PEUGEOT 307 2,0 HDI – OSTAO BEZ SNAGE

Pozdrav! Nedavno, tj. prije mjesec dana sam kupio Peugeot 307 2002g 20hdi 79KW,FAP Nakon vožnje autocestom najednom je auto prestao vući, ko da nema turbine! nikud nikam, otišao sam do prijatelja koji ima servis da provjeri što se dogaða. Nakon što je provjerio turbinu, vakum cijevi i to sve spojio ga je na tester i ustanovio je da nevalja reg.protoka zraka. Naručili smo novi, ugradili, Auto vuće bolje nego što je sa onim prijašnjim (pokvarenim) reg.prot.zraka ali ne vuće kao što je vukao prije! kad je bilo ispravno! Pitanje je dali je moguće da se reg.pro.zraka mora prilagoditi autu s vremenom ili bi odmah od samog početka auto morao ići dobro? Što se tiće Fap filtera temparatura je na ulazu u njega cca 200 stupnjeva viša nego na izlazu, a vozio sam se samo jedan dan s pokvarenim reg.pr.zraka. Dal je moguće da se je već nešto zaštopalo pa zato neide?

OPEL ASTAR 2,0 16V – SKIDANJE BRAVICE NA VOLANU

molim vas ako mi mozete objasnuti kako se skida bravica na volanu,blokirala kopletno sa volanom.sve skinem osim plastike u kojoj je kod kljuc ili ako imate kakav savjet kako bi se dalo popraviti.vozim astru 2.0 16v dti

OPEL ASTRA 1,7 D – NE PALI NAKON SERVISA BOSCH PUMPE

Imam Opel Astru 1,7 GL Diesel 1993 godište. Majstor za Bosh pumpe mi je servisirao Bosh pumpu i podesio ubrizgavanje goriva ali mi je sada nastao problem da ne mogu automobil upaliti,dugo ga moram verglati a novi su grijači i kada ga upalim na ispuh mi izlazi plavi dim,molim savjet što napraviti.

FORD ESCORT – PROBLEM SA KOčNICAMA

Prilikom kočenja sa Fordom Escortom vuče u desno a kod naglijeg pritiska na kočnicu vrača se lijevo.Isto i kod kočenja pri malim brzinama nakon puštanja kočnice auto i dalje koči.To se sve dogaða sa radnm kočnicom parkirna je uredu.Auto je 97 godiste 150000km.

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI PD – KLOPOTANJE NA NIZBRDICI

Poštovani g. Meić, iznimno cijenim Vaše savjete koje redovito pratim i nadam se da ćete i za moj problem imati ideju što i kako. Imam Škodu Octaviu 2.0 TDI sa 140 KS, 2007, auto ima 111.000 km. Nije raðen veliki servis. Kada (najčešće ujutro hladnim motorom) se spuštam dugačkom nizbrdicom (vožnja kreni stani, u leru, nizbrdo) prilikom kretanja vozila iz mjesta osjeti se jako neravnomjeran rad, kao neko lagano klopotanje i gubljenje broja okretaja. Kad se zakoci i auto stane sve OK. Ponovno popuštanje kočnice, auto krece i klopoće... Kad se krene motorom nikakvih problema, vuče, ne dimi, sve za 10. I osjeti se ponekad nemiran rad kad stoji na mjestu i radi u leru, kao lagano trzanje. Puno Vam hvala i lijepi pozdrav!

VW PASSAT – UGRADNJA DIESEL MOTORA

Imam Pasata 35i 1988god. 66kW. Od prije godinu dvije mi se drasticno povecala potrosnja (u gradskoj voznji sa 10-11 litara se povecala na 15-18 litara). Obisao sam dosta majstora u svom kraju i posto nisam uspio rijesiti problem odlucio sam se na ugradnju dizel motora. Vas bih milo za savjete koji motor da izaberem (kazu mi da od Golfa 3 potpuno odgovara) i sta sve treba promjeniti i na sta obratiti paznju da kasnije ne bih imao problema. Unaprojed zahvalan!