AUDI B4 2,0E – KAKO GA NATJERATI DA BUDE MALO ŽIVLJI

Imam jedno relativno kratko pitanje ,a opet nadam se opsežnom odgovoru.Imam AUDI B 4 2,0E 85 KW radi savršeno iako ima 250000 tkm.Redovno ga servisiram,i auto vozi ko grom.Jedino bih volio da hoće malo bolje da potegne. Da li postoji nekakav trik ili nekakvo jeftinije rješenje a da ga se natera da bude malo življi na gasu.Plin je TOMASETO-obični na gas.Naj skuplja verzija nadogradnje bila bi kada bih ga čipiro, a čujem da je čipiranje auta oko 300e,što je i maximum koji bi dao za to Da li ga je u opće moguće čipirati?Molim vas odgovor mi vratite na ovaj e-mail.UNAPRIJED ZAHVALAN

RENAULT MEGANE – KODIRANI KLJUč SA INFRACRVENOM ZRAKOM

Dobar dan, imam Renault Megene 1.6 / 16i iz 1998g koji ima kodirani kljuc na infracrvenu zraku posto je auto iz toga vremena 1998g. Kolega kada je izasao iz moga auta sa suvozacevog mjesta je vrlo jako tresnuo vrata. Ja sam tada auto zakljucao preko originalnog kljuca - to jest kljuca koji sam dobio uz auto i koji ima daljinsko zakljucavanje, a to je na infra crvenu zraku - znaci kljuc treba drzati blize senzoru jer senzor se nalazi pored retrovizora koji je iznad glave. Auto se je zakljucao tada, no nakon cca oko jedan sat kada sam auto htio otkljucati - opet pomocu njegovog kljuca, auto vise nije htio reagirati, bez obzira koliko sam puta stiskao kljuc, nista se nije desavalo. Tada sam fizicki kljucem otkljucao auto, i u kabini pomocu poznatog koda koji sam dobio uz auto i koji je sluzbeni kod auta, znaci na taj nacin sam otkljucao auto i pokrenuo ga, odnosno zapalio i odvezao se kuci. Moje pitanje je 1. Dali je prilikom udara vrata doslo do nekog poremecaja senzora, spala neka zica ili slicno, ili mozda nesto trece - posto senzor nije vise reagirao na kljuc. 2. Dali Vi mozete napraviti kopiju moga kljuca jer imam dva, a jedan mi ne radi bez obzira sto su baterije nove. 3. I dali mozete otkloniti spomenuti kvar koji sam Vam opisao, ako je greska u samoj kabini auta ( senzor ) jer auto se sam zakljuca nakon cca 15 - 20 min. i led dioda koja je na kontrlnoj ploci pocinje blicati. Unaprijed Hvala

VW PASSAT – PROBLEM PRVOG PALJENJA

Postovani gospodine.Molim za Vase strucno misljenje u vezi slijedeceg problema na mojem automobilu.Imam Passat b4 1.9 TDI koji ima problem prvog paljenja u toku dana.Dugo vergla i kada upali izbaci veliku kolicinu crnog dima.Alanser dobar,grijaci dobri,baterija dobra,brava za paljenje dobra.Bosch pumpa u donjem dijelu vlazi.Ponekad gubi gas a ponekad pojacava.Molim za vase strucno misljenje.Unaprijed hvala.

VW POLO 1,9 SDI -TRESE SE DOK SE NE ZAGRIJE

Poštovani gospodine Meiću Imam problem kod wv.polo 1997god.19 SDI.Kad ga upalim motor trese dok se na zagrije,potom je sve normalno i auto radi bez problema.Bio sam kod lokalnog mehaničara u kvartu i on mi je rekao da je kvar u automatskom čoku ali da nezna šta treba promijenit u tom slučaju.Molim vas da mi vi kažete šta trebam napravit jer očito kvar nije velik.Zahvaljujem vam se unaprijed.

PEUGEOT 406 1,8 16V – PROPADA KOčNICA

Poštovani Gospodine Meiću, pišem vam u nadi da će te mi savjetom pomoći da otklonim kvar na mom Peugeot-u 406 1.8 16V 1997 god, nema ABS. Naime problem je u kočnicama. Auto je bio parkiran 6 dana i za to vrijeme nije vožen. Kad sam sedmi dan upalio vozilo na prvom semaforu sam osjetio kako mi je papučica kočnice propala, i posle par pumpanja uhvatila je na samom kraju. Odvezao sam auto u servis, oni su me sutra nazvali i rekli da su "sredili" kvar. Preuzeo sam vozilo i platio 120 eura (otišao zadnji desni cilindar, neki plastični zglob promjenjen, promjenjene gurtne ili pakne i nasuto glicerinsko ulje). Auto je bolje kočio i rekli su mi da će biti biti još bolje tj. kao prije dok  "legnu". Tako je i bilo posle 2-3 dana moje kočnice su bile kao prije, ali se odjednom ponovo javio isti problem. Kočnica propada, a poslije 5-6 jakih pumpanja vrati se u normalu, ali opet brzo izduši(1 min.), kao da gubi zrak, opet 5-6 pumpanja i opet je ok. To me izluðuje, pa bih vas prijateljski zamolio za savjet i pretpostavku šta bi moglo biti u pitanju. Teško mi pada ponovni odlazak kod majstora, jer moj džep ne može da izdrži toliki financijski pritisak. Unaprijed HVALA, nadam se vašem odgovoru,

VW GOLF II 1,6 TD -OBNOVA FAROVA I DRUGA PITANJA

Poštovani gospodine Meić, Izrazito sam Vam zahvalan što putem ove web stranice nesebično dajete savjete nama vozačima. Naime, ne znam da li je ovakva situacija i izvan granica Hrvatske, ali nestručnost, neozbiljnost, aljkavost i neposlovnost su gotovo pravilo, a ne iznimka kod mnogih naših automehaničara. Ali naravno svaka čast iznimkama, u koje i Vi apsolutno pripadate. Lijepo bih Vas molio, ako smijem, odgovore na 3 pitanja: 1. S obzirom da na mnogo benzinskih postaja obično diesel gorivo više nije dostupno, već samo eurodiesel, da li se smije povećati dosadašnja preporučena količina motornog ulja koje se ulijeva u rezervoar uz gorivo radi boljeg podmazivanja Bosch pumpe sa sadašnjih 1%-1,2%, na recimo 2%-2,4%, odnosno da li je veća količna ulja štetna za motor ? 2. Ukoliko se odradi potpuna generalna reparatura motora (VW golf 2, 1,6 TD, 51 KW iz 1989. god.) kolika je maksimalna dopuštena potrošnja kvalitetnog sintetičnog ulja 5W-40 (npr. Mobil). Podatak mi je potreban radi kontrole kvalitete izvedenih radova od strane mog mehaničara. 3. Gdje se može dobiti usluga obnove farova (koju navodite u Info dijelu Vaše stranice), budući da su isti za odreðene modele automobila vrlo skupi ? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. S osobitim poštovanjem i zahvalnošću, Domagoj Špoljar