MAZDA 323 P 2,0 D – POD HAUBOM STRAŠNO LUPA

Poštovanje! Vozim Mazdu 323P, 2.0, diesel, 1998. god. Posjedujem je već 2 godine i kupila sam je kad je imala 145 000 km, a sad ima 195 000 km. Redovito radim servis i nema problema. Meðutim već dva-tri dana pod haubom strašno lupa, koda će motor iskočiti, takav osječaj imam kada vozim. Meðutim mnogi su mi rekli da je moguće da su otišle " klackalice"..Pa me zanima je li to veliki problem i koliko tih klackalica ima, koje su okvirne cijene? Bojim se da to nešto nije veliko i da ne vrijedi popravljati? Što mi vi savjetujete i kakav je to kvar? Unaprijed zahvalna na odgovoru!

OPEL ASTRA 1,6 i.- čUDAN ZVUK SA DESNE STRANE MOTORA

Dobar dan htio bih vam postaviti pitanje u vezi opel astre classic 1.6 75ks i paljenja lampice dijagnoze motora i čudan zvuk koji dolazi negdje blizu desne strane motora,zvuk je slican ispustanju zraka pod tlakom.Lampica se pali ponekad i kad se ugasi vozilo i ponovo pokrene u vecini slucajeva ne gori u pocetku nego se ponovo zapali tijekom voznje...što se tice zvuka on je najjaci dok je auto u leru,te nesto slabiji kada dodam gasa.Sve u svemu vozilo se poprilicno normalno ponasa ali sam primjetio da je malo tromiji (slabiji) nego inace kad mu dodam gasa na visim okretajima. Hvala unaprijed na vasem odgovoru.

LANCIA KAPPA 2,0 i.- TROKIRA I PUCA

Imam problem sa lancia kappa 2.0 114 kw 1999 godina proizvodnje naime problem je oko gasa prvo nije primao gas pa sam promjenuo prekidač gasa sad se problem sastoji iz slijedećeg do 4000 obrtaja trokira i puca u usisnoj grani a preko 4000 radi normalno

BMW 316 Ti E46 , 1,8 N42 – BIO JE PUN GAREŽI I TALOGA

Bmw 316ti e46 2001.god 230tkm(na satu) Imam problem kod paljenja auta, Kad ga ujutro upalim auto radi jako loše, trse se , nekad se i ugasi... kad se auto ustabili nakon cca 30 sekundi do minutu, auto radi solidno, u vožnji kod dodavanja gasa hoće zatrokirati, u globalu dobro vuče, postiže max brzinu. Auto je bio kod "majstora za BMW-je" Ustanovljeno je da je preskočio remen, kad su ga raskopali motor je bio u katastrofalnom stanju, pun gareži i taloga sagorelog ulja...sve je rastavljeno očiščeno, skidana je i glava te je i u njoj sve osim bregastih promjenjeno, uljna pumpa, varijabilne remenice od bregastih, svi senzori i neki ventili za regulaciju pritiska ulja( ak sam dobro skuzio ), motorič od vanosa, elektronika vanosa,bobine, svječice... NAPOMENA: auto i u toku dana kad se upali radi neko vrijeme loše, ponekad se čuje ispucavanje u usisnu granu, kao da ne zatvara ventile... Radi se o motoru 1.8L, 85kw, N42

OPEL VECTRA 1,9 CDTI – DEFORMACIJA GLAVE MOTORA

Poštovani ! Vlasnik sam Opel Vectre 1,9 cdti 2005 god vektra je na prijeðenih 60 000 pomješala ulje i vodu ili ulje i naftu nismo sigurni u posudi za vodu se nalazila gumirana smjesa .Prilikom skidanja glave motora mehaničar je primjetio da je na usisnoj grani ispala klapna koja otvara leptire usisa te smo zatražili novi nosač klapne meðutim smo dobili odgovor iz PSC opel servisa da treba naručiti kompletnu usisnu granu koja košta 3600 kn kako mehaničar tvdi radi se o nekvalitetnoj izvedbi nosača usisne grane te nam nije jasno zbog čega opel nema u ponudi rezervnih djelova i taj nosač koji veže leptire nego sam prisiljen kupiti kompletnu usisnu granu. Glava motora je savijena 3 desete brušena te je motor složen ali mi se sad javlja problem sa turbinom na 150km/h izbacuje motor u rezervni sustav t,j mehaničar kaže da mu dijagnostika pokazuje prepunjenje turbine te da sad treba i turbinu reparirati 1 . zanima me zbog čega mi je savilo glavu motora motor nije pregrijavan bilo je dovoljno vode u sustavu ili je savilo glavu zbog klapne usisa koja je po mom mišljenju tvornička greška na vozilu 2. dali ja kao kupac tog vozila imam kakva prava ukoliko se dokaže da je tvornička greška na vozilu ,vozilo je 2005 godina te je garancija istekla nakon dvije godine ja sam prvi vlasnik prijeðenih 60 000 km 3. kakvi su ti motori 1,9 cdti koliko mogu više vjerovat u taj motor koji uopće nije opel nego navodno fijat ili ibica iako, kad su ga prodavali nisu rekli da je unutra fiatov motor bilo im je bitno prodati a sad kad su problemi ne žele izaći u susret

PEUGEOT 106 – LOŠE OBAVLJEN KAROSERIJSKI POPRAVAK

pozdrav iz splita.prijatelj mi ima peugeot 106 godina proiz. 1997.kad vozim iza njega da se primjetiti da "vozi na psa" tj. ide malo u krivo. dok ga voziš ništa neobično ne primječuješ,naglo zakočiš vozilo staje ravno ili na ravnoj cesti pustiš volan ide ravno.samo eto sto se to primjeti kad se vozi iza vozila. pa vas ja pitam da li je to moguće popraviti.hvala puno