OPEL CORSA 1,3 CDTI – NEZADOVOLJSTVO ODGOVOROM

Opel corsa 1,3 cdti - svijetli žuta lampica nisam u potpunosti zadovoljan vašim odgovorom jer mi niste odgovorili zašto se lampica pali tijekom toplog vremena ( iznad 12 stupnjeva) a nikad se ne pali tijekom zimskih mjeseci tj. kad je temperatura niža od 12 stupnjeva ( prema pokazivaču vanjske temperature u vozilu) Unaprijed se zahvaljujem na vašem odgovoru,

CITROEN C5 2,2 HDI – PUMPA ZA GORIVO

postovani gospodine unaprijed zahvaljujem,ako nadjete vremena da mi odgovorite.imam citroen c5,2001godina,2,2hdi,preso 160000km.imam dva problema.prvi je vezan za pumpu za gorivo ispod zadnjeg sjedala.naime negdje pusta,pa kad je auto parkiran na nizbrdici preko noci,u visini zadnjih vrata ispod auta uvijek ostaje mrlja od goriva.kad je parkiran na ravnom ili na uzbrdici nema mrlje.bio sam kod mehanicara amatera i rekao je da pusta na dihtungu na pumpi i on je to zamijenio,ali sve je ostalo isto i dalje pusta gorivo.drugi problem je izgleda sa hidroactivom.naime i na malim neravninama na cesti cuje se zvuk kao udar metala o metal u visini zadnjih kotaca posebno desnog.kontrolirao sam ulje u rezervoaru za hidroactv i ne gubi ga,stalno je na istom nivou.lijepi pozdrav.pero tunjic.

PEUGEOT 1,9 TD – OSTAO U DRUGOJ BRZINI

Imam peugeot iz 1998 godine 1.9 TD .. U zadnja dva dana mi je kvačilo povremeno proklizavalo a baš danas kad sam se vraća kući iz trgovine je proklizalo i ja sam pribacija malo nasilu u drugu brzinu iz treće i tako je ostalo .. Ugasija sam ga u brzini jer sam morao. Kad peha mjenjač je ostao u drugoj brzini sa velikim luftom i ne može se vratiti kad je automobil ugašen u ler niti ni u jednu drugu brzinu. Zanima me dali je to veliki kvar na mjenjaču ili je u pitanju sajla koju moram popraviti po dogovoru sa mehaničarem u ponedjeljak 30 . 05 .. Sad me najviše brine taj podatak da je mjenjač ostao u drugoj brzini sa velikim luftom. Okakvom se kvaru radi jer današnji majstori nas vozače lako farbaju pogotovo one koji neznaju ništa o mehanici!! Pozdrav

RENAULT SENIC 1,6 16V – IMA LI OSNOVE ZA TUŽBU?

Radi se o Renaultu Senic 16.16V 2001.gog. na putu za more ostao sam u kvaru te me je HAK odšlepao u Šibenik gdje su rekli da je pukao ventil jer nije bio u fazi.Dali je moguće da su u ovlaštenom servisu pogriješili jer sam tamo prije 500 km mijenjao orginal remen i remenicu.Kupio sam drugi motor. Jeli imam osnove za tužbu?

OPEL ASTRA 1,6 16V – NEPRAVILAN RAD MOTORA

Postovanje. Imam opel astru 1.6 16v 74 kw 2000.god. Kod mene je dvije god. i od pocetka mi trza ako dodam naglo gas a ako dodajem lagano onda trza manje al ipak se osjeti. Medjutim zadnjih dana nece da vuce skoro nikako, trza puno vise nego prije, pocne da trese i volan i mjenjac i stvara buku u autu a primjetio sam da vise i trosi. Ima nepravilan rad motora, cuje se kao dizel. Majstor gledao svjecice i mjerio kompresiju, valjda je sve OK. Savjetovali su me da sipam i neke aditive za gorivo al nisam to radio. Jedni me upucuju elektricaru kao lambda sonda drugi na dijagnostiku... U cemu bi mogao biti problem i sta mi je ciniti? Pozdrav

VW POLO 1,9 TDI – PROBLEM ABS-a

VW Polo, 2002. g., 1,9TDI Dobila sam par mišljenja vezano za problem sa ABS-om pa da čujem i vaše mišljenje. Odjednom mi je počela svjetlit lampica ABS ali povremeno. To je trajalo par dana i poslije toga je stalno pištalo i svijetlilo u vožnji. pregledao mi je mehaničar senzore i rekao mi je da mi je to ok. Kad ga spoji na kompjuter daje grešku 00668 - Napon kleme 30 (Problem sa područjem/karakteristikama, povremena greška) Jedan mehaničar mi je rekao da mi je otišao kompjuter cijeli a drugi kaže da misli da nije to, pa me sad zanima vaše mišljenje. Hvala unaprijed