FORD PUMA 1,7 i. 1997.- TREBA NAPRAVITI KVALITETNU DIJAGNOSTIKU

Poštovani. Evo slučajno sam naišao na Vašu stranicu. Imam jedan problem, a pošto sam imao mogućnost da povoljno dodjem do ovog auta, volio bi iskreni odgovor na ovo pitanje, s obzirom na financije. Uzeo sam Ford Pumu 1.7.125KS,1997.godište. Bio kod mehaničara, koji je ustanovio da moram promijenit skoro većinu "zapravo potrošnih" dijelova podvozja, poput: Selen Blokova, Manžeta Hom.zgloba,Ležaj desne poluosovine, Nosoač motora ljevog kraka,Zadnji ljevi koč.cilindar, a zadnje Amortizere i Prednje Disk i Pločice za cca 5000.km. Napravio sam samo redovan servis, promjenio sve filtere, ulje u motoru, svječice i par sitnica. No. najviše me brinu problemi vezani uz struju, gdje je mehaničar pronašao da su instalacije oštećene itd. ALI NAJVIŠE ME brine što auto kad se vozi, ako je u drugoj brzini i ima manje od 3000.okretaja, pa naglo dodam više gasa, on se na sek-dve zaguši, kroz auspuh se čuju zvuci kao pucnjevi, a to se isto dogaða i u trećoj, no ne u tako jakoj mjeri i bez zvukova u auspuhu. Znam da je teško nabavit dijelove za taj auto, pa me zanima Vaše mišljenje uz šta bi ovaj problem povezali. Dakle, postoji li šansa da je samo ev.do instalacija i struje, ili je to možda pokazatelj nekog ozbiljnijeg i većeg kvara. Ulio sam više puta najkvalitetnije gorivo, promijenio filtere, proganjao ga da se propuše, ulio čak adetiv da se pročisti rezervar, no ništa. Jedino kada se to ne dešava je prvih 5.minuta vožnje kada auto još nije potpuno zagrijan. Ove sve dijelove podvozja bi postepeno izmjenio, no znam iz iskustva sa prijašnjeg auta, kada mi je na 4.god.starom POLO GTI, otišla ABS pumpa, senzor i instalacije i samo djelovi su koštali oko 12.500,00 kn. Eto iskreno molim za pomoć i odgovor, jer auto mi se sviða, ali imam ga još priliku vratiti. Kad bi znao da nije ništa ozbiljno, skupo itd, ostavio bi si auto i polako ga uredio, no ako me čekaju ogromni izdaci, bolje da ga vratim. Unapred zahvaljujem, pogotovo jer sam već ćuo 3.različite priče i mišljenja, toliko različita da više neznam šta bih rekao. Unapred zahvaljujem

Isprika. Već sam postavio pitanje vezano uz svoj problem na Ford Pumi, oko toga da se guši u drugoj brzini, ako naglo dodam gas i da se kroz auspuh čuje zvuk pucanja (intenzivno). Auto, čini mi se malo više i troši nego bi trebao, jer vozio sam POLO GTI, ista mašina 1.7, 125KS, pa nije toliko trošio. Zanima me dali je možda ovo trokiranje i gušenje i pucanje iz auspuha, možda povezano sa auspuhom (dali ima rupu negdje, oštećenje ili je dotrajao???). Zadnji mu je lonac "sportski", što sam u svakom slučaju radi prejakog zvuka i buke auta mislio skinut i stavit normalan lonac. E sad dali ako je i auspuh uzrok toga,postoji još nešto što se mora ili može naštelat, npr. smjesu goriva koju uzima?, dali je bitna snaga sviječica-akumulatora, i kako bi to mogao riješit. Dosta toga sam kroz godine o osnovama naučio o automobilima, ali iznenadilo me kako su 3.kvalitetna majstora iz pravih servisa rekla toliko različita mišljenja i razloge. Dali iz financijskih razloga, dali zaista postoji toliko mogućnosti i opcija vezanih uz takav kvar ili šta je u pitanju. Volio bih da nije toliko ozbiljno, pa da uštedim za popravak i malo po malo uredim auto, jer npr. unutrašnjost je kao da je auto jučer izišao iz tvornice,.sačuvani tapecirunzi, nije se u autu pušilo, vidi se da je auto od biših vlasnika bio održavan. Tako da sve pronadjene kvarove na podvozju nisam uzeo kao veliku štetu, jer to sam i ja na svom autu lomio, zahvaljujući našim cestama.

CITROEN SAXO – INDIKATOR POKAZIVAčA PRAVCA

Kupio sam Citroena Saxo 2001 god. Odličan je, da ga ne ureknem. Jedino imam problem sa indikatorom pokazivača pravca (indikator za pokazivač pravca desno). Ponekad se uključi strelica za desni žmigavac, a ponekad ne. Žmigavac normalno radi, ali deluje malo iritirajuće. Šta bi to moglo da bude?

OPEL CORSA B – ZAGRIJAN NE PRIMA GAS

Pozdrav!!! Posjedujem corsu b 1995 godiste. Auto radi dobro dok ne postigne radnu temperaturu, a kada se motor zagrije pocinje da trza i ne prima nagli gas. Na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske,a mehanicar mi je promjenio karburator,ocistio rezervoar,zamjenio elektroniku paljenja, skinuo katalizator ali nista se nije promjenilo. Pa ako mogu dobiti vase misljenje.

VW GOLF III 1,8 i. – PODEŠAVANJE POMOćU STROBOSKOPA

postovani gospodine meicu veliki pozdrav iz sarajeva i zahvaljujem se na proslom odgovoru.imam jedan problem vec duze vrijeme te vas molim da mi pomognete da ga rijesim.vozim golf 3 monomotronik 1,8-66kw-93 god.i vec duze vremena imam problem sa podesavanjem pretpaljenja,jedan majstor ga podesi na jedan ugao,drugi na drugi ugao ali ja vidim na voznji da to nije to.nabavio sam stroboskop-obicna bljeskalica,imam malo iskustva sa tim aparatom pa vas molim da mi samo kazete koje oznake treba da se poklope da bi auto radilo dobro.koliko sam ja vidio ovaj auto ima oznaku na remenici radilice i na plastici koja dodze na blok motora ima strelicu a prije te strijelice ima mali polukrug.kada osvijetlim stroboskopom jeli treba da se poklope te strelice ili da oznaka na remenici da bude u tom polukrugu.unaprijed se zahvaljujem i izvinjavam ako je malo zamrseno pitanje.

OPEL ASTRA 1,7 DTI 2001.- TROŠI ANTIFRIZ

Opel astra 1.7dti 2001g.75ks Auto troši antifriz(treba ga dolijevat svako malo) Inače je zamjenjen mali kiler,dihtung na glavi znalo se po zimi dogoditi da u toku vožnje prestane grijati ali bi opet proradilo.Primjeto sam na poklopcu za dolijevanje antifriza crne mrlje,ulje ne troši Molim Vas odgovor i savijet Unaprijed puno hvala

OPEL VECTRA C 1,8 16V, – LUPKANJE U PREDNJEM KRAJU

Pozdrav gospodin meic zamolio bih as za pomoc kod opela vectre 1.8 16v 2000g cuje mi se lupkanje u prednjem lijevom kraju pregled sam vrsio na dizalici i nema lufta (zracnosti) nigdje osim na zglobu desnog kotaca pri mjenjacu ima ga prilicito dali to moze tresti i dali se po vama radi o lezaju il mozda o zglobu kad uhvatim poluosovinu rukom i migam je gore dole ima oko 5mm lufta, dali je skup lezaj mijenjaca i jeli ga problem zamijenuti i kako vi to mijenjate ako moze kratak opis.Samo jos ovo zadnji puta kad sa vas pitao o dozvoljenoj granici istrosenja cilindra nije mi text bio dobar javile su se neke kose linije pa nisam uspio procitat samo mi kazite dali sam u pravu da istrosenje ne smije prelaziti 0,10 odnosno jednu desetu milimetra sve preko te mijere je potrebna strojna obrada i ugradnj klipova prve prekomijere jel tako