VW GOLF IV 1,9 TDI – BIODIZEL ?

Poštovani, vozim VW golf IV 1.9 TDI 90ks, radim oko 40000 km godišnje i zbog sve večih cijena goriva razmišljam o biodiselu. Je li to gorivo štetno za moj automobil ? čuo sam da je to gorivo puno "življe" pa bi trebalo staviti nove cijevovode za gorivo i još neke preinake...

FIAT BRAVA 1,6 – GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Postovani, Radi se o Fiat Bravi, 1.6 benzin, 2000. godina, 76kW. Prije nekoliko mjeseci sam imao problem sa potrosnjom ulja. Nigdje nije curilo, ali nakon nekog vremena auto počne da radi `na suho` (takav je zvuk). Kad su mehaničari otvorili nasli su da se ulje povlači u usisnu granu. (Ja ne znam mnogo o autima, ali su mi pokazali gdje je ulje bilo. Svaki put kad bih dosuo ulje, radilo bih par dana, a zatim opet po starom.)Uglavnom, predlozili su mi da se mora motor uraditi i da je to jedino rjesenje. Pristao sam na to i motor je uradjen u potpunosti. Naravno, izmijenjeno je sve sto je trebalo. Medjutim, nakon veoma kratkog vremena pocelo je po starom. Ulja ponovo nema u motoru, odnosno ima ga u usisnoj grani (plasticni dio na vrhu - rekli su da se tako zove). Problem je, znaci, identican. Ali, (isti) mehanicari sad imaju mnostvo izgovora i preporuka tipa `mozda bi trebalo ovo` Molim vas, ukoliko je moguce, uputite mi savjet sta da radim. Unaprijed se zahvaljujem, ako budete i ako ne budete u mogucnosti, odgovoriti. S postovanjem.

PEUGEOT 307 – POTISNI LEŽAJ ?

Poštovani gospodine Meić, vlasnik sam peugeot 307 1.6 16v 110ks, benzin, 100tisuća km. Prilikom pritiska spojke, iz motora se čuje jako cviljenje, nekad i struganje. Otpustanjem spojke zvuk u pravilu prestaje. Upitom u servisu, rekli su mi da sve upućuje na potisni ležaj, pa imam pitanje da li je normalno da se on pokvari na ovu kilometražu? I jos pitanje, da li se ležaj moze promjeniti sam, a ne da mijenjam cijeli set kvačila? Unaprijed hvala!

KIA PRIDE 1,3 i. – PROBLEM PALJENJA TOPLOG MOTORA

Poštovani! Vozim Kia Pride 1,3(1999. god). Imam problema s paljenjem vrućeg motora. Dok je motor hladan auto normalno pali, normalno vuče i normalno radi. Kad se ugrije isto normalno radi i normalno vuče, ali kad se vrući motor ugasi više ne želi upaliti tj treba okretati kontakt-ključ par puta da se pumpa goriva uključi i ugasi, i onda ponekad upali. Svaki put dok se čuje zvuk pumpe, benzin normalno protječe kroz granu injektora. Počistio sam pumpu benzina, promijenio filter i počistio granu injektora. Provjerio sam glavni relej kraj akumulatora i za vrijeme rada normalno drži struju. Lampica IMMO se kod davanja kontakta normalno upali i radi 2-3 sekunde prije gašenja. Dok auto radi stisnem mu malo gasa, nakratko mu oduzmem kontakt i vratim u prvobitni položaj, motor radi 1-2 sekunde i zatim se sam ugasi. Poslije toga ga više ne mogu upaliti. Nakon sat vremena hlaðenja motor normalno pali i nakon desetak minuta rada kad se ugasi ponavljaju se isti simptomi. Da li postoji još kakav relej jer imam dojam da je problem u struji a ne u benzinu? Zahvaljujem!

RENAULT MEGANE – NE UKLJUčUJE VENTILATOR

imam megan.96.god. ne ukljucuje mi ventilator za hlaðenje motora....a termostat je dobar......i kad ga istekam sa termostata i probam direktno spojit.....gori mi osigurac...uglavnom i ventilator je dobar..jel moguce da mi je relej izgorio i gdje se nalazi??? hvala

FIAT BRAVA 1,2 16V – PODIVLJALI OBRTAJI

Postovani gdin. Meic, Citajuci Vase besplatne savjete, odlucila sam se traziti Vasu pomoc pri dijagnosticiranju problema sa mojim Fiat Bravom 1.2 16 V, 1999. Naime, raznorazni majstori su po meni (iako sam laik za auta) samo nagadjali i uzimali novac bez da kvar otklone. Problem br. 1 je što auto teško pali, kao da nema dovoljno snage da pokrene motor pa ja dodam malo gas i onda upali? Problem br. 2 - obrtomjer jednostavno divlja, ode na vise od 4000 obrtaja u leru i tako stoji? Kada pritisnem kuplung obrtaji još više podivljaju, i moram skoro u potpunosti da pustim kuplung kako bih iole smanjila to divljanje i jako glasan rad motora? Sve ovo se desava i kada auto stoji a i u voznji??? Nedavno je bio otisao dihtung glave motora pa mi je to majstor zamijenio i glavu obrusio, i jedno vrijeme je bilo sve ok, dok ga nisam odvela majstoru da mi izvrši mehanički pregled vozila. On ga je malo startao i od tada obrtomjer divlja i ne popušta. Jako me iritira a ne znam šta sa radim. Ljubazno bih Vas molila za Vas strucni savjet. Unaprijed se zahvaljujem, Edita