HYUNDAI TUSCON 2,0 CRDI – SAVJET MAJSTORIMA

Hyndai Tucson 2.0 crdi, 2006. g.- prešao 120000 km, nema početnu snagu pri kretanju u prvoj brzini - kao zagušen, ili kasni ubrzanje za gasom nakon više sekundi. Prvo moram podiči gasom broj okretaja i onda lagano na kvačilu "uhvatiti" ubrzanje u prvoj brzini. Daljna vožnja i ubrzanje pri prebacivanju u ostale brzine je više manje normalna do odlična. FAP sustav je čišćen, RG ventil očišćen, sumnja se na mjerač protoka zraka, ali ne bih ga htio kupovati dok ne budu majstori sigurni da je to stavrni razlog (rado bismo prije posudili mjerač protoka zraka i probali) Molim savjet, unaprijed zahvaljujem

GOLF III – CIJEVI KOčNICE

dobar dan golf 3 imam otisle cijevi od ulja za kocnice rdja, kolko su dugacke cijevi od do mjeste gdje se mijenjaju u cm il metrima

VW POLO 1,4 i. – KOJE ULJE ?

Poštovani, Kupila sam VW Polo 1.4 benzinac iz 1997. godine. Zamijenila bih ulje u motoru pa me zanima koje staviti (sintetsko, polusintetsko, mineralno) te koju gradaciju? Trenutno INA ima akciju 4l za 100 - 150 kn. Motor ima 130 000 km, ne znam što je stavljao prošli vlasnik.

XSARA PICASSO 2,0 HDI – TRAJNOST KRAJNIKA SPONE ?

Xsara picasso 2.0Hdi imao sam problem na kugli krajnika ostala je bez podmazivanja te je počela da cvili,problem sam riješojo podmazivanjem iste,a mene interesira koliko ona moze još da potraje, a auto je prošlo 143.000 i za sada nemam vise problema s tim.

RENAULT CLIO III – PROBLEM KOčNICA

Imam clio 3, 1.2 Tce, problem je u kočniconim čeljustima tj. disk pločicama koje lupkaju kod neravnina kad nisu pritisnute , a kad se kočnica pritisne sve je ok! Šta napravit! Hvala

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. – DA LI JE GORIVO KRIVO ?

Pozdrav! Vozim Accent 1.3 iz 2000.g. Dosad sam uvijek točio na Ini. Nagovoren sam da probam točiti na Tifonu u Slavonskom Brodu. Da ne pišem sve ponovno, samo ću kopirati ovo što sam napisao kolegama na jednom forumu koji inače nema veze s automobilima, ali je bila neka rasprava o benzinskim postajama. --------------------------------- Evo ovako. Točio 3 puta na tifonu ovom u brodu. Pazio sam pozorno što se dogaða s autom. Nisam ništa pisao do sada, ali ovo danas... Inače, dok sam točio na ini, za 200 kn preðem 250 km, to je to, koji kilometar više-manje. Kad sam natočio na tifonu prvi puta činilo mi se da auto radi malo ljepše, prešao 270 km. Drugi puta sam natočio za 100 kn, sve se još se još činilo ok, prešao sam cca 125 km, odnosno isto kao i prije na ini za te novce. Auto radio ok. Danas sam otišao i natočio opet za 100 kn. Krenuo, sve normalno. Nisam mogao vjerovati, prešao otprilike 4 km i auto krepao (došao do hitne - za broðane koji znaju kolika je udaljenost). U zavoju pustio gas i samo se popalile lampice i gotovo. Pokušavao sam ga upaliti puno puta i svaki puta mi se dogodi isto - upali isti trenutak kad okrenem ključ. Nema ono da vrti sekundu pa upali, nego odmah, isti čas kad okrenem ključ. Ali ako pustim gas, ugasi se. Pop*zdio. Onda sam ga nekoliko puta dobro nagazio (gas), ugasio i otišao. Vratio se za 10 min, opet ista stvar, nagazio ga opet par puta, i onda ga jednom upalio i držao gas tek toliko da se ne ugasi (nemam obrtaljku, pa ne znam na koliko okretaja). Držao tako možda minutu i pustio gas, nije se ugasio. Malo je tako radio u leru i onda sam odvezao probni krug, možda kilometar. Vratio se i ostavio ga na istom mjestu (išao na ručak). Kad sam krenuo kući za jedno 3 sata, sve normalno, došao kući kao da nikad ništa nije bilo. Evo sad se opet gasi, ma za popizdit. Račun kad sam točio nisam uzeo, skoro nikad ga ne uzimam, jedino ako plaćam karticom, a i taman je tad bila zamjena smjene, pa sam čekao dok to obave da platim, kad su završili samo ostavio novac i otišao, nije mi se dalo čekati. Ne znam uopće što reći. --------------------------- Molim Vas Vaše mišljenje. U čemu je problem. Očigledno je problem u gorivu, jer se to sve dogodilo neposredno nakon točenja. Meni se u glavi vrte 2 moguća scenarija - prvi: usuo sam jako loše gorivo. drugi: gorivo koje sam utočio na tifonu ima neke aditive kojih nema u gorivu na Ini, pa su otopile nečistoće koje su se prije toga nakupile u injektorima/filteru i sl., pa su se sad skupile na krivom mjestu. Auto će ići na servis, ali kako Vaše mišljenje cijenim, volio bih čuti VAš savjet, da znam gdje točiti i kako se ponašati ubuduće. Jedan kolega iz broda je rekao da mu se na 4 mjeseca staroj Astri GTC koju je tankao isključivo na toj benzinskoj postaji začepili injektori i filter goriva. Znam one priče ne "točiti poslije cisterne" i sl. Danas nije bilo cisterne kad sam ja točio, ali ne znam je li bila tamo prije mene. Još da napišem da se nikad ovako nešto nije dogodilo. Auto nije htio paliti samo jednom kad je otišao MAF senzor. Nakon zamjene sve je bilo ok. Nadam se Vašem odgovoru i zahvaljujem unaprijed. Lijep pozdrav! Goran Matanić