VW GOLF 2,0 TDI , 2006.- MOTOR SE TRESE

Imam Golf 2006 s motorom 2.0 TDI 73000 km Kad se motor upali nekad ne vazda na ler gasu motor malo zatrese dodam gas i nestane pa opet trese.Danas sam upalila ventilator od klime na ful i motor je poceo tresti motor je bio na radnoj temperaturi 90 unaprijed zahvaljujem Pozdrav

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI – PROBLEMI S KLIMOM

Poštovani gospodine Meić već duže vrijeme skoro redovito posjećujem Vašu stranicu i uglavnom pronaðem odgovore na svoja pitanja, meðutim sad imam pitanje vezano za Xsaru Piccaso 2.0 HDI, prošle godine u 8.mj.poklopac motora je oštetio metalne cijevi od klime, to je pokrpano i klima napunjena,normalno je radila do prije mjesec dana, sada se jednostavno sama ugasi u vožnji,radi se o ručnoj klimi, nakon toga ja i fiziči moram stisnuti prekidač klime, sačekati oko pola minute i ponovno je upaliti i onda opet neko vrijeme radi. Bila sam u klima servisu koji su je prošle godine popravili rekli su mi da je s njihove strane sve u redu. Molila bih Vas ako imate neki savjet ili ideju o čemu se radi da mi pomognete tim više jer sam i poslom vezana za auto. Najljepše zahvaljujem

FORD FIESTA 1,25 i. – NE RADI KLIMA

Posjedujem Ford Fiestu 2007.god. motor 1.25.Molim Vas da mi odgovorite na nekoliko pitanja.Ne radi mi klima tj. ne ukopčava se kompresor.Klima nije puno korištena pošto automobil ima svega 20 000 km i ne rabim ga često.Da li se kompresor mora ukopčati ako nedostaje plina u sistemu klime?Može li se elektromagnet koji ukapča kompresor ispitati da se spoji direktno na akomulator tj. da li se to smije?Gdje se nalazi peludni filter i da li ga uopće ima?Gdje se nalazi filter goriva i koliko često se mora mjenjati?Unaprijed Vam se zahvaljujem!

CITROEN C5 2,0 HDI – ANTIPOLLUTION FAULT

Poštovani, Kao prvo želio bih da pohvalim Vašu stranicu,jer je odlična i rijetka na našim prostorima a ono što je najbolje besplatna je. Moje pitanje glasi:Vozim Citroen C5 2.0 Hdi,80KW Break presao sam 334tkm bez ikakvih problema što se tiče motora i ovjesa,redovno odrzavan no medjutim skoro mi se upalila poruka na display-u"ANTIPOLLUTION FAULT"i gori lampica od motora.Ono sto mi je cudno da nekada nece da vrti iznad 3000 obrtaja a nekada hoce,motor radi dobro.Auto se pretezno vozi polako i u gradskom režimu voznje??

PEUGEOT 405 1,9 D – VISOKOTLAčNA PUMPA JE VRLO SLOŽEN SKLOP

Poštovanje Veliki gospodine Meić. Posjetio sam veliki broj foruma,ali ovako nešto nisam nigdje vidio.Vi ste Veliki čovjek,zato sam naveo-Veliki gospodine-. Moj problem je sledeći.Posjedujem Peugeot 405 1,9 dizel 77KW.Prije mjesec dana mi je nešto u motoru zaklepetalo prilikop kretanja sa parkinga,te sam odmah stao i ugasio vozilo.Majstor je ustanovio da je remen preskoćio jedan zub.Uzrok je bio da je na na bosch pumpi osovina dobila lufta pa je zupčasti bježao prema vanni i trošio se od deklo. Ugradio je polovnu bosch pumpu-navodno uraðenu kod bošiste-ali od tada mi auto trši više goriva,slabije pali kad je hladan i nekad veći nekad manji broj obrtaja.Štimali su mi majstori diznama ali nisam zadovoljan. Da sam bliže došao bi kod Vas,ali sa malom penziom ne mogu priuštiti taj trošak,pa bih Vas molio ako možete da mi malo detaljnije objasnite u čemu je caka ili koja dizna zašto služi,pa bih ja pokušao nešto napraviti.Neznam dali vam mogu poslati fotografiju bosch pumpe.Puno hvala.

OPEL ASTRA 1,6 16V – IZMJENIO VEć GOMILU STVARI

Opel Astra 1.6 16V NJOY 2003 (karavan), 105.000 KM Po prvi puta jučer u leru ili kada stanem na semaforu ugasi se motor. Nekih 13-14 puta sam palio motor u prvih 3 kilometra vožnje, usred dana. Prije toga je bio 7 sati na parkiralištu. Poslije ta 3 kilometra više nisam imao problem, ali se kazaljka za brzinu svako malo spusti na nulu, malo stoji na nuli i vrati nazad na brzinu. Povremeno se i pali lampica glavnog kvara (ona sa ključem). Ta se povremeno pali već dosta mjeseci i u OPEL servisu su tražili 10.000 Kn za izmjenu kompjutera. Ima li šanse za jeftinijom varijantom?? Napomena: Do sada sam izmijenio gomilu stvari na njemu, sve od 45.000 do 60.000 KM (Kvačilo, bravu volana, letvu za paljenje, 3 puta akumulator, motorić farova, ABS svijetli, ali 4.000 KN mi je puno za senzor, preko 130 na sat popije sve ulje nakon 40-50 kilometara itd...) Hvala na odgovoru, LP.