SKODA FELICIA – UDARAC BENDIKSA U ZAMAŠNJAK

Poštovani, Imam škodu feliciu 1,6 lx.(1998.god.)i naizgled nerješiv problem...Prilikom startanja motora,naročito na nižim temperaturama,dolazi do jakog udarca bendiksa u zamašnjak,odnosno nepravilnog "verglanja"...nakon par pokušaja motor se startuje i nakon toga auto radi normalno.Napominjem da je stavljen nov akumulator.... Unapred hvala, Goran

FIAT PUNTO 55 S – U 4. I 5. BRZINI SE GUŠI

Prvi put Vam pišem i ujedno Velike pohvale koje odvajate da bi pomogli sa svojim savjetima oko održavanja limenih ljubimaca.Molim Vas za jedan odgovor,Kči ima Punto 55S 97god i jako je zadovoljna sa njim.Meðutim neki dan pojavio se problem,pri brzini od 80km u 4 ili 5 stupnju auto se počeo gušiti da bi nakon par sekundi dalje sve bilo ok.U 1,2 i 3 stupnju prenosa se to ne dešava,napominjem auto pali odlično i lijepo vuče.Molim Vas odgovor šta bi trebalo uraditi. Pozdrav iz Rijeke i puno uspijeha u daljnjem radu

PEUGEOT 307 1,6 16V – POTREBNO JE OTVORITI MJENJAč

Brujanje motora Poštovani gospodine Meić.Vlasnik sam vozila peugeot 307 1,6 16v benzin 2001 godište. Vozilo se nalazi kod mene od 2008 godine. Redovno ga održavam i do sada nisam imao većih kvarova. U posljednje vrijeme primjetio sam brujanje u motoru prilikom vožnje u svakoj brzini. Pokušaću što jednostavnije da objasnim...Kako pritiskam papučicu gasa tako se u vozilu sve više čuje brujanje i lupa(kao da lupaju zupčanici u mjenjaču) i to se dešava u svakoj brzini..Vozilo vuče normalno ali je buka sve veća i veća pri dodavanju gasa.Ponekad imam osećaj kao da ne smijem pritiskati više papučicu gasa...inače nikada ne vozim više od 110-130 km/h..Jedna karakteristika koju sam primjetio a mislim da je veoma važna jeste da prilikom pritiskanja kvačila u vožni ta buka prestaje ili kad vozilo izbacim iz brzine (ništa se ne cuje)...kad se ubaci ponovo u bilo koju brzinu počinje ista stvar..Bio sam kod više majstora i neki kažu mjenjač,neki kažu set kvačila a meni bi puno značilo vaše stručno mišljenje oko ovog problema.Provjerio sam ispravnost kvačila(jest da hvata pri vrhu)ali ne proklizava.Unaprijed hvala

RENAULT CLIO 1,2 16V – PALI SE LAMPICA GRIJAčA

Problem na reno clio 1.2 16V 2001 g.pali mi se lampica od grijaća.I dok ona gori auto nemirno radi u leru. kad dadnem gas ona se ugasi.pustim gas opet se upali i obrtaji spadnu ispod 500 pa opet narastu do 1000 i tako stalno. što mi je činiti. HVALA

OPEL VECTRA 1,9 CDTI – VIBRACIJE PRILIKOM KRETANJA

Opel Vectra 1,9cdti-Duhovi! Poštovani,Vectra C 1,9cdti,2006,120ks,91000km.Autom sam zadovoljan,odličan je po svim pitanjima a izluðuju me slijedeće dvije stvari koje su se pojavile a niko ne zna šta mu je. Prvi problem: Prilikom gašenja, auto zatrese,sitno podrhtavanje u leru kad se daje gas na 1300-1500 obrtaja i kad se vozi tj kreće(ponekad) zatrese kao kad sa većim stepenom hoćete da vozite malom brzinom,Ovo je uočljivo kada se kreće prilikom promjene brzine iz prvu u drugu i druge u treću (pri većim stepenima prijenosa nisam primjetio)pa moram da vozim na ivici sa pritiskanjem kvačila da bi povuko bez treskanja .Problem se javlja sporadično ne uvjek.Ono što sam primjetio je da se nije javljalo dok su bili hladniji dani ako to ima kakve veze.A da ,trap je u perfektnom stanju. Drugi problem: Dešava se (ponekad, ne uvjek) da, dok se vozi, auto povuče kako treba sa kašnjenjem (neku sekundu),dajete mu gas, on polako puni pa kao da probije i tad vas zalijepi na sjedište.(primer iz 4 u 5 na 2000 obrtaja ništa a na 2300-2500 obrtaja baš kako treba sa 2000) Ide normalno pa kao da je bez turbine (ili protokomjera)pa opet  normalno Dijagnostika(OPCOM)ne vidi grešku a na tabli se kada se to desi, ponekad upali ključ i istog trena ugasi(kad probije).Greska je zapamćena ali dijagnostika pokazuje da je nema. Problem se dešava svremena na vrijeme i nema pravila a bez toga auto ide perfektno.I ovaj problem se počeo pojavljivati sa toplijim danima(ujutru dok je hladnije ništa a preko dana kad zagrije desi se ponekad). Šta li mu je,šta li mu je???? Pozdrav

OPEL VECTRA 2,0 16V – PUCAJU CIJEVI

Pozdrav!! Vozim Vectru 2.0 16V CDX oprema 96 god 101KW. Prešao je 280000Km vozim ga 6 godina već i prezadovoljan sam s obzirom na kritike u svezi Vectre B. Auto još odlično vuče s obzirom do volim malo dodati gas a udobnost da ne spominjem...Problemi su se počeli javljati nedavno ne nekih 260000km. Redovito sam pazio na servise znači ulja,remenja,podvozje i sve te potrošne stvari. Prvo mi se upalio senzor za grešku na motoru(ona žuta lampica s munjom). Na servisu su dijagnosticirali da je neispravan senzor bregaste osovine. OK. Odem malo njuškat okolo i naðem taj polovni dio (siemens) i vratim se u servis kad ono ne odgovara konektor. Na autu je ovalni a na tom senzoru je kockasti. ajme evo vec problemi....nisam ga uspio vratit te ga imam još i danas. onda mislim da se puno ne mislim oko toga odem u dučan i kupim taj dio za 300 kuna zamjenski i stavim, lampica se ugasi ali nakon nepunih tjedan dana on opet crkne. Jao meni!! OPET odem u dučan ali sada uzmem originalni(siemens ovalni) stavim ga ali sad se lampica uopće ne gasi nego javlja istu grešku i električar zaključuje da je taj NOVI senzor neispravan jer je on nekako preko nekog svog kolege rješio za testirat polovni originalni isti kao taj sta sam ja kupio i lampica se ugasi(na moje oči). Zovem ja ove tada u dučanu da im rečem da je dio sta su mi ga prodali neispravan ali oni mene uvjeravaju da su oni u tvornici testirani i da jednostavno moraju raditi ALI da za moju vectru ide takav senzor s kockastim konektorom i da ECU nece da prihvati nikoji drugi....Tada sam ostao totalno zbunjen. Nekako sam ga uspio vratit i uzeo neke dijelove nije ni bitno. Malo smo gledali taj kabel i vidjeli da je prespajan pa me zanima mogu li jednostavno stavit taj kockasti konektor i spojit taj kockasti senzor i rjesiti se briga za neko vrijeme?? Moj drugi problem je taj što u zadnje vrijeme imam problema s temperaturom motora i rashladnim sustavom. Prvo mi je pukla velika gumena cijev koju oni nazivaju hobotnica, pa zatim jedna mala gumena cijev, a sada mi pušta antifriz na hladnjaku...te gumene cijevi sam zamjenio a hladnjak zakrpio sa nekom tekučinom za krpljenje i to se sve dogaðalo u razmaku par mjeseci. Za sad ne pušta antifriz nigdje. Gledajuči te cijevi i hladnjak ne izgledaju mi istrošeno izvana. Temperatura u 6 godina nije mi prelazila nikada 90 stupnjeva ni na največim vanjskim temperaturama a primjetio sam da kod kočenja motorom kada idem nizbrdo zna temeratura pasti skoro do plave crte dok je kod drugih auta uvijek temperatura ista. Sada mi se dogaða da kod konstantne brzine oko 100Km/h u petoj brzini temp. skoči do 100 stupnjeva a kad idem uzbrdo zna preći i preko sto. Zanima me znate li koji je mogući uzrok učestalog pucanja tih cijevi i zašto toliko skače temperatura?? Ili je motor odradio svoje nakon toliko kilometara i pri kraju je, a po forumima sam dosta pročitao o tome da ti motori nakon 250000 trebaju na generalku(ECOTEC piše na poklopcu). Inače motor troši oko 7 DCL na 1000km s obzirom da se vidi da pušta ulje gore na poklopcu a i blok motora mi je dosta zamazan uljem. Da li mi se više isplati renovirat ovaj motor ako je doslo do dotrajalosti ili da jednostavno rješim novi motor?? Unaprijed hvala i nadam se da sam ja to dobro objasnio :) Pozdrav