RENAULT CLIO 1,5 DCI – KADA JE VRUć TEŠKO PALI

Prije dva tijedna kupio sam renault clia 1.5 dci 82ks 2005 god..imam problem sa paljenem ujutro kad je hladan upali odmah ali mu obrtaji polagano rastu do 900 okretaja,poslje toga radi normalno.. kad je vruć i odstoji malo oko 10-15min nece da pali tek iz 5-6 puta sastavi...promjenio sam mu filter od goriva i regulator tlaka goriva sad mi na dijagnostici nepokazuju niša osim da su mi loši grijači može li to utjecati na paljenje ili je nesto drugo u pitanju...inače auto dobo vuče kad upali ne dimi ne toši ulje ne znam što se dešava.... molim vas za pomoć unapred HVALA

FORD FOCUS 1,4 i. – NEUOBIčAJEN PROBLEM

Poštovani, Moj problem je pomalo neuobičajen...posjedujem Ford Focus 1,4 2005 god. Problem je izražen kod temperatura nižih od 0 C.Prilikom paljenja ostaje raditi "blinkati" lampica blokade motora,a povremeno sve kazaljke (gorivo,temp,obrtomjer i brzinomjer)padnu na najnižu vrijednost i još kazaljke kao da pokušavaju krenuti u suprotnom smjeru(Kao kod instrumenta kad se obrne polaritet).Uglavnom se sve vrati u normalu za par sekundi kad malo stisnem gas,osim što ponekad lampica blokade i dalje blinka pa moram ugasit i ponovo upalit motor. Pozdrav.

SKODA FABIA 1,9 SDI – IZAŠLO JE ULJE, ALI KOJE?

POŠTOVANJE MOLIO BIH JEDAN ODGOVOR NAIME PRILIKOM VOŽNJE ŠKODA FABIA 1.9SDI POčELO JE ŠIŠTATI S DESNE STRANE AUTOMOBILA I ZASMRDJELO JE JAKO MISLIO SAM DA JE GUMA PRAZNA ALI NIJE KLIMA JE PRESTALA RADITI VJEROJATNO JE PLIN IZAŠAO VAN MEÐUTIM KADA SAM OTVORIO POKLOPAC MOTORA (HAUBU)BILO JE ULJA PORED KILERA E SAD DALI JE TO ULJE OD KLIME ILI NEčEGA DRUGOGA ŠTA TREBAM NAPRAVITI UNAPRIJED HVALA

RENAULT THALIA 1,5 DCI – GAS PRIMI S ODGODOM

Poštovanje, bio bih Vam jako zahvalan ako bi mi mogli odgovoriti na ovo pitanje te mi pomogli Vašim savjetom. Vlasnik sam automobila Renault Thalia 1,5 dci 2004.godište sa prijeðenih 150 000 km, a problem je u slijedećem: prije 15-20 dana tijekom vožnje primjetio sam da mi u jednom trenutku automobil nije primio "na vrijeme gas" nego sa malom odgodom tj. ja sam stisnuo papučicu gasa a auto je išao dotadašnjom brzinom još možda 5-6 sekundi da bi tada primio gas i ubrzao a iza vozila se stvorio mali oblak crnog dima (auto mi do tada nije nikad bacio dim iza). Idućih dana se to isto dešavalo, a napomenuo bih da auto ne prima gas ako ga stisnem malo brže nego samo malo po malo , te da se to ne dešava svaki puta jer ponekada (istina rijetko), odvozim dionicu puta od 15-20 km da bude sve u najboljem redu. Zadnji puta tj.jučer prilikom kretanja prvom brzinom bilo je sve u redu kao i inače ali prilikom prebacivanja u drugu brzinu i dodavanja gasa auto je jedva išao nekoliko trenutaka da bi potom izbacio veliku količinu crnog dima te samim time i normalno primio gas te išao normalno bez i najmanjeg problema idućih 30 km. U nadi da ćete mi pomoći Vašim savjetom unaprijed zahvalan

FIAT PUNTO 1,2 i – PALI SE LAMPICA UBRIZGAVANJA GORIVA

Punto 1.2 8v 2002g.pali mi se lampica za ubrizgavanje goriva,svijetli koji dan pa se gasi pa ponovo.Vozilo ne gubi snagu,i ne troši više goriva. Vozilo ima 77000 km.Slini ulje na glavi motora.Na vozilu je več treća centrala za ubrizgavanje goriva,ali imam iskustva pa znam kako radi kad ode centrala(na tri cilindra).Ne forsiram vozilo,i prvi sam vlasnik.

FORD Ka 1,3 i.- TROŠI 10 LITARA

Poštovani gospodine Meiću! Naisla sam na Vasu stranicu i vidjela da dajete savjete o automobilima, pa sam vam odlucila pisati, jer ne znam sto da radim. Mlada sam vozacica, oko 3 godine. Prije 3 godine kupila sam Ford KA, 1999. godina, 1,3. U pocetku nisam puno obracala paznju na potrosnju, te ne znam koliko je trosio prije, ali sada u zadnje vrijeme kontroliram potrosnju i vidim da trosi oko 10 litara na 100 km. To je jako puno, jer mi vele da ne bi smjelo biti vise od 7 litara. Inace, motor dobro radi. Zanima me, da li se ta potrosnja moze smanjiti uz manja ulaganja i sto bi trebalo? Uz to, poceo je gubiti ulje na servu volana i dosta cesto ga moram dolijevati. Sto mi savjetujete? Hvala.