE TIH, ZAGRIJAN LUPKA

Poštovani, od prije 3 mjeseca vlasnik sam Citroena AX 1.1 benzinac iz 1991 godine. Vozilo je održavano i u dobrom stanju, prešao je 140000km. Auto ima Solex rasplinjač i mehanički čok, pali iz prve i jako je živahan u vožnji (dobro reagira na gas). Dok je motor hladan i radi u leru (850 okretaja cca.) dosta je tih i prigušen no već nakon 10ak minuta rada postepeno se pojačava zvuk lupkanja (tok tok tok tok, ili knock knock knock ne znam kako bi bolje opisao). Nakon što dostigne radnu temperaturu to lupkanje postane glasnije i tako se čuje dok se auto u potpunosti ne ohladi. Najglasnije se čuje u leru!! Prilikom vožnje lupkanje pada u drugi plan i ubrzava se razmjerno okretajima (i dalje se čuje iako teže prepoznaje zbog standardne buke motora). Točim Eurosuper 98 BS jer tako propisuju gotovo svi priručnici za njega, ali usput bih pitao smijem li točiti 95 i kakve će to efekte imati? Da li je moguće da je sve to zbog starijeg ulja jer gubi viskozitet prilikom zagrijavanja ili ima veze sa svječicama/nepodešenim ventilima/krivim gorivom/samim motorom? Ulje i filter idem promjeniti idući tjedan ali do tad me zanima što bi još moglo biti u pitanju. Hvala unaprijed i lijepi pozdrav