VW PASSAT 1,8 i.- UGRADITE PLINSKE AMORTIZERE

poštovani g.Meić posjedujem WW passata 1995g.karavan 1,8 66kw (meðulinija) , tražim prednje uljne amortizere,ali na tržištu se nalaze samo plinski. pošto su zadnji amortizri uljni,koje sam ugradio prije pola godine,zanima me dali se mogu staviti na prednju stranu plinski a stražnji da ostanu uljni. čuo sam da to nije preporučljivo, da se jedna strana auta previše ukruti a druga da ostane plivajuća te da je ugrožena stabilnost auta? imam još jedno pitanje samouk sam majstor pa molim savjet, našao sam amortizer prednji uljni japanskog proizvoðača, radi se o tome da je amortizer indentičan sa starim po svemu cak i kada se izvuče teleskop (cijev) iz cilindra iste je dužine razlika je jedino u tome da je cilindar sa gornje strane (gdje izlazi cijev)dulji za 2 cm u odnosu na stari.Dali bi to bio problem ili svaki proizvoðac ima odstupanja,po svim katalozima odgovara čak je indentican sa drugim proizvoðacima amortizera za taj model passata ali moj je kraci koji se nalazi na autu (orginalan) bar mislim nisam prvi vlasnik.molim odgovor puno hvala

FIAT PUNTO 1,1 1996.- LUPKANJE KOD BOBINE

poštovanje, naime kupio sam od prve vlasnice punta 1.1 s 96 godina sa 100800 km i sve je ok jedino me zabrinjava kad radi u leru čuje se neko lupkanje gdje se nalaze one dvije bobine nalik na tuk tuk kao da lupa po željezu. I kad se stavi ruka na bobine točno se osjeti da lupka na položaju ispod bobina, baš se lijepo osijeti tuk tuk na ruci. Pokušao sam skinuti nosač sa tri šarafa i malo odmaknuo od bregaste al sam nakon toga odustao jer sam primjetio da izlazi dio iz bregaste. Neznam što je to se čuje samo u ler gasu a pri dodavanju gasa i u vožnji se ne čuje. Molim vas za pomoć vjerovatno ste imali takav slučaj, Puno hvala i ŽIVJELI !

OPEL OMEGA B 2,5 TD PROBLEM S TEMPERATUROM

ovako radi se o omegi B 2.5td,96kw(bmw motor)kvaka je sto pri većim brzinama od 110km/h i nadalje pokazuje temperaturu oko 99 c,jednostavno me strah da auto ne prokuha iako je antfrifiz u hladnjaku..... obišao sam već par servisa,nadavao se para a nitko ne moze riješiti kvar! prvo je mjenjano termostart, vodena pumpa, pa hladnjak, pa senzor na motoru za mjerenje pa probao zamijeniti sat ne znam više sta da radim pri brzini od 80kmh temp. padne na 90 stupnjeva i sve je normalno dalje...iznad te brzine,kad počinje opterečivanje motora temp. počinje opet rasti... zanima me dali je tko imao takvi slućaj i dali je uspijo rijesiti? unaprijed hvala! lijep pozdrav

SAVJETI – čIŠčENJE MOTORA IZNUTRA

Postovani majstore, Zahvalan sam Vama na predhodnom odgovoru,ali opet su mi neke stvari nejasne.,ustvari neznam KOJIM SREDSTVOM oprati motor iznutra (postupak?)i moze li 5-40w ulje poslije 10-40w? Molim Vas koja su bolja ulja iz 5-40w ili je stvar slobodnog izbora,a i kada je motor u pitanju nebih da stedim na cijeni ulja!!! HVALA NA IZDVOJENOM VREMENU I SAVJETIMA! Zelim svako dobro!

PEUGEOT 307 1,6 HDI -TLAK ULJA JE PRENIZAK ?

poštovanje imam problem sa peugeot 307 1,6 hdi 2006g,kad je motor hladan poslje paljena pojavi mi se na ekranu engine oil preasure to low (NEŠTO TAKO).I kako provjeriti imali FAP. UNAPRIJED HVALA!DF

MERCEDES 190 E – NEKAKO čUDNO RADI

Imam u stvari dva pitnaja prvo pitanje kad upalim auto ona kazaljka od 0-3 pritisak ulja mi bude na 0 i auto mi nekak čudno radi ko da se čuju hidropodizači i nakon recimo 20 do 30 sekundi mi se popne na 3 i auto puno bolje radi normalnije zašto to i kako to poravit i drugo pitanje mjenjo mi je jedan majstor pločice na svim kotačima neke ferodo ak se dobro sjećam i sad kad se vozim i kad kočim čuje mi se jako kao ABS onak čudan zvuk i udara majstor ga je već ozračivo par puta i kaže da bi trebao mjenjat ABS glavu dali je to moguće inače bio sam na tehničkom auto dobro koči sam što kad stisneš papuču kočnice nešto udara jače i cvili i kad pustiš kočnicu još se čuje nekih 15 - 20 sec zašto to jel je to do te glave ABS-a e da radi se o autu MERCEDES 190E iz 1988 godine 2.0 benzinac i da kaže mi majstor kad mi se ugrije auto da mi mora kazaljka ta od ulja bit izmeðu 2 i 3 da je to normalno nesmije da padne ispod 2 onda nevalja pumpa ulja