SEAT IBIZA 1,9 TDI PD – UDARAC KAO DA NEMA AMORTIZERA

Postovani, Imam neobican problem, pa ako mozete da mi pomognete. Posjedujem ibiza 2002-2003 1.9 TDI 130 Ks . Desava mi se da kada naletim na ostrije rupe osjetim udarac kao da nema amortizera, dok na lijevu stranu normalno predje i lijepo odradi ublazavanje. E, problem je sljedeci: Zamjenili smo selene, amortizer, pa smo isli na test starog amortizera i novog amortizera i sve je u redu, pa su majstori gledali spone sa raznim pajserima trazeci luft i nisu ga nasli, kugle i sve sto je dole vezano za to. Jedino sto je ostalo vidjeti nosac motora, jer mi cijela instrument tabla zatrese na desnoj strani, ali mi se taj eksperiment ne placa, jer se bojim da necu rijesiti nista. Nevjerovatno mi je da se ne moze rijesiti, pa vas molim za pomoc ako ste se ikada susreli sa ovim ili mozda imate ideju sta bi to moglo biti.

OPEL ASTRA G 1,6 16V – TRAJNOST MJENJAčA

Poštovani, problem je sljedeći - Opel Astra G karavan, 2001, 16 16v 100KS, sa preðenih 130.000 km. Naime, primjetio sam da mi mjenjač ponekad na "hladnom startu" otežano ulazi u 1. i 2. brzinu. Pustim kvačilo, pa ponovo pritisnem i onda me posluša. Osim toga pri mijenjanu brzina "na hladno" dobijam povratni "trzaj" sa zadrškom od otprilike sekunde, nakon otpuštanja kvačila. Trzaj se javlja kroz sve brzine, ma koliko lagano ili brzo otpustio kvačilo (obrtaji se povećavaju u skladu sa brzinom, a nisam primjetio ni proklizavanje mjenjača pri žeštokom ubrzanju). Zagrijavanjem automobila, te mijenjanjem brzina na 3000 o/minuti uz malo više gasa navedeni efekat se donekle ublažava, ali je stalno prisutan. S druge strane, u laganoj vožnji izmeðu 2000 i 3000 obrtaja (3. ili 4. brzina), kod popuštanja pritiska na gas opet osjećam te "lagane trzaje" u prenosu snage, dakle nema tečnosti vožnje kad normalno popustim i dodam gas u kratkom intervalu. Pri većim obrtajima ovaj "efekat" se manje osjeti. Automobil se vozi u po meni "idealnim" uslovima, sa 50 km otvorene ceste svakodnevno i nešto malo gradske. S vremena na vrijeme vozim ga i preko 4000 o/min, dakle nema "gušenja". Ako bismo problem sveli samo na mjenjač, gdje treba tražiti uzroke "trzanje" i kakva je  koncepcija mjenjača na mom automobilu (5 brzina). Ovaj dio me zanima jer ima osjećaj da je zamjenski set dijelova za mjenjač Opel Astre skuplji od prosjeka klase, posebno "druk ležaj". Na kraju bih dodao da je veliki servis na Astri napravljen prije 5.000 km, krajem prošle godine. Da li je ovih 130.000 km i prosječan životni vijek potrošnih dijelova mjenjača. Srdačan pozdrav!

PEUGEOT 307 2,0 HDI – PROBLEM S FAP FILTEROM

Poštovani gospodine Meić, Imam problem sa FAP filterom,vozim P307 2.0 hdi 79 kw,izbacio mi je gresku antipollution fault, ukljucio esp lampicu i nece da vozi preko 2800 obrtaja. da li Vi možete izvršiti servis takvog kvara, a ako ne kome se obratiti? Unaprijed se zahvaljujem

FORD FOCUS 1,8 TDCI – GARANCIJA ZA OBAVLJENE RADOVE !

Postovani, imam Forda Focusa 1.8 TDCi - 100 KS - 2004. godiste. Majstor mi je prije dva dana mijenjao zupčasti kaiš, rekao mi je da nije potrebna promjena v. pumpe i natezača, i kada sam preuzeo auto poslije 1-2 km vožnje kaiš mi je spao. Auto smo dovukli do radionice. Juče me je zvao i rekao mi je da mi je napukla bregasta osovina i da traži polovnu da je zamjeni, jer nova ne valja. I jos da nije pukla zbog toga što je kaiš spao već da je bila napukla, što mi je čudno, a mislim da je to mogao da vidi ranije. Kako poslije njegove opravke, tj. kada zamjeni bregastu (a tvrdi da nisu iskrivljeni klipovi) da provjerim što je raðeno sa autom i je li to sve sada ok? Postoji li fordova dijagnostika ili neko treba to da vidi ponovo, jer ne vjerujem da to može biti kod njega dobro odraðeno, kada mi je kaiš spao poslije par km? Unaprijed hvala, Predrag Ðurasović

PEUGEOT 206 2,0 HDI – GUBI SNAGU PO JAKOJ KIŠI

poštovani gospodine meic, moram pohvaliti izgled i aktualnost vaše stranice i shvatam da je potreban veliki trud i mnogo vremena da bi se ovakav oblik komuniciranja obavljao svakodnevno. posjedujem peugeot 206 2,0 hdi iz 2003 godine, a pisao sam i prije par dana sa upitom zašto mi motor gubi snagu pri vožnji po jakoj kiši, što se naroćito manifestira u trečoj brzini, i na ovo još mi niste odgovorili. imam još jedno pitanje odnosno molim objašnjenje zašto mi se letva pokazivača nivoa ulja u motoru u vožnji izvuče iz svog ležišta. da li to može kao uzrok imati vrsta i kvaliteta ulja ili je po srijedi nešto drugo. inače redovno mijenjam ulje u servisu i koristim kastrolovo polusintetičko ulje namjenjeno za dizel motore i euro5 dizel gorivo. auto je prešlo oko 115000 km. što se tiče voznih karakteristika ubrzanja, brzine, startnosti i nivoa buke nisam primjetio na autu nikakvih promjena. s poštovanjem i unaprijed zahvalan na odgovorima želim mnogo sreće i uspjeha u vašem radu.